Nee, nog nooit gebruikt hyves. Moet al moeite genoeg doen om een beetje faceboek in het oog te blijven houden. Daar ben ik wel lid van 2 AHT groups, zitten ook nog wel een paar Belgen en Nederlanders tussen. En van de yahoo-group ben ik ook nog lid, die is nog wel redelijk actief met zo'n 500-1000 berichten per maand. Zal straks eens kijken voor hyves, maar kan niet beloven dat ik het daar lang ga volhouden, nooit zo'n fan geweest van die social network sites.
Heb inderdaad eigenlijk bij elke hond wel een compleet andere vacht gehad, had ik nog nooit bij stilgestaan.
Worden inderdaad wel regelmatig voor Mexicanen aangezien, zeker Ewok, omdat die egaal gekleurd is. Qntal heeft vlekken, dus dat is dan meestal een Chineesje zonder extra haar.

Mexicanen en chineesjes zijn wel goed bekend bij de meeste mensen, dit ras natuurlijk niet. Maar even vaak zijn het chihuahua's. De mijne zijn niet echt groot dus ook wel begrijpelijk.
Edit: net toch snel een hyves acount aangemaakt. Geen idee of ik het allemaal goed gedaan heb, maar zal dat vanzelf wel merken. Heb geprobeerd je toe te voegen en de AHT group ook.