er staat een foto van axel hier onder gr johnnyZenith schreef:johnny schreef:hallo allemaal,zal mij even kort voorstellen,mijn naam is johnny ik woon in apeldoorn ben 42 jaar,ik heb een hond en dat is axel vom burghof [dobermann]en daar doe ik de ipo sport mee axel heeft zij vzh en ipo1 diploma.groetjes johnny
Leuk hoor johnny een dobermann...deze zie je niet zo veel meer.
Welkom en idd graag een foto van je dober
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hallo
Moderator: moderatorteam
-
johnny
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): dobermann
Re: hallo
-
bianca83
- Zeer actief
Misschien wel maar eerst zoeken naar een leuke vereniging die mijn hond toe wil laten. Er zitten er best nog wel wat hier in de buurt maarja ik heb geen herder en dan val je bij veel verenigingen al afjohnny schreef:zozo dat is een leuke fotoen ga jij ook ipo doen??????????gr johnny

-
johnny
- Vaste gebruiker
mag jou hond ipo doen??dacht het wel en het is juist een uit uitdaging om er ipo mee te doen ik hoor ook vaak van ojee daar komt weer een dober aan en waar om koop je geen duitser of mechelaar maar nu hoor ik van jij hebt echt een leuke dober en dat vind ik dus mooiiiiiiiiii gr johnnybianca83 schreef:Misschien wel maar eerst zoeken naar een leuke vereniging die mijn hond toe wil laten. Er zitten er best nog wel wat hier in de buurt maarja ik heb geen herder en dan val je bij veel verenigingen al afjohnny schreef:zozo dat is een leuke fotoen ga jij ook ipo doen??????????gr johnny
-
bianca83
- Zeer actief
Ja want het is een Hovawartjohnny schreef:mag jou hond ipo doen??dacht het wel en het is juist een uit uitdaging om er ipo mee te doen ik hoor ook vaak van ojee daar komt weer een dober aan en waar om koop je geen duitser of mechelaar maar nu hoor ik van jij hebt echt een leuke dober en dat vind ik dus mooiiiiiiiiii gr johnnybianca83 schreef:Misschien wel maar eerst zoeken naar een leuke vereniging die mijn hond toe wil laten. Er zitten er best nog wel wat hier in de buurt maarja ik heb geen herder en dan val je bij veel verenigingen al afjohnny schreef:zozo dat is een leuke fotoen ga jij ook ipo doen??????????gr johnny

-
johnny
- Vaste gebruiker
Misschien wel maar eerst zoeken naar een leuke vereniging die mijn hond toe wil laten. Er zitten er best nog wel wat hier in de buurt maarja ik heb geen herder en dan val je bij veel verenigingen al afbianca83 schreef:johnny schreef:zozo dat is een leuke fotoen ga jij ook ipo doen??????????gr johnny
-
johnny
- Vaste gebruiker
HALLO,wat ik hier doe lekker mee pratenLeane schreef:Tjeezus wat doe jij in hemelsnaam op een forum :N:
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Nog een Doberliefhebber, leuk!
Mijn reu heeft bij zijn vorige baas KNPV gedaan. En met de Dober van mijn ex en mij hebben we bij de Dobermann kringgroep getraind die toen nog hier in Amersfoort zat, was alleen VZH, verder zijn ze niet gekomen toen.
Welkom!
Mijn reu heeft bij zijn vorige baas KNPV gedaan. En met de Dober van mijn ex en mij hebben we bij de Dobermann kringgroep getraind die toen nog hier in Amersfoort zat, was alleen VZH, verder zijn ze niet gekomen toen.
Welkom!

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
johnny
- Vaste gebruiker
hallo,een dober liefhebbermoosje schreef:Nog een Doberliefhebber, leuk!
Welkom!
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Ja die.johnny schreef:hallo,een dober liefhebbermoosje schreef:Nog een Doberliefhebber, leuk!
Welkom!ik ben wel een wezen train in amersfoort die club zat onder aan de snelweg daar heb ik ook mijn eerste wedstrijd gedraaid als pakwerker die club is daar nu weg weet niet waar ze nu zitten weet wel waar albert en marjan verhoef zitten met hun eigen clubje,doe jij nog wel wat dan met jou hondje??gr johnny
Ze zitten nu in Bunschoten. Ik train niet met Shendor, wil het misschien wel weer voor de fun gaan oppakken, maar hij is al 9. Hij vindt het pak helemaal geweldig trouwens.

-
johnny
- Vaste gebruiker
ik ga snel een keer naar bunschoten toe even lekker op vreemd veld trainen,als je trainen leuk vind dan pak je het toch weer opmoosje schreef:Ja die.johnny schreef:hallo,een dober liefhebbermoosje schreef:Nog een Doberliefhebber, leuk!
Welkom!ik ben wel een wezen train in amersfoort die club zat onder aan de snelweg daar heb ik ook mijn eerste wedstrijd gedraaid als pakwerker die club is daar nu weg weet niet waar ze nu zitten weet wel waar albert en marjan verhoef zitten met hun eigen clubje,doe jij nog wel wat dan met jou hondje??gr johnny
Ze zitten nu in Bunschoten. Ik train niet met Shendor, wil het misschien wel weer voor de fun gaan oppakken, maar hij is al 9. Hij vindt het pak helemaal geweldig trouwens.
- moosje
- Zeer actief
- Contacteer:
Tja, heb geen vervoer...johnny schreef:ik ga snel een keer naar bunschoten toe even lekker op vreemd veld trainen,als je trainen leuk vind dan pak je het toch weer opgr johnny

-
johnny
- Vaste gebruiker
ken jij dan geen mensen die daar ook trainen??gr johnnymoosje schreef:Tja, heb geen vervoer...johnny schreef:ik ga snel een keer naar bunschoten toe even lekker op vreemd veld trainen,als je trainen leuk vind dan pak je het toch weer opgr johnny
-
johnny
- Vaste gebruiker
ik train bij avsg de veluwe in apeldoorn zuid,gr johnnyHilde schreef:Wat een warm welkom krijg je hier zegWaar loop je in Apeldoorn, misschien ken ik jou ook wel, ik ken genoeg mannen met dobers!
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Nee, dan zal ik je wel niet kennenjohnny schreef:ik train bij avsg de veluwe in apeldoorn zuid,gr johnnyHilde schreef:Wat een warm welkom krijg je hier zegWaar loop je in Apeldoorn, misschien ken ik jou ook wel, ik ken genoeg mannen met dobers!

-
johnny
- Vaste gebruiker
en ik dacht dat jij zo veel mannen met dobers kende????????Hilde schreef:Nee, dan zal ik je wel niet kennenjohnny schreef:ik train bij avsg de veluwe in apeldoorn zuid,gr johnnyHilde schreef:Wat een warm welkom krijg je hier zegWaar loop je in Apeldoorn, misschien ken ik jou ook wel, ik ken genoeg mannen met dobers!
- moosje
- Zeer actief
- Contacteer:
Leeftijd maakt niks uit hoor Hilde!johnny schreef:oja dat zal wel niet meer want ze kent mij nietchrico schreef:John, Hilde wil gewoon een afspraakje met je maken
gr johnny

- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Heb nog nooit zo'n warm welkom gezien op het forum
Maarre, nog steeds geen foto, he
-
johnny
- Vaste gebruiker
hallo,er staan foto's bij knpv ipo dan kun je kijken bij workshop daar sta ik ergens bij met mijn dober gr johnnyFlevo Bordertje schreef:Heb nog nooit zo'n warm welkom gezien op het forum![]()
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
26 jaar is alleen een beetje te veel van het goedemoosje schreef:Leeftijd maakt niks uit hoor Hilde!
En het zou je verbazen hoeveel mannen (nooit vrouwen) hier rondlopen met dobers.