Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
ik heb vanavond in het (echt wel) donker met de ledband om gelopen,(Andra had hem om hè)
toen Andra voor me liep zag ik de lichtjes niet, maar wel 2 rood verlichte oren, geinig gezicht
Ah, mooizo
Felix is namelijk een grootverbruiker. Want als je hem zo'n band omdoet springt hij meestal binnen een kwartier in de vaart. Gewoon om ons te pesten denk ik
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Hamilton schreef:vandaag bij de Aldi gescoord, 4 reflecterende banden met led lichtjes € 4,99
band is met klittenband en past hier heel goed om mijn hondennekken
zag bij de H*ma ook ledlichtjes aan een klein koordje 2 stuks voor €2,-, deze lagen ook bij Action
ik heb al jaren die lampjes van de hema. 's avonds op de knipperstand op de rug van d'r tuigje. heel handig. maar zo'n halsband lijkt me ook wel wat: daar ga ik volgende week eens naar kijken. bedankt voor de tip
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
't Is heel lastig om honden met lang haar zichtbaar te maken in het donker. We hebben al lampjes van de dierenzaak gebruik maar die zijn heel snel kapot.
Reflecterend band om de riem werkt ook niet echt goed.
Wij hebben bij Diesel aan zijn halsband zo'n fietslampje gedaan. Wij hadden eerst ook van die speciale lampjes maar die waren naar een keer schudden kapot.
Ik heb gisteren een band gekocht bij de Intersport. 6,95.
Jamie loopt er nu vanaf gisteravond als een knipperende kerstbal bij
Het is een erg grappig gezicht! Het is een ding met een vrij lang klitteband-gedeelte en een stuk elastiek.
Ik heb sinds deze week voor de twee RR's allebei een Visiglo halsband. Niet goedkoop, maar superfel, en het voelt heel degelijk aan allemaal. Ik heb de rode band met de witte lichtjes, maar je hebt ze in allerlei kleuren (ook allerlei kleuren lampjes). Ben er tot nu toe heel tevreden mee!