Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Iig niet groen. Ik ben zo dom geweest dat wel te doen. Lekker handig als je het wilt gebruiken voor agilitytraining en de riem dan op de grond (gras) ligt
Nou mijn voorkeur gaat zelf beetje uit naar Oranje.. lekker opvallend en wel mooie kleur dacht ik zo.. maar staat dat leuk bij blond? Kan dus nerges op internet een voorbeeldje vinden van blonde lab met oranje jachtlijn
En ja ik heb het er maar moeilijk mee..
Ellen. schreef:Nou mijn voorkeur gaat zelf beetje uit naar Oranje.. lekker opvallend en wel mooie kleur dacht ik zo.. maar staat dat leuk bij blond? Kan dus nerges op internet een voorbeeldje vinden van blonde lab met oranje jachtlijn
In je signature staat Narda toch op een oranje achtergrond?
Staat prima!
En anders zou ik rood doen.
Ik heb de groene. Prima op een zwarte hond maar ook prima op een blonde hond. Maar idd... slecht weer te vinden in het gras
Ik vind ze trouwens wel snijden als de hond eens goed trekt..
Ik wil nu graag een zachte leren, maar dan zonder zo'n dikke naad erop. Die snijden nl ook..
Machie schreef:Ik heb de groene. Prima op een zwarte hond maar ook prima op een blonde hond. Maar idd... slecht weer te vinden in het gras
Ik vind ze trouwens wel snijden als de hond eens goed trekt..
Ik wil nu graag een zachte leren, maar dan zonder zo'n dikke naad erop. Die snijden nl ook..
Groen word het dus niet.. ga de kleur Terra bestellen.. vind ik denk ik wel erg mooi
En Narda trekt als het goed is nooit echt hard, want ze mag niet trekken
Ellen. schreef:
Groen word het dus niet.. ga de kleur Terra bestellen.. vind ik denk ik wel erg mooi
En Narda trekt als het goed is nooit echt hard, want ze mag niet trekken
Zeg dat maar eens tegen een kruising wetter
Als hij iets ruikt en vind dat hij moet snuffelen dat gooit ie alle gewicht in de strijd!
Verder loopt hij trouwens wel netjes hoor, totdat hij iets ruikt...
Ik heb ook de terra en dat is inderdaad een mooie kleur oranje zonder te schreeuwerig te zijn vind ik. Ik heb ook een langere versie (schouderlijn) in het groen, maar zoals gezegd, da's nie handig..... Ik bleef zoeken bij de jachttraining Die oranje vind je tenminste altijd weer terug.
Blauw, rood of paars is mooi op blond en verder maakt het geen barst uit.
Alleen geen groen, grijs of blond (die eerste dus) want die raak je kwijt.
In het zand en het gras en zo.
Ellen. schreef:Nou mijn voorkeur gaat zelf beetje uit naar Oranje.. lekker opvallend en wel mooie kleur dacht ik zo.. maar staat dat leuk bij blond? Kan dus nerges op internet een voorbeeldje vinden van blonde lab met oranje jachtlijn
Voor (blonde) Isa heb ik de oranje en ik vind het leuk staan. Maar de paarse lijkt me ook wel mooi bij een blonde hond.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
*Anita* schreef:Heb een groene voor Harley en een terra voor Toya
koop nooit groen. Die ben je altijd aan het zoeken in het gras
Haha nee heb geen groen gekocht, heb de oranje (terra) voor haar.. ben benieuwd of 'ie ook echt zo mooi staat, als ik hem binnen heb zal ik eens een foto maken
twinmom-jess schreef:Ik vind zelf (donker) bruin erg mooi bij blond.
Staat sjiek.
Vind ik ook.
Vind ik ook. Maar heb dan ook een hekel aan felle kleuren als paars etc..
Ik ook, daarom doe ik geen blauw rood of paars.. maar vind terra dan nog net wel kunnen, toch opvallend maar geen hele scherpe kleur ofzo..ben benieuwd hoe hij staat..