Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dogtrail 2010

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

Tibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Duitse Herders, 3 langhaar teckels kaninchen en dwerg, 1 miniature australian shepherd, 1 kruising toypoedel x schipperke
Contacteer:

Re: Dogtrail 2010

Ongelezen bericht door Tibby »

Pff 6 letters uit het alfabet krijg ik er maar niet in :ugh: en of dat nog lukt voor zaterdag :scratch:

Jaja de teckels zijn er dit jaar dus ook weer bij :engel: Dit keer met een groot team, we zijn met z'n achten. Onze enigste man gaat het zwaar krijgen met 7 dames op stap :blah:
Groetjes Thea en een poot van Tibby, Gioi, Miep, Whoopi, Nikita, Tante Truus en Meike

Niet meer bij ons, maar voor altijd in ons hart Jake, Fether, Kim, Zenna & Iwan
Maartje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maartje »

Tibby schreef:Pff 6 letters uit het alfabet krijg ik er maar niet in :ugh: en of dat nog lukt voor zaterdag :scratch:

Jaja de teckels zijn er dit jaar dus ook weer bij :engel: Dit keer met een groot team, we zijn met z'n achten. Onze enigste man gaat het zwaar krijgen met 7 dames op stap :blah:
Ik weet 3 letters niet. Maar ik weet wel dat die veel streepjes hebben, dat moet genoeg zijn. Ik heb het ook niet zo op de g, d en de u en w maar met wat nadenken kom ik daar wel weer uit :8):
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
Tibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Duitse Herders, 3 langhaar teckels kaninchen en dwerg, 1 miniature australian shepherd, 1 kruising toypoedel x schipperke
Contacteer:

De U staat één letter voor de V in het alfabet, dus bekijk die 2 goed dan kan je hem onthouden. En bij de V moet je aan Beethoven denken. Meer zeg ik er niet over :lol1:
Groetjes Thea en een poot van Tibby, Gioi, Miep, Whoopi, Nikita, Tante Truus en Meike

Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

nog 2 nachtjes slapen :cheer: :cheer:
Afbeelding
Maartje
Zeer actief

Wij gaan morgen al die kant op :lol1:
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

Waar is het nou dit jaar??
Tibby
Zeer actief
Contacteer:

Ik heb alles al in de auto. En nu maar wachten tot het tijd is om weg te gaan :lol1:

Het is dit jaar in Een, Drente.

Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

Ik wens alle Dogtrailers een prachtig weekend toe, zonder al te heftige opdrachten :mrgreen: :mrgreen:

En geef Peter maar een knuffel hahahaha
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

kitty2 schreef:Ik wens alle Dogtrailers een prachtig weekend toe, zonder al te heftige opdrachten :mrgreen: :mrgreen:

En geef Peter maar een knuffel hahahaha
Ik ben heel erg benieuwd wat ze dit jaar weer voor ons verzonnen hebben :lol1:
Ik heb er erg veel zin in! :cheer:
Afbeelding
Vince
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Kangal Hovawart
Contacteer:

Ongelezen bericht door Vince »

We gaan er een mooi (en nat) weekend van maken!!!!! :mrgreen:
Daphne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daphne »

Yess, overleefd en weer thuis! Ik vond het echt super super leuk maar wel heel pittig. Eerst dag 25 kilometer gelopen :80:
Vandaag was het een stuk makkelijker :wink:
Enne, 1 woord, NORG :lol:
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Afbeelding
Nero 11/1998 - 16/06/2014
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Daphne schreef:Yess, overleefd en weer thuis! Ik vond het echt super super leuk maar wel heel pittig. Eerst dag 25 kilometer gelopen :80:
Norg was een toppertje :F:

Vond het erg leuk! Compleet verrot van gisteren maar dat was het waard. Heb nog nooit zo lang op mijn benen gestaan op een dag :smile2:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Maartje
Zeer actief

Lysette schreef:
Daphne schreef:Yess, overleefd en weer thuis! Ik vond het echt super super leuk maar wel heel pittig. Eerst dag 25 kilometer gelopen :80:
Norg was een toppertje :F:

Vond het erg leuk! Compleet verrot van gisteren maar dat was het waard. Heb nog nooit zo lang op mijn benen gestaan op een dag :smile2:
Norg :boos:

Ik ben ook thuis van een wat te nat, maar wel een heel leuk weekend. Het was een hele belevennis, die al begon met uiteten gaan met ons team op vrijdagavond laat in het bruisende Haulerwijk :smile:
Ondanks dat ik geen idee had wat de bedoeling was, vond ik de trail heel erg leuk. Hoewel die schroefjes :piew:

Toen ik Abby net op ging halen, vond ze het gezellig dat ik op bezoek kwam. Ze liep rond alsof ze er al jaren woonde. Tess en Imke hadden het prima gevonden als ze daar gebleven was. Maar nu ligt ze toch aan mijn voeten te slapen. Ze droomt vast van haar vriendje waarmee ze niet mocht spelen.
Laatst gewijzigd door Maartje op 19 sep 2010 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
Jeannettebo
Zeer actief

Ik ben ook weer thuis was weer een heerlijk weekend. Gelukkig is Bo afgelopen nacht goed bijgekomen van gister :eek:
Afbeelding
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Norg :boos:

Ook ik vond het erg leuk. Alhoewel ik er iets heel anders bij had voorgesteld en na de eerste opdracht er eigenlijk al weer klaar mee was :mrgreen:

Nu lekker bij komen in een warme en vooral droge omgeving. En morgen moeten mijn collega's maar niet al te lastig zijn :wink:
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
gerda__b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres of te wel de prutschuivers...:)
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door gerda__b »

NORG.... :smile: :smile: :smile:

Volgens mij zijn wij jullie daar tegen gekomen...ach waar niet :mrgreen:
KOFFIE MET APPELGEBAK ... :F:

Het was voor ons de 1e keer dat we mee deden en dan toch maar ff als 12e eindigen...van de 23 groepen :wink:
Daar zijn we heel blij mee... :pffff:

1 ding staat vast...volgend jaar zijn we ZEKER weer van de partij.. :cheer:

Voor de organisatie en alle vrijwilligers...petje af mensen letterlijk en figuurlijk van team X-treem... :E:

Gerda en der boef Brandy.
Afbeelding

Those who know don't speak....and those who speak don't know ;)

06-06-2003 - 29-04-2015 Branca.
06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse.
09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy.
05-07-2005 - 04-07-2017 Sita.
26-03-2008 - 06-08-2018 Centho.
26-03-2008 - 13-06-2025 Dyani
Maartje
Zeer actief

gerda__b schreef:NORG.... :smile: :smile: :smile:

Volgens mij zijn wij jullie daar tegen gekomen...ach waar niet :mrgreen:
KOFFIE MET APPELGEBAK ... :F:

Het was voor ons de 1e keer dat we mee deden en dan toch maar ff als 12e eindigen...van de 23 groepen :wink:
Daar zijn we heel blij mee... :pffff:

1 ding staat vast...volgend jaar zijn we ZEKER weer van de partij.. :cheer:

Voor de organisatie en alle vrijwilligers...petje af mensen letterlijk en figuurlijk van team X-treem... :E:

Gerda en der boef Brandy.
Wij zijn jullie inderdaad daar tegen gekomen. Een oude vriendelijke mevrouw in Norg kwam, toen wij terug liepen, haar huisje nog uit en meldde ons dat het andere team ook terug gelopen was :smile: Of dat appelgebak zou smaken zullen we nooit weten :ugh: Het zag er aantrekkelijk uit.
Voor ons was het ook de eerste keer en we schijnen, ondanks Norg, op een gedeelde 5de plek geindigd te zijn. En we hadden ook nog een 23 van de 24 vragen goed. Zondag zijn we itt. zaterdag ook geen stap de verkeerde kant op gelopen. Jou hond zag onze stamppot wel zitten :mrgreen:
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
Jeannettebo
Zeer actief

Norg? Bij welke route zijn jullie daar terecht gekomen?

Wij zijn wel kleine stukjes fout gelopen maar daar kwamen we heel snel achter. Zaterdag hadden we aardig tempo gelopen maar zondag hebben we het rustig aangedaan voor Bo. Toen ging het een stuk beter en is ie gelukkig niet gaan slapen in de berm
Afbeelding
Maartje
Zeer actief

Jeannettebo schreef:Norg? Bij welke route zijn jullie daar terecht gekomen?

Wij zijn wel kleine stukjes fout gelopen maar daar kwamen we heel snel achter. Zaterdag hadden we aardig tempo gelopen maar zondag hebben we het rustig aangedaan voor Bo. Toen ging het een stuk beter en is ie gelukkig niet gaan slapen in de berm

Gelijk al halverwege de eerste route. En we waren zeker met 3 teams. Wij waren al twee uur onderweg voordat we flessenpost konden gaan opvissen :ugh:
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
Vince
Zeer actief
Contacteer:

Was zeker erg gezellig. En ons team is ook nog derde geworden!!!! :cheer: :cheer: :cheer:

Dus die plak gaat in de studeerkamer aan de muur! Volgend jaar de hoofdprijs :mrgreen: :wink:
Sita
Zeer actief

Vince schreef:Volgend jaar de hoofdprijs :mrgreen: :wink:
Nee hoor, die is volgend jaar voor ons :pffff: :mrgreen:

Afbeelding
Sita
Zeer actief

Maartje schreef:Toen ik Abby net op ging halen, vond ze het gezellig dat ik op bezoek kwam. Ze liep rond alsof ze er al jaren woonde. Tess en Imke hadden het prima gevonden als ze daar gebleven was. Maar nu ligt ze toch aan mijn voeten te slapen. Ze droomt vast van haar vriendje waarmee ze niet mocht spelen.
Abby vond het erg gezellig bij Jeroen geloof ik. En Rowan was helemaal teleurgesteld dat hij niet met zijn vriendinnetje mocht spelen. En Sita wilde ook al niet spelen gisteravond. Gelukkig had hij Taro nog.

Afbeelding
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Nou ook berichten van onze kant (Friese Expeditie TyBo). Ik heb nog totaal geen idee waar wij geindigd zijn, weet wel dat we geen laatste zijn en ook niet bij de toppers beland zijn. We zijn met 2 honden en 2 baasjes minder gefinished, waarvan 1 al op zaterdag terug ging. (ja vince volgens mij heb ik jou nog tegen gehouden, want ik was de bodycard met mijn Kay voor die hond).

Maar wij hebben zeker genoten. Niet alles ging vlekkeloos, maar soms was het in ons voordeel. Zaterdag hebben we in een stuk hoger tempo gelopen om onze verloren tijd van de zaterdag nog een beetje goed te maken. De haakjesroute was na uitleg uiteindelijk toch best makkelijk te doen, maar eerst hadden we echt geen idee.

En poeh, ondanks maar 1 blaar, loop ik alsof ik 80 jaar ben...... Spieren waar van ik het bestaan nog niet wist. Au au au. Maar 25 km op zaterdag? Ik hoorde dat het er maar 18 hadden moeten zijn?

Nou ja we hebben al weer zin in volgende jaar
Afbeelding
Maartje
Zeer actief

gyanty schreef:Nou ook berichten van onze kant (Friese Expeditie TyBo). Ik heb nog totaal geen idee waar wij geindigd zijn, weet wel dat we geen laatste zijn en ook niet bij de toppers beland zijn. We zijn met 2 honden en 2 baasjes minder gefinished, waarvan 1 al op zaterdag terug ging. (ja vince volgens mij heb ik jou nog tegen gehouden, want ik was de bodycard met mijn Kay voor die hond).

Maar wij hebben zeker genoten. Niet alles ging vlekkeloos, maar soms was het in ons voordeel. Zaterdag hebben we in een stuk hoger tempo gelopen om onze verloren tijd van de zaterdag nog een beetje goed te maken. De haakjesroute was na uitleg uiteindelijk toch best makkelijk te doen, maar eerst hadden we echt geen idee.

En poeh, ondanks maar 1 blaar, loop ik alsof ik 80 jaar ben...... Spieren waar van ik het bestaan nog niet wist. Au au au. Maar 25 km op zaterdag? Ik hoorde dat het er maar 18 hadden moeten zijn?

Nou ja we hebben al weer zin in volgende jaar

Toen die schroefjes duidelijk waren, was het inderdaad makkelijk. Volgens mij liepen we toen samen.
Het is wel een beetje jammer dat mijn knie vanmorgen bijna 2 x zo dik en bijna niet te buigen was :ugh:
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Maartje schreef:
Toen die schroefjes duidelijk waren, was het inderdaad makkelijk. Volgens mij liepen we toen samen.
Het is wel een beetje jammer dat mijn knie vanmorgen bijna 2 x zo dik en bijna niet te buigen was :ugh:
Oh ja dat kan inderdaad wel kloppen. Tja ik had maar gebeld, nadat we eerst de verkeerde kant de zandvlakte op gestuurd worden door een auto, waar nog 4 andere team aan het ronddolen waren. Omschrijving was iets te weinig...

Amai dat niet fijn. succes met knietje.
Afbeelding
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Sita schreef:
Dus je doet toch weer mee volgend jaar :engel:

Ik vond het heel erg leuk weer. Ik vind het zo ontzettend knap van de organisatie dat ze elk jaar weer zulke originele dingen verzinnen! Haha, doet me trouwens denken aan dat 1 van onze teamleden aan iemand van de organisatie vroeg met hoeveel mensen zij waren. De jongen had amper "met ongeveer 30 man" gezegd of ons team was alweer vertrokken, wij hoorden hem achter ons nog beteuterd zeggen: "om tenten op te bouwen en...." Voordat wij ons besefte dat hij gewoon nog tegen ons aan het praten was waren wij alweer een end verder op; hoezo fanatiek?!
Lynn is nog steeds moe van dit weekend, ze ligt heerlijk op haar rug te slapen en waarschijnlijk alles nog eens te door te nemen wat ze dit weekend heeft beleefd :mrgreen:

Jeannette: Fijn dat Bo weer wat bekomen is, was best even schrikken denk ik!

Ik vond de route door het moeras 1 van de leukste trouwens, dat is echt zo'n route waar je normaal niet zo snel komt. Het gebied was sowieso weer prachtig.

Ik ben alleen nu wel zo stijf als een plank. Ik heb vanmorgen uit gewoonte weer mijn hakken aan gedaan naar het werk, maar god....ik loop hier toch te strompelen....het is geen pan!
Afbeelding
Sita
Zeer actief

Ik heb express platte schoenen aan getrokken, moet er niet aandenken om nu hakken aan te hebben.

Stond om 9.00 uur al een presentatie te geven en was blij dat ik wat verder weg stond, dan vielen die enorme wallen niet op :8):

Afbeelding
Vince
Zeer actief
Contacteer:

Sita schreef:
dream on :pffff:
:mrgreen:

Ik loop ook nog een beetje stijfjes maar heb geen spierpijn oid. Dus eigenlijk valt het me best mee :lol1:
Jeannettebo
Zeer actief

@ carma, aan de ene kant was het zeker schrikken. Aan de andere kant weet ik dat Bo heel goed zijn eigen grenzen kan stellen. Vaker bij lange wandelingen bij de laatste stops gaat hij wel even gewoon liggen en loopt daarna weer verder. Nu ging hij echt plat liggen en liggen slapen in de berm. Duidelijk dus dat ik hem net verder moest laten lopen. Hij wild ewel gewoon opstaan als je dat vroeg. Hij kon ook zelf de auto inlopen.
De dierenarts heeft hem nagekeken en hij was idd gewoon op die dag. Wel had hij een pijnlijke plek bij het voelen in zn buik, maar dat was niet iets waar ze accuut iets mee moest doen. Ik ga daar mee naar mijn eigen dierenarts vanmiddag
Afbeelding
SimoneA
Zeer actief

Ongelezen bericht door SimoneA »

Ik heb vannacht een nachtmerrie gehad.....

norg binnen norg stad norg haven norg buiten norg centrum weg uit norg en gewoon nog een x terug naar jawel norg ahhhhhh :O:

Er blijken meer spieren in m'n lijf te zitten dan ik dacht en ze doen bijna allemaal pijn.

Mijn complimenten voor de organisatie, wat een hoop werk om alle opdrachten te verzinnen en uit te voeren.

De 2e dag hebben we flink doorgestapt, no(r)g een paar teams ingehaald en waren we mooi op tijd binnen.

We zijn gedeeld 5e geworden en dat voor een heel nieuw team, niemand van ons had eerder meegedaan. Het is een manier van denken en als je dat een beetje doorhebt gaat het een stuk makkelijker.

@Maartje, gaat je knie alweer een beetje soepeler?

@Jeanette, ik heb er helemaal niets van meegekregen dat Bo niet goed was. Hoe was het bij de da?

Groetjes Simone
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”