Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Muilkorf kunstof, metaal of leer
Moderator: moderatorteam
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
Muilkorf kunstof, metaal of leer
Voor Arie hebben we een snuitje ivm zijn obsessie voor egels die hij doodbijt als het lukt. Nu vinden we dit wat benauwd omdat hij zo opgewonden raakt. Nu heb ik wel zitten zoeken op muilkorf maar ik ben er niet uit wat we nu doen. Ik wil graag een korf zo zacht mogelijk dus dan leer, maar wel open. Open zijn ze echter vaak in kunststof en leer is dan weer dicht. Dus wat zijn jullie ervaringen?
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Re: Muilkorf kunstof, metaal of leer
http://www.dierenwebshop.nl/product_inf ... ts_id=4476" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze? Die beviel hier best goed.
Er is ook nog een minder dichte versie op diezelfde site.
http://www.dierenwebshop.nl/product_inf ... ts_id=3907" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze? Die beviel hier best goed.
Er is ook nog een minder dichte versie op diezelfde site.
http://www.dierenwebshop.nl/product_inf ... ts_id=3907" onclick="window.open(this.href);return false;

- Carmen
- Zeer actief
Die eerste vind ik wel een gevaarte voor het doel
Die tweede kunnen ze dan echt niet meer bijten?
Die tweede kunnen ze dan echt niet meer bijten?
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Die tweede heb ik zelf geen ervaringen mee, dus dat kan je helaas niet vertellen.
Die eerste lijkt misschien wat grof... dat wel. Ik vond het wel van alle korven de meest comfortabele die we ooit gehad hebben. (Rhodi denkt er net zo over)
Nu heeft Arie natuurlijk wel een veel kortere snuit, dus dan lijkt die korf wel heel groot misschien.
Die eerste lijkt misschien wat grof... dat wel. Ik vond het wel van alle korven de meest comfortabele die we ooit gehad hebben. (Rhodi denkt er net zo over)
Nu heeft Arie natuurlijk wel een veel kortere snuit, dus dan lijkt die korf wel heel groot misschien.

- Carmen
- Zeer actief
Comfort vind ik dus wel een heel belangrijke. Maar hij heeft hem alleen 's avonds even om en ik ben bang dat hij dan zo'n echte pitbulluitstraling krijgtNakisha schreef:Die tweede heb ik zelf geen ervaringen mee, dus dat kan je helaas niet vertellen.