Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Marjoleine schreef:Laten maken.
Is nog goedkoper ook trouwens.
Hurrta is goed maar erg duur, vind ik.
Prijs maakt me niet zoveel uit.
Is die waterproof fleece ook echt waterproof? Om door de sneeuw mee te rennen?
Nou, als het niet goed past vind ik duur wel vervelend
Ik vind voordeel van laten maken dat het echt goed past.
Ik heb heel erg gehannest met Fien omdat alle honden toch weer anders zijn.
Daar heb je met maatwerk dus geen last van: dat past gewoon goed.
Ik heb er ook van Hurtta, de sport fleece en de pro winterjas. Erg goede kwaliteit en de jasjes staan nog mooi ook, wat bij andere merken vaak niet het geval is.
Chillydogs (http://www.chillydogs.ca/) is ook erg goede kwaliteit, vergelijkbaar met Hurtta, maar daar ga je wel harder achter moeten zoeken. Je kan ze wel rechtstreeks bij de fabrikant in Canada bestellen, maar dan duurt het wel wat langer voor ze hier zijn.
Ik heb eventueel wel een adres van een webshop voor je waar nog veel van de vorige collectie van Hurtta aan halve prijs te krijgen is. Moet je maar even een pb sturen want weet niet of ik dat hier zo op het forum mag zetten?
-Tom- schreef:Ik heb er ook van Hurtta, de sport fleece en de pro winterjas. Erg goede kwaliteit en de jasjes staan nog mooi ook, wat bij andere merken vaak niet het geval is.
Chillydogs (http://www.chillydogs.ca/) is ook erg goede kwaliteit, vergelijkbaar met Hurtta, maar daar ga je wel harder achter moeten zoeken. Je kan ze wel rechtstreeks bij de fabrikant in Canada bestellen, maar dan duurt het wel wat langer voor ze hier zijn.
Ik heb eventueel wel een adres van een webshop voor je waar nog veel van de vorige collectie van Hurtta aan halve prijs te krijgen is. Moet je maar even een pb sturen want weet niet of ik dat hier zo op het forum mag zetten?
Vind het lief dat je aan me denkt, maar ik denk niet dat dat iets voor Noa is. Daar waait alles doorheen, en door haar korte pootjes wordt nog alles nat.
Het is écht een koukleum. Ik heb echt geprobeerd haar aan kou te laten wennen afgelopen winter maar ze heeft het écht koud!