Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik zoek...hondenkleding!
Moderator: moderatorteam
-
amber81
Ik zoek...hondenkleding!
Onze Tara is nogal kouwelijk. Afgelopen winter viel het ons op dat vooral haar tepels en voeten het zwaar te verduren hebben. Nou is het voor hondenschoenen zo lastig nog niet, want daar heb je zat leuke dingen in. Want ja, ik wil wel iets leuks. Veel jasjes/truien vind ik te saai en als er iets leuks is, is het of veul te groot of veul te klein! Mijn vraag is dus, wie weet er sites van webshops waar je wel goed kan slagen met LEUKE hondenkleding, borstmaat 65 cm, nek 40 cm? Het gaat dan vooral om dingen die de hele romp bedekken, wat meestal juist niet is met jasjes ed. Of kan ik inderdaad beter kinderkleding aandoen?
Alvast dankjewel!
Alvast dankjewel!
- flatcoat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- Aantal honden: 1
Re: Ik zoek...hondenkleding!
Talloze hondenwebshops verkopen hondenkleding ...... gewoon even via Google hondenkleding/hondenjasje intypen of hier de zoekfunctie op het forum gebruiken.
- Melissa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
- Aantal honden: 4
- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
Misschien heb ik heel slecht gezocht, maar waar vind je (leuke) hondenschoenen? Boris heeft heel snel last van wondjes op zijn voetzolen. Daar hebben we nu ook een zalfje voor maar ik wilde voor de zekerheid hondenschoenen kopen.amber81 schreef:Nou is het voor hondenschoenen zo lastig nog niet, want daar heb je zat leuke dingen in.

-
amber81
tuurlijk, is zo, maar slagen?! Dát is het em juist, het is het allemaal net niet, wat betreft maat maar ook wat betreft model. Dus ikke wil gouwe tipflatcoat schreef:Talloze hondenwebshops verkopen hondenkleding ...... gewoon even via Google hondenkleding/hondenjasje intypen of hier de zoekfunctie op het forum gebruiken.
Ook al gecheckt; heel cool deze site! Maar ook de maten...Melissa schreef:http://www.hippehond.nl
Ik vind die vooral op MP en bij google afbeeldingen. Kleur en hondenschoen en googlen en dan kom je zulke leuke hondenschoenen tegen!Yai schreef:Misschien heb ik heel slecht gezocht, maar waar vind je (leuke) hondenschoenen? Boris heeft heel snel last van wondjes op zijn voetzolen. Daar hebben we nu ook een zalfje voor maar ik wilde voor de zekerheid hondenschoenen kopen.
Dankjewel mensjes!
-
29996D
Bestellen in Amerika.
Grotere keuze dan daar krijg je niet.
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
ruffwear heeft mooie schoenen. Misschien niet als in leuk maar zeker bij schoenen vind ik functionaliteit vele malen belangrijker. Zoiets moet echt goed zitten.Yai schreef:Misschien heb ik heel slecht gezocht, maar waar vind je (leuke) hondenschoenen? Boris heeft heel snel last van wondjes op zijn voetzolen. Daar hebben we nu ook een zalfje voor maar ik wilde voor de zekerheid hondenschoenen kopen.amber81 schreef:Nou is het voor hondenschoenen zo lastig nog niet, want daar heb je zat leuke dingen in.
Hippe hond heeft trouwens ook wel grotere maten hoor.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Melissa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
- Aantal honden: 4
Hippe hond heeft wel grotere maten, want heb daar ook een jas voor Tjika besteld. ( Am. staff)
En http://www.ladonnastyle.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; kan ook aan grotere maten komen.
Als je daar even een mailtje heen stuurt met je wensen, gaat ze voor je op zoek.
Succes!
En http://www.ladonnastyle.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; kan ook aan grotere maten komen.
Als je daar even een mailtje heen stuurt met je wensen, gaat ze voor je op zoek.
Succes!

- Yai
- Zeer actief
Dan ga ik nog even verder googlen!amber81 schreef:Ik vind die vooral op MP en bij google afbeeldingen. Kleur en hondenschoen en googlen en dan kom je zulke leuke hondenschoenen tegen!

- Yai
- Zeer actief
Ik kende die site niet! Wat fijn, ga er eens goed rondkijken.Lysette schreef:ruffwear heeft mooie schoenen. Misschien niet als in leuk maar zeker bij schoenen vind ik functionaliteit vele malen belangrijker. Zoiets moet echt goed zitten.
En ik vind bij schoenen zeker ook functionaliteit veel belangrijker. Vandaar dat ik ook nog niet écht iets gevonden had. Maar bij Ruffwear zou ik toch iets moeten vinden!

- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Doggyfashion
Dogi
Donna Doggy Shop
Animal King
Whippet Wear beetje afhankelijk van het model van je hond natuurlijk
Dogi
Donna Doggy Shop
Animal King
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
-
amber81
kijk, een aantal van deze kende ik nie! Dankjewel!YvetteJ schreef:Doggyfashion
Dogi
Donna Doggy Shop
Animal King
En hoe kom ik op amerikaanse sites?!MissDorien schreef:Bestellen in Amerika.
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
Aanklikken op Google.amber81 schreef:En hoe kom ik op amerikaanse sites?!MissDorien schreef:Bestellen in Amerika.
- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
- Contacteer:
klopt, voor Dana hebben we ook hondenschoenen voor de winter gekocht en uit amerika laten importeren.. via Ebay.. je moet daarvoor wel een creditcard hebbenMissDorien schreef:Bestellen in Amerika.
Hier zitten ook wel functionele jassen tussen http://www.dursydog.nl/productgroep/308 ... denjassen/" onclick="window.open(this.href);return false;

-
lonneke
- Zeer actief
- Contacteer:
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo