Jammer dat ik het kaartje niet kan printen, maar heb nu alles zo goed mogelijk opgeschreven. Moet goed komen.
Ik vertrek gewoon ruim op tijd, dan kan ik altijd nog iemand vragen mocht ik fout gereden zijn
Moderator: moderatorteam
Ik wil sowieso ook wel vrijdag wandelen hoorGerrie schreef:Veel plezier morgen! Als er nog mensen zijn die vrijdag willen gaan, ik hou me aanbevolen!

Neem jij alleen teefjes mee?Gerrie schreef:13:30 vrijdag is wat mij betreft prima. Op dezelfde plek als waar jullie vanmiddag afspreken? Nog meer liefhebbers? Of is het handiger even een nieuw topic te openen?

Gewoon gaan hoor, ik weet toch nog niet zeker of ik kom, en ik hou Tomas toch meestal aangelijnd.Tomas kan namelijk een draak zijn met vreemde reuen.Gerrie schreef:uhm, nee zijn een teefje en een reu...
Maar als dat lastig is, laat ik de reu gewoon thuis. Is niet mijn hond, maar van mijn oom en tante en heb ze nog niet gebeld of ik hem op kan halen, dus het is geen probleem om alleen met Luna te komen.
De reu is trouwens absoluut niet dominant, eerder onderdanig, kan met iedere hond, eigenlijk een beetje een goeie sul...