Soms hebben problemen wonderlijke manieren om zichzelf op te lossen...
Gisteravond viel ineens onze (draadloze) internet verbinding helemaal weg, dus kon ik niet meer tegen Rosita zeggen dat wij in Roanne liggen en mijn waardering uitspreken dat ze voor mij wilde kijken of er hier iemand in de buurt zat. Pas vanmorgen deed de verbinding het weer, heel raar. Maar goed:
Ik ben in heel Frankrijk, in de afgelopen 3 jaar, maar even zoveel (lees 3) Border Terriers tegen gekomen. Zo onbekend zijn ze hier.
Zit ik vanmorgen lekker in het zonnetje te genieten van mijn bakje koffie, komt er doodgemoedereerd een mevrouw langs de boot lopen... met notabene TWEE Border Terriers. En.... gePLUKTE exemplaren, ook nog...
Geen moment geaarzeld en in mijn beste Frans de mevrouw aangesproken, die uitermate opgetogen was nog een Border tegen te zijn gekomen! Oh ja, en ze trimt zelf.....
Schiet mij maar lek.....
Dat kopje, die oortjes, dat kon toch allemaal zo niet. Beetje Border kon ze zo niet laten staan, dus voordat ik het door had, had ze Amy d'r snoetje 'gesnoeid' en kwam er waarrempel een Border onder vandaan. Ze heeft mij uitgelegd hoe ik de rest van Amy haar lijfje moest plukken en dat ze van de week terug komt om mij de pootjes voor te doen. Ook heeft ze een werkschema voor de Border, met alle technieken en watje wel en niet moet doen. Echt bizar, maar zo geweldig dat dit soort dingen soms mogen gebeuren.
Dus, al stevig bezig geweest vanmorgen (en wat heb ik toch een braaf hondje!), dus even een tussendoor plaatje:
Met name alles aan de 'onderkant' moet nog, maar ik ben allang blijk dat het zo gaat. Anders, he?