Hallo,
Ik ben Tineke, een veertiger, getrouwd met Theo. We hebben drie zoons, twee uithuizig en de jongste van 18 jaar nog bij ons. We wonen in Limburg. Het kriebelde al veel langer, een hond in huis, ja of nee. Nu gaat het er dan van komen! Juist omdat het rustiger in huis is, kunnen we veel meer aandacht en liefde geven aan een hond. En daardoor voorkomen we ook het zgn 'lege nestsyndroom"!!!
Gister zijn we gaan kijken bij een prachtige Zwitserse herder die over ongeveer drie weken puppy's krijgt. We hebben ons eerst een aantal weken geörienteerd via http://www.raadvanbeheer.nl" onclick="window.open(this.href);return false; wat voor een ras bij ons zou passen. Een Zwitserse herder is waaks, maar niet overdreven. Kindvriendelijk, makkelijk lerend, kan alleen zijn zonder de boel op stelten te zetten en gewoon een prachtige, lieve hond om te zien. Gister in het echt gezien en het is hem echt voor ons!
In afwachting van een lief teefje, groetjes
tineke
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
Tineke-h61
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Zwitserse herder
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Re: Even voorstellen
Welkom op het forum Tineke! Spannend hoor, dat wachten op de pup