http://www.telegraaf.nl/reiskrant/74891 ... tml?p=14,1" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien kunnen we een winter-doe-dag organiseren op 1 van de parken met het forum (Linda?)
Groeten
Nanda
Moderator: moderatorteam

Suzanne123 schreef:Vreselijk jammer dat er maar 2 honden meemogen per accomodatie !! ;-(((
Suzanne

jacq1970 schreef:Suzanne123 schreef:Vreselijk jammer dat er maar 2 honden meemogen per accomodatie !! ;-(((
Suzanne
er zijn er die meerdere meenemen hoor...weet niet met hoeveel mensen je gaat, maar als er 1 gaat inchecken met 2 honden en de rest blijft in de auto heeft niemand het door dat je met meerdere honden in de acco zit.
Wij zijn vorig jaar in oktober geweest, we moetsen nog even wachten op andere mensen dus ik ben met de honden gaan wandelen en na een half uurtje kreeg ik een belletje dat iedereen al bij het huisje was, ik ben met mijn 2 grote honden zo het terrein opgelopen en niemand keek of zei wat.
Naast mij zaten mensen met 4 honden.. die leiten ze gewoon 2 om 2 uit en voor een langere wandeling ging eerst de man met 2 honden weg en na 10 minuut kwam de vrouw met de andere 2
Daarbij hoef je niet naar een park (liever niet, zou ik zeggen). Er zijn zo veel huisjes in the middle of nowhere te huur. In Nederland, België, Noord-Frankrijk.Martijn schreef:Het is vooral verkooptechnisch een handige term: "Vuurwerkvrij".
Het park hier verderop dat niet als zodanig aangeprezen wordt is ook vuurwerkvrij, hoor.
er is werkelijk geen hond die erop let...Martijn schreef:Ach, dat willen ze helemaal niet weten.Suzanne123 schreef:Tsja.... noem mij gek, maar dat doe ik dus niet; als er controle komt of ze tellen het aantal honden... of er zit iemand in een ander huisje die wel kan tellen en het doorgeeft?
Ik heb ook gewoon met drie honden in het huisje gezeten, hoor. Ik heb er niet eens bijzonder stiekem over gedaan.
Eva staat op Marc zijn naam, nou, dan is Marc toch even met Eva op bezoek? Niet dat het ze interesseert trouwens.
Niet zeiken.

Allemachtig!!!Suzanne123 schreef:Tsja.... noem mij gek, maar dat doe ik dus niet; als er controle komt of ze tellen het aantal honden... of er zit iemand in een ander huisje die wel kan tellen en het doorgeeft?
Met je hond die panisch is voor vuurwerk en zich letterlijk door de muur zou willen vreten om weg te komen van het vuurwerk is oud en nieuw met vuurwerk inderdaad niet saai.Ayurveda schreef:Nou saai hoor een nieuwjaars wisseling zonder vuurwerk!

Je haalt de woorden uit m'n mond.Tamara. schreef:Met je hond die panisch is voor vuurwerk en zich letterlijk door de muur zou willen vreten om weg te komen van het vuurwerk is oud en nieuw met vuurwerk inderdaad niet saai.Ayurveda schreef:Nou saai hoor een nieuwjaars wisseling zonder vuurwerk!

ik heb zelf geen honden die bang zijn of zich er uberhaupt iets van aantrekken maar mij zal je ook nooit vuurwerk afzien steken... helemaal niks saai, ik vind het zo een stomme gewoonte, en als je dieren hebt die wel bang zijn dan is de jaarswisseling een hel.. dus wat mij betreft mag elke gemeente 1 plek aanwijzen wara het dan wel mag en verder overal verbieden.Ayurveda schreef:Nou saai hoor een nieuwjaars wisseling zonder vuurwerk!
Nou als ergens max. 2 honden toegestaan zijn dan neem ik ook geen 3 honden mee. Of dat nu gedoogd wordt of niet.Marion. schreef:Allemachtig!!!Suzanne123 schreef:Tsja.... noem mij gek, maar dat doe ik dus niet; als er controle komt of ze tellen het aantal honden... of er zit iemand in een ander huisje die wel kan tellen en het doorgeeft?
Leef jij wel met een vertrouwen in de medemens of ben je dag in dag uit zo wantrouwig? "Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten"????
Lijkt me overigens een afschuwelijk deprimerende toestand om daarmee in het leven te staan.

Ik zou het gewoon vragen. In veel huisjes is maar 1 hond toegestaan. Ik mail dan altijd dat ik zeer goed opgevoede honden heb die niks slopen en niet groot zijn. Meestal mag het dan welCash schreef:
Nou als ergens max. 2 honden toegestaan zijn dan neem ik ook geen 3 honden mee. Of dat nu gedoogd wordt of niet.

Marion. schreef:Allemachtig!!!Suzanne123 schreef:Tsja.... noem mij gek, maar dat doe ik dus niet; als er controle komt of ze tellen het aantal honden... of er zit iemand in een ander huisje die wel kan tellen en het doorgeeft?
Leef jij wel met een vertrouwen in de medemens of ben je dag in dag uit zo wantrouwig? "Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten"????
Lijkt me overigens een afschuwelijk deprimerende toestand om daarmee in het leven te staan.