Mijn naam is Jenny en was tot 11 uur vanmorgen het baasje van Brandon. Was dinsdag met hem naar de dierenarts gegaan voor en oorontsteking, waardoor hij evenwichtsstoornis had. Gisteravond/nacht heeft hij een herseninfarct- bloeding gehad, waardoor zijn voorpoten verlamd zijn geraakt. heb me gisteren aangemeld voor vragen over de medicijnen die hij gebruikte, of hij daardoor meer evenwichtsstoornissen kon krijgen. Hoeft nu dus niet meer omdat ik nu weet waardoor het kwam. Ik weet dat ik een goede keuze heb gemaakt omdat ik weet dat hij nu geen pijn meer heeft, maar het is wel heel zwaar. De arts zei ook dat ze nog kon proberen om hem wat op te knappen, maar ze kon niet zeggen of het zou aanslaan. Dan is voor mij de keuze eigenlijk heel duidelijk, wil niet dat hij lijd omdat ik niet zonder hem kan.
Nu hoor ik vanzelf of ik nog lid mag blijven want er zal op den duur wel weer een hond komen.
Mijn man zei vanavond moeten we nu direct een andere halen. Nou nee ech nie ff wachten. Kan niet direct aan een andere hond denken.
Groeten een heel treurige Jenny

TARAK

Abby
Pino