Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honden gezocht voor cursus hondentrimmen
Moderator: moderatorteam
- Emm@nuelle
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): 2 Shelties en 2 honden via SHIN geadopteerd
- Aantal honden: 4
Honden gezocht voor cursus hondentrimmen
Ik ben vorige week de 1-jarige cursus hondentrimmen gestart via Syntra en ben hiervoor nog op zoek naar honden, liefst in de omgeving van Wuustwezel (net over de grens in Nederland, roosendaal, zundert, ... mag ook) of in de omgeving van Antwerpen.
Ik ben voornamelijk op zoek naar honden met speciale vachten: krulhaar (bv. poedel), langharige vachten, plukvachten, ...
En ook waar wel wat werk aan is, dus liefst niet pas naar de trimmer geweest.
Ik kan je hond komen halen en terugbrengen in de omgeving van Wuustwezel.
Als jullie zelf de hond willen brengen/afhalen (bij Syntra Antwerpen) is dat ook zeker mogelijk.
Dat is misschien interessant als je niet zo ver van Antwerpen woont.
Dan spreken we de juiste uren af. Alleen bij het trimmen blijven is jammer genoeg niet mogelijk.
Maar ze zullen in de watten gelegd worden. Ik zorg ervoor alsof het mijn eigen hond is.
Als het gewenst is, kan ik ook tijdens de pauze even met de hond gaan wandelen om zijn behoefte te laten doen.
Als jullie willen dat ik de hond kom halen, liefst omgeving Wuustwezel, maar als dat iets verder weg is wil ik dat ook nog wel bekijken.
Graag een pb als je geïnteresseerd bent.
Groetjes en alvast bedankt,
Emmanuelle
Ik ben voornamelijk op zoek naar honden met speciale vachten: krulhaar (bv. poedel), langharige vachten, plukvachten, ...
En ook waar wel wat werk aan is, dus liefst niet pas naar de trimmer geweest.
Ik kan je hond komen halen en terugbrengen in de omgeving van Wuustwezel.
Als jullie zelf de hond willen brengen/afhalen (bij Syntra Antwerpen) is dat ook zeker mogelijk.
Dat is misschien interessant als je niet zo ver van Antwerpen woont.
Dan spreken we de juiste uren af. Alleen bij het trimmen blijven is jammer genoeg niet mogelijk.
Maar ze zullen in de watten gelegd worden. Ik zorg ervoor alsof het mijn eigen hond is.
Als het gewenst is, kan ik ook tijdens de pauze even met de hond gaan wandelen om zijn behoefte te laten doen.
Als jullie willen dat ik de hond kom halen, liefst omgeving Wuustwezel, maar als dat iets verder weg is wil ik dat ook nog wel bekijken.
Graag een pb als je geïnteresseerd bent.
Groetjes en alvast bedankt,
Emmanuelle
Laatst gewijzigd door Emm@nuelle op 20 sep 2010 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.

-
~Suzanne~
- Zeer actief
Re: Honden gezocht voor cursus hondentrimmen
Jammer dat ik er niet bij mag blijven; dat is voor mij reden om het niet te doen.
Het is niet persoonlijk, echt niet, maar ik vertrouw wat dat betreft "niemand dan mijzelf" met de honden.
(nou heb ik ook geen honden die in aanmerking komen
maar toch...)
Suzanne
Het is niet persoonlijk, echt niet, maar ik vertrouw wat dat betreft "niemand dan mijzelf" met de honden.
(nou heb ik ook geen honden die in aanmerking komen
Suzanne
- Emm@nuelle
- Vaste gebruiker
Hond moet zijn behoefte kunnen doen hé, dat is ook de reden waarom ik dat wil doen.Nanna schreef:Dat uit wandelen zou voor mij de reden zijn om het niet te doenEmm@nuelle schreef: Maar ze zullen in de watten gelegd worden. Ik zorg ervoor alsof het mijn eigen hond is.
Tijdens iedere pauze ga ik ook wandelen met de hond.
Ik zou geen seconde rust hebben, stel dat er wat gebeurt.
Ik geloof trouwens onmiddellijk in je goede bedoelingen hoor![]()
En hoop dat je wat leuke trimrassen vangt, aan mijn Puli's heb je alvast niks
Maar als mensen zeggen dat ze dat liever niet hebben, doe ik dat ook niet.
Maar ja dan moet de hond natuurlijk z'n behoefte ophouden
Niet dat een ongelukje zoveel kwaad kan, maar ik kan me voorstellen dat dat toch ook niet zo prettig is voor zindelijke honden.
Het is inderdaad goed bedoeld maar 'k pas me wel aan als mensen het anders willen
En wees gerust, ik wil het ook niet meemaken dat er iets gebeurd hoor, daar kan ik niet mee leven.
Maar 'k heb mijn beginbericht een beetje aangepast
@ Suzanne Dat er bij blijven, ik zou daar ook geen problemen mee hebben, maar het mag niet.
Het klaslokaal is niet zo groot, als er dan nog eens 15 baasjes bij moeten + dan wordt het wel een heel drukke bedoening.
Maar ik begrijp best dat mensen hun hond niet bij een vreemde laten hoor, alleen ja wil ik het ook erg graag leren en dat kan jammer genoeg niet zonder honden.

- linda1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
- Aantal honden: 3
Toen ik examen had met hondentrimmen, was er een hond ook even mee uit wandelen, deze is toen ontsnapt en voor de trein gelopenSuzanne123 schreef:Jammer dat ik er niet bij mag blijven; dat is voor mij reden om het niet te doen.
(nou heb ik ook geen honden die in aanmerking komenmaar toch...)
Suzanne

-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
ik wil ook graag een cursus hondentrimmen volgen.
alleen gewoon geen stageplaats te krijgen hier
werd er moedeloos van. heb mijn plannen even stopgezet.
moet je bij syntra ook stagelopen?
alleen gewoon geen stageplaats te krijgen hier
moet je bij syntra ook stagelopen?
- linda1985
- Zeer actief
Een opleiding honden trimmen zonder stage is onmogelijk, je moet het leren door de praktijk stage..Tenzij je denkt dat je met alleen theorie al alle rassen kunt trimmen 
Laatst gewijzigd door linda1985 op 20 sep 2010 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.

- DogMa
- Actief
- Mijn ras(sen): Parson Russell Terrier
- Contacteer:
Ik vind het ook een probleem dat je er niet bij mag blijven. Ik snap het wel met zoveel honden in een klaslokaal dat de baasjes er niet bij kunnen blijven, maar dat is voor mij ook een reden om het niet te doen. Terwijl ik hier in Bergen op Zoom 2 hondjes heb zitten die hoognodig een plukbeurt nodig hebben 
- Emm@nuelle
- Vaste gebruiker
Ik kan echt niet om uitzonderingen vragen, want ze zeggen dat het niet mag. Als ze 1 iemand een uitzondering geven dan moeten ze voor iedereen een uitzondering maken want iedereen is er natuurlijk liever bij.DogMa schreef:Ik vind het ook een probleem dat je er niet bij mag blijven. Ik snap het wel met zoveel honden in een klaslokaal dat de baasjes er niet bij kunnen blijven, maar dat is voor mij ook een reden om het niet te doen. Terwijl ik hier in Bergen op Zoom 2 hondjes heb zitten die hoognodig een plukbeurt nodig hebben
In de cafetaria wachten kan wel maar er echt bij blijven, nee jammer genoeg niet.
@ Emma Bij syntra moet je geen stage volgen, er zijn er weinigen die dat doen omdat het zo moeilijk te vinden is.
De meesten leiden liever geen concurrentie op + ze moeten je er dan nog eens voor willen betalen (dat moet blijkbaar met stage-overeenkomst)
@linda1985 Ik weet niet wat jij onder theorie verstaat, maar ik ben nu 1 week bezig met de opleiding en we moeten al honden meebrengen. Als je een heel jaar 2 dagen in de week een hond moet meebrengen, leer je volgens mij de praktijk toch ook al voor een stuk. Ik zeg niet dat het niet aan te raden is van eerst ergens te werken voor je op jezelf begint, maar de theorie is dus echt niet alleen theorie, bij syntra toch niet.

- linda1985
- Zeer actief
Dat is dan heel anders als in Nederland, wij hadden eens in de maand theorie les, en de rest moest je stage lopen in een trimsalon, maar jullie hebben dus ook praktijk op school.