Wij hadden nog een leren halsband van de vorige hond welke wij om wilde doen, we zijn namelijk geen voorstander van zo'n ketting.
Echter probleem, mevrouw wilde geen band maar liep alleen mee aan de ketting
Nu wordt de ketting te klein of d'r nek en kop te groot
Chica laat de halsband gewillig omdoen en vind het ook geen probleem om met de band om los te lopen alleen zodra je er een riem aanvast maakt gaat ze stijgeren, schudden, krabben en vooral in z'n achteruit om de band maar af te krijgen :N: . Haal je de riem er weer vanaf is de band geen probleem. Hoe kunnen we het voor elkaar krijgen dat ze met een band om mee loopt?
Hebben jullie tips???? Ik wil haar dolgraag zonder ketting gewoon aan een leren riem of tuig maar voordat ik een leren riem of een leren tuig koop moet ik wel weten of dit gaat werken. Ik wil echt af van de ketting en ook geen andere keel dicht knijpende hond onvriendelijke correctie banden. Ze luisterd goed, is niet aggressief en speelt graag met andere honden, een corrigerende band is nu dus niet nodig. En eerlijk is eerlijk ik wil ook graag showen met m'n mooie hond met zo'n mooie leren zwarte band met in het roze haar naam er op geborduurd