Maar is het nou echt nodig dat jonge gezonde honden jasjes aan krijgen? Ik bedoel honden hebben het volgens mij niet zo heel snel koud hoor...
En ook een uitzondering op de jonge gezonde naakthonden he
Wat vinden jullie daar nou van?
Moderator: moderatorteam

Ja of je scheert ze niet meer, veel mooierRosita Compagner schreef:Misschien moet ik eens kijken naar fleece broekjes voor die Porties met hun blote billen.........
Bij de jacht (in Hongarije) gebeurt dat heel lang al zo hoor. Anders heb je ook een veel grotere kans op blessures.Maeve schreef:Ik denk dat het in veel gevallen niet nodig is maar een stukje comfort voor de hond. Zoals die Vizslas bij jachttraining, ze hebben er vast baat bij maar jaren geleden waren die jassen er helemaal niet. Toen was het niet zo dat alle Vizslas gingen vast vriezen ofzo![]()
Hier dubbele vachten dus geen jassen

MissDorien schreef:Bij de jacht (in Hongarije) gebeurt dat heel lang al zo hoor. Anders heb je ook een veel grotere kans op blessures.Maeve schreef:Ik denk dat het in veel gevallen niet nodig is maar een stukje comfort voor de hond. Zoals die Vizslas bij jachttraining, ze hebben er vast baat bij maar jaren geleden waren die jassen er helemaal niet. Toen was het niet zo dat alle Vizslas gingen vast vriezen ofzo![]()