Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

terug van weggeweest

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
dierenfreek
Actief
Contacteer:

terug van weggeweest

Ongelezen bericht door dierenfreek »

Hoi allemaal,

jaren geleden ben ik op dit forum begonnen met forummen en ben op veel forums lid geweest en nog wel lid maar niet meer zo actief, doordat het er niet meer zo gezellig is bv. Nu wil ik hier weer wat actiever zijn kijken of het hier nog wel gezellig is.

Ik ben Dierenfreek, Ik ben 37 jaar en werkzaam in de horeca ik heb 2 heerlijke xmechelaars teweten Duco een heerlijke reu van ruim 6,5 jaar hij ligt sinds jan. van dit jaar stil in de africhtingssport doordat ik zelf veel beginnersfouten met hem heb gemaakr die nu onherstelbaar zijn hij is een kruising van moederskant mechelaar x duitse herder en vanderskant mechelaar x hollander. Het is gewoon een schat en we zijn allemaal dol op hem. Tja ik zei al ik heb 2 xmechelaars dus dan nog 1 te gaan he dat is Rebbel ja met dubbel b ook een reu maar dan net 2 jaar jong en hij is de opvolger van Duco hij is een kruising mechaarx hollander en een heerlijke hond om mee te werken, zeer leergierig en volgend jaar ga ik met hem BHN starten net als ik gedaan heb met Duco, Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden van zijn ontwikkelingen.

Groetjes Dierenfreek
Duco is mijn kampioen, En Rebbel volgt hem op dat weet ik zeker
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Re: terug van weggeweest

Ongelezen bericht door crutz »

hey, welkom en succes met Rebbel....
dierenfreek
Actief
Contacteer:

he jij ook hier :D Dank je hij is alweer 2 jaar gaat snel he en hij gaat als een speer vooruit :D hoe gaat het bij jou?? en met jou honden?

Groetjes Dierenfreek
Afbeelding
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Welkom :E:
Afbeelding
DesireeK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Golden retriever/labrador, Jack Russel, Mechelse herder
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door DesireeK »

WELKOM terug zal ik dan maar zeggen :D
Afbeelding
Onderschrift gemaakt door Kiki2000
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

dierenfreek schreef:he jij ook hier :D Dank je hij is alweer 2 jaar gaat snel he en hij gaat als een speer vooruit :D hoe gaat het bij jou?? en met jou honden?

Groetjes Dierenfreek

zat hier eerder dan op alle andere fora....en nu ook nog bijna alleen maar hier...
drukdrukdruk met de honden, veel pech gehad van het jaar met de fok (nesten overleden, wat het is blijven doen doet het top)....ook successen gehad, PH certificaat met 429CL en Object certificaat (nieuwe programma max 406 punten) met 398CL en as zondag een wedstrijd in het Amsterdamse

verder gaat het zowel met werk als prive heerlijk en voor de wind,
wel een flinke uitbreiding thuis nu, 14 honden, waarvan 5 jachthonden (1 duitse staande langhaar en 4 terriers)....maarja, in de polder kan dat ook...

en ohja, "jouw" nestkeus uit t D nest, die donkere heer, is inmiddels diensthond in Aken...
dierenfreek
Actief
Contacteer:

crutz schreef:
dierenfreek schreef:he jij ook hier :D Dank je hij is alweer 2 jaar gaat snel he en hij gaat als een speer vooruit :D hoe gaat het bij jou?? en met jou honden?

Groetjes Dierenfreek

zat hier eerder dan op alle andere fora....en nu ook nog bijna alleen maar hier...
drukdrukdruk met de honden, veel pech gehad van het jaar met de fok (nesten overleden, wat het is blijven doen doet het top)....ook successen gehad, PH certificaat met 429CL en Object certificaat (nieuwe programma max 406 punten) met 398CL en as zondag een wedstrijd in het Amsterdamse

verder gaat het zowel met werk als prive heerlijk en voor de wind,
wel een flinke uitbreiding thuis nu, 14 honden, waarvan 5 jachthonden (1 duitse staande langhaar en 4 terriers)....maarja, in de polder kan dat ook...

en ohja, "jouw" nestkeus uit t D nest, die donkere heer, is inmiddels diensthond in Aken...
Ik ben ook hier begonnen grappig en dan waai je uit naar andere forums.

Gaaf die 2 cert. allebei met dezelfde hond?? dat van dat nest weet ik nog van het andere forum heel jammer, fijn dat het je nu lekker mee zit.

Gaaf dat hij het goed heefd.

Rebbel zijn fokker heefd met zijn hond Django(geen nestbroer van Rebbel) weer een topcert. gedraaid 437 punten ph1 en gelijk was Django verkocht aan de politie in oosterhoud.

Groetjes Dierenfreek
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”