Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Effe voorstellen
Moderator: moderatorteam
- Quando
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 1
Effe voorstellen
Hoi,
Mijn naam is Ankie en ik ben sinds 3 weken de gelukkige eigenaresse van een heel ondeugende bordercolliepup van nu 11 weken.
Zijn naam is roepnaam Quando. Hij is zwart/wit en heel mooi symetrisch getekend. Beide ouders doen behendigheid en de vader ook nog schapendrijven. Dus werken zit er ook wel in.
Het is de bedoeling dat we Obedience gaan doen en daarom zitten we nu sinds 2 weken op puppyklas. Dit moeten we 12 weken doen en dan stromen we door naar de echte obedience klas. In deze periode moet hij dus de basis leren. Daar zijn we nu dus hard mee bezig. Hij vindt het prachtig op les en gaat heel graag mee in de auto (gelukkig!). Hij is ontzettend slim maar een ontzettende driftkikker. Als het niet snel genoeg naar zijn zin gaat staat hij te grommen en te blaffen. Daar ga ik nog mijn handen aan vol hebben. Grote kans dat (als ik het goed doe) hij een best wedstrijdhondje gaat worden.
Groetjes, Ankie.
Mijn naam is Ankie en ik ben sinds 3 weken de gelukkige eigenaresse van een heel ondeugende bordercolliepup van nu 11 weken.
Zijn naam is roepnaam Quando. Hij is zwart/wit en heel mooi symetrisch getekend. Beide ouders doen behendigheid en de vader ook nog schapendrijven. Dus werken zit er ook wel in.
Het is de bedoeling dat we Obedience gaan doen en daarom zitten we nu sinds 2 weken op puppyklas. Dit moeten we 12 weken doen en dan stromen we door naar de echte obedience klas. In deze periode moet hij dus de basis leren. Daar zijn we nu dus hard mee bezig. Hij vindt het prachtig op les en gaat heel graag mee in de auto (gelukkig!). Hij is ontzettend slim maar een ontzettende driftkikker. Als het niet snel genoeg naar zijn zin gaat staat hij te grommen en te blaffen. Daar ga ik nog mijn handen aan vol hebben. Grote kans dat (als ik het goed doe) hij een best wedstrijdhondje gaat worden.
Groetjes, Ankie.

-
g.vercoelen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie
Re: Effe voorstellen
- deesjuh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerenfox/jack russels
- Aantal honden: 3
- laura b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
Welkom
- Quando
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Border Collie
Dankje voor dit welkom en leuk dat er ook veel borders zitten. Hoewel Quando nummer 6 is blijft de Border nummer 1. Nummer 1 tot en met 5 waren een kruising Schotse Collie, een kruising Fox/Labrador, Sint Bernard (Ras), kruising Duitse Herder (met echt vanalles en nogwat er in, volle broer leek op een Rotweiler, volle zus leek op een Wolf!) en nummer 5 was de 1e Border. Dus ik ga me hier wel thuis voelen.
Groetjes.
Groetjes.

- Bever
- Actief
- Mijn ras(sen): Kruizing Teckel - Jack Russel
- Contacteer:
welkom, BC's vindt ik ook altijd bijzonder leuk. Agility is niets voor mij (of mijn hond) maar wel leuk om over te lezen en foto's te bekijken.
- saskia en sjaak
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klikobakkie