Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik vind alles prima.
Als het bos wordt, mogen jullie eventueel ook wel bij mij op de oprit parkeren, maar je kunt dan ook gewoon op de parkeerplaats op de noorderringdijk gaan staan.
Misschien is dat wel het handigst, dan kunnen we kijken wat voor weer het is en van daaruit de route bepalen.
Ineke schreef:Ik vind alles prima.
Als het bos wordt, mogen jullie eventueel ook wel bij mij op de oprit parkeren, maar je kunt dan ook gewoon op de parkeerplaats op de noorderringdijk gaan staan.
Misschien is dat wel het handigst, dan kunnen we kijken wat voor weer het is en van daaruit de route bepalen.
Staat één berichtje voor die van jou
Noorderringdijk (is een piepklein straatje )
En Ineke kan daar gewoon heen lópen.
Volgende keer mag zij lekker ver rijden
LéonieHonden schreef:Boeiend, gewoon doen Dorien. Gewoon als niemand het merkt..
Als je mij er maar niet op zet.
En vooral géén domme acties van me filmt!
Ik film\fotografeer nooit mensen. Ik ga Sjaak we'll filmen met de fotocamera stiekem
LéonieHonden schreef:Boeiend, gewoon doen Dorien. Gewoon als niemand het merkt..
Ik film\fotografeer nooit mensen. Ik ga Sjaak we'll filmen met de fotocamera stiekem
Ja doe maar!
Ik mag je nou al. Foto graag doorsturen.
Ja doe maar!
Ik mag je nou al. Foto graag doorsturen.
We moeten wel oppassen he, straks durft sjaak niet meer en dan kunnen we max en nolan niet kieken
Haha leonie jij bent gemeen je moet je eigen camera maar meenemen dan !! Kan je hem op de foto zetten zonder dat ie het verwijderd.. Beetje slim zijn he
MissDorien schreef:Staat één berichtje voor die van jou
Ik heb nog geen rijbewijs.
Neem trouwens denk ik alleen Fien mee of alleen de dames.
Wie weet kan de camera daar ook nog wel bij, maar ik weet het niet zeker.
MissDorien schreef:Staat één berichtje voor die van jou
Ik heb nog geen rijbewijs.
Neem trouwens denk ik alleen Fien mee of alleen de dames.
Wie weet kan de camera daar ook nog wel bij, maar ik weet het niet zeker.
Da kan wel hoor
Ik neem ook wel de camera mee, misschien zit er dan één scherpe foto bij.
Nu is mijn man een aardige amateurfotograaf en die wil vast wel mee om foto's te maken ,maar dan moeten onze dochters (6 en 3 ) ook mee. Zijn er mensen of honden die hier een probleem mee hebben ?
Zo ja dan kom ik lekker alleen met Roos
jeanet01 schreef:Nu is mijn man een aardige amateurfotograaf en die wil vast wel mee om foto's te maken ,maar dan moeten onze dochters (6 en 3 ) ook mee. Zijn er mensen of honden die hier een probleem mee hebben ?
Zo ja dan kom ik lekker alleen met Roos
Zolang ze de honden negeren geen probleem, Max houdt niet van kinderen, Nolan wel heel erg (soms iets te enthousiast). Al vraag ik me wel af hoever je kunt/wilt lopen met een kind van 3