Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zijn er mensen die in de week van 20-24 september willen wandelen in Ede op de hei? Want na lang overleg, mag ik dan toch volgend weekend Biry voor een weekje meenemen naar Wageningen
Ik denk dat in de avonduren het makkelijkste is. Zelf kan ik dinsdag, woensdag en vrijdagavond, alleen vrijdag niet te laat ivm terugreizen naar Maastricht
Wie wil er mee en welke dag/avond komt het beste uit?
Ja voor mij is dat prima. Ik moet nog even overleggen of degene met wie ik mee zou rijden dan ook kan. Dat is wel zo handig, anders kan ik er helemaal niet komen
Ik kan woensdag ook, maar niet om 18.00 uur. Kan het een half uurtje later? Dan neem ik, behalve Kyra en Lyndie, ook Lisa eens mee. Die is eindelijk van d'r loopsheid af .
Half zeven ga ik ook wel redden. Ik kom in ieder geval met Rowan. Sita is aan het trainen met Jeroen en Taro moet ik nog even bedenken of die mee gaat.
Ik heb een probleempje. Wegens omstandigheden is de vergadering die ik maandag zou hebben naar woensdag verplaatst, waardoor ik er woensdag zelf niet bij kan zijn. Zouden jullie ook dinsdag om half 7 kunnen?
veertje schreef:Ik heb een probleempje. Wegens omstandigheden is de vergadering die ik maandag zou hebben naar woensdag verplaatst, waardoor ik er woensdag zelf niet bij kan zijn. Zouden jullie ook dinsdag om half 7 kunnen?
Hè jammer, ik kan de dinsdag helaas niet. Woensdag had wel gekund, maar ja, daar heb je nu natuurlijk niets meer aan
veertje schreef:Ik heb een probleempje. Wegens omstandigheden is de vergadering die ik maandag zou hebben naar woensdag verplaatst, waardoor ik er woensdag zelf niet bij kan zijn. Zouden jullie ook dinsdag om half 7 kunnen?
Hè jammer, ik kan de dinsdag helaas niet. Woensdag had wel gekund, maar ja, daar heb je nu natuurlijk niets meer aan
Ja, vind het ook jammer maar moet helaas wel bij de vergadering aanwezig zijn.
Vrijdag zou voor mij ook een optie zijn. heb besloten zaterdag pas naar het zuiden te gaan.
Helaas, woensdag heb ik een personeelsuitje (we gaan bonbons maken ) en vrijdags moet ik Nick naar Verweggistan brengen voor een trainingsweekend judo.
veertje schreef:Sorry voor het wat late bericht, mijn internet doet niks thuis
Ik zou zeggen om dinsdagavond om 18:30u af te spreken. Wie kunnen er dan allemaal mee?
Wandelaars:
Vera met Biry
Emilie met Kaya en Bo
Lieke met Kyra, Lyndie en Lisa
veertje schreef:Sorry voor het wat late bericht, mijn internet doet niks thuis
Ik zou zeggen om dinsdagavond om 18:30u af te spreken. Wie kunnen er dan allemaal mee?
Wandelaars:
Vera met Biry
Emilie met Kaya en Bo
Lieke met Kyra, Lyndie en Lisa
Harmen en Sylvia met Stjerna
@Lieke: we zullen niet meer zo hard rennen, dat laten we nu maar aan de honden over
@Carma: Ga jij ook nog mee? (Ik weet nl de weg niet op de hei )
Sorry, voor mij wordt het m toch niet
Ik heb afgesproken om te gaan steppen vanavond.
Dat wordt dus een plattegrondje meenemen
jammer en dan bedoel ik dat jij niet komt natuurlijk he, niet dat we nu niemand hebben die de route weet
Ik ga maar op mn richtingsgevoel vertrouwen dan, hopelijk dat die vandaag aanwezig is .....................