Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

terug van lang weggeweest :)

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Aantal honden: 2
Contacteer:

terug van lang weggeweest :)

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

Hallo allemaal!!

Ik ben Rachelle bijna 32 jaar en al jaren getrouwd met Pascal we wonen in Heer-maastricht.
Ik heet hier rachelleamericanbulldog omdat onze eerste hond Shaggy een AB was.Shaggy hebben we vorig jaar november in laten slapen op negen jarige leeftijd :( dit is nog altijd een groot verlies.Shag was een geweldige kerel en we missen hem enorm.
We hebben gelukkig nog een gekke dame van bijna 8 jaar Nina is een kruising boxer X mechelse herder kortweg stuiterbal haha..
Naast mijn werk geef ik nog twee avonden in de week les op de plaatselijke hondenschool (agility en gehoorzaamheid) en loop ik zelf ook nog altijd met NIna :)
Verder wandelen we heel veel zowel hier als in de ardennen en ik jog ook nog geregeld met nina.
En dan het laatste nieuws als alles goed is krijgen we in maart een laekense herder pup :)
Iets heel anders dan een AB maar dit ras past veel beter bij onze levensstijl
Aangezien ik tegenswoordig mobiel internet heb zal ik weer geregeld even langskomen op het forum
Groetjes rachelle en nina
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Re: terug van lang weggeweest :)

Ongelezen bericht door yamie »

Hai Rachelle :mrgreen:

ach, die Shaggy... :( maar leuk nieuws, een laeksene!

welkom terug :ok:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Welkom terug, leuk dat je er weer bent! :ok:
RachelleAmericanBulldog schreef:Hallo allemaal!!
En dan het laatste nieuws als alles goed is krijgen we in maart een laekense herder pup :)
Wat leuk zeg! Hoe ben je daar zo bij gekomen dan?
Komt je pup toevallig uit Friesland vandaan? Als dat zo is, dan weet ik wie de ouders gaan worden. :wink:
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Contacteer:

yamie schreef:Hai Rachelle :mrgreen:

ach, die Shaggy... :( maar leuk nieuws, een laeksene!

welkom terug :ok:
hey hoi!!

ja die shag :( maar het was goed zo...hij heeft niet geleden..had een beetje problemen met zijn prostaat..ik ben nog met hem naar utrecht geweest onderzoek gehad en daaruit bleek dat het een onsteking was en dus geen kanker..wij natuurlijkerg blij want ja een ab van negen jaar tjaa..en hij was nog heel actief< wandelde nog veel speelde nog iedere dag..dus we hadden zoiets van een antibiotica kuurtje en hij is er weer bovenop...maar die antibiotica kuur was teveel voor zijn nieren..die gingen heel hard achteruit..het zou nog wel wat te rekken zijn met medicijnen maar ja..als je negen jaar lang een vrolijke voor een ab actieve hond hebt gehad en hij dan nog een paar weken met medicijnen als een suffe deurmat moet liggen...dat is ook niet de bedoeling.We hebben de knoop doorgehakt...het was goed geweest..op zaterdag liep hij nog trots met zijn nieuwe bal door het veld de maandag erna was hij er niet meer.
We zijn er lang echt kapot van geweest..maar nu heeft het een plaatsje en kunnen we ons verheugen op een puppy :) en daarnaast gaat het super met nina!!
Afbeelding

RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
www.woofatwork.nl
Contacteer:

LongFields schreef:Welkom terug, leuk dat je er weer bent! :ok:
RachelleAmericanBulldog schreef:Hallo allemaal!!
Wat leuk zeg! Hoe ben je daar zo bij gekomen dan?
Komt je pup toevallig uit Friesland vandaan? Als dat zo is, dan weet ik wie de ouders gaan worden. :wink:
hey hoi,

nee pup is van sterre (shepardsdogmate die ken je ook haha) Ik geef les bij peter en tovi op de hondenclub..dus ben van de laekense gaan houden :)
sterre is vorige week gedekt door Enzo d'eroudur een franse hond (geboren belg)(zie site van sheperdsdogmate)
Een herder past iets(understatement) beter bij ons actieve leven als een AB alhoewel ik toch altijd een zwak zal hebben voor die bullen :)
ga je toevallig ook naar de winner?
ik ga even supporteren :)
Afbeelding

LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

RachelleAmericanBulldog schreef: nee pup is van sterre (shepardsdogmate die ken je ook haha) Ik geef les bij peter en tovi op de hondenclub..dus ben van de laekense gaan houden :)
sterre is vorige week gedekt door Enzo d'eroudur een franse hond (geboren belg)(zie site van sheperdsdogmate)
Een herder past iets(understatement) beter bij ons actieve leven als een AB alhoewel ik toch altijd een zwak zal hebben voor die bullen :)
ga je toevallig ook naar de winner?
ik ga even supporteren :)
Sterre ken ik wel ja, en de eigenaren ook best aardig. :wink:
Wat leuk dat ze voor Enzo gegaan zijn (dat wist ik nog niet trouwens, heb hun site al even niet meer bezocht), die heb ik zelf al eens in het echt gezien en lijkt me een goede keus voor Sterre. Ik ben benieuwd wat daar uit gaat komen, leuk om zo via dit forum straks in ieder geval 1 van de pups te kunnen volgen!
Ik ben niet op de Winner, maar we komen elkaar vast wel een keer tegen in de toekomst. Bijna alle Laekense mensen hebben elkaar wel eens ergens op een of ander evenement gezien. :mrgreen:
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
www.woofatwork.nl
Contacteer:

:) ik zal je op de hoogte houden :) ik heb paps nog niet in het echt gezien maar peter en tovi waren erg lovend over hem,mooie hond en heel leuk karakter...en ik denk inderdaad ook in combinatie met sterre dat dat mooie leuke pups worden haha...en ik zal je inderdaad wel tegen gaan komen als het kan wil ik ook wel eens een showtje meepakken :)
Afbeelding

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Wat leuk! Laekense zijn echt heerlijke honden en erg verslavend. :E: Die komen als je het goed aanpakt met een afstandsbediening en een stuur in hun hoofd :engel:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

wat leuk dat je er weer bent!

arme shaggy!

nina is niks veranderd!
Afbeelding
Heidi Jongen
Actief
Mijn ras(sen): Hollandse herder ruwhaar en een Laekense herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Heidi Jongen »

Hey Rachelle!!!!
Komen we elkaar hier ook tegen!!!! :lol1: !
Spannend allemaal, he! Ik zag de foto's van Enzo op de site, wat een ongelofelijke mooie reu!!!
Het wordt een echt Laekens clubje op de BHM :E: .
Tot zondag.
Heidi en de krullenbollen!!
laeken
Zeer actief

Ik heb even naar Enzo gekeken en hij is prachtig. Hij zou erg goed bij Eva passen kwa uiterlijk. Koptype en stand komen aardig overeen en het gebrek aan hoeking achter zou Eva ruimschoots goedmaken. Hij zou vacht en garnituur van Eva mooi aanvullen en als hij een open hond is zou hij haar karakter ook wat afvlakken. Prachtig. Sterre heb ik altijd mooi gevonden.

Het enige nadeel aan deze reu vind ik wel gebrek aan pigment. Maar dat maakt Sterre RUIMSCHOOTS goed :engel:
Afbeelding
Heidi Jongen
Actief
Mijn ras(sen): Hollandse herder ruwhaar en een Laekense herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Heidi Jongen »

MARC_S schreef:Ik heb even naar Enzo gekeken en hij is prachtig. Hij zou erg goed bij Eva passen kwa uiterlijk. Koptype en stand komen aardig overeen en het gebrek aan hoeking achter zou Eva ruimschoots goedmaken. Hij zou vacht en garnituur van Eva mooi aanvullen en als hij een open hond is zou hij haar karakter ook wat afvlakken. Prachtig. Sterre heb ik altijd mooi gevonden.

Het enige nadeel aan deze reu vind ik wel gebrek aan pigment. Maar dat maakt Sterre RUIMSCHOOTS goed :engel:
Ik vermoed ook dat hier heel mooie nakomelingen van komen.
laeken
Zeer actief

Heidi Jongen schreef:
MARC_S schreef:Ik heb even naar Enzo gekeken en hij is prachtig. Hij zou erg goed bij Eva passen kwa uiterlijk. Koptype en stand komen aardig overeen en het gebrek aan hoeking achter zou Eva ruimschoots goedmaken. Hij zou vacht en garnituur van Eva mooi aanvullen en als hij een open hond is zou hij haar karakter ook wat afvlakken. Prachtig. Sterre heb ik altijd mooi gevonden.

Ik vermoed ook dat hier heel mooie nakomelingen van komen.
Dat denk ik dus ook. :ok: :wink:
Afbeelding
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
www.woofatwork.nl
Contacteer:

Hey heidi :) haha ja aan die laekense ontkom je niet op de bhm :). Alvast succes zondag
En ik zal jullie op de hoogte houden van mijn prachtige pup. :mrgreen:
Over een week of twee weten we of ze zwanger is..dan nog hopen op een mooie reu haha en dan nog heel ongeduldig wachten :) En heidi ziet hem iedere week :) haha
Afbeelding

Cyella
Actief
Mijn ras(sen): Witte Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Cyella »

Welkom terug dan! Ik woon aan de kanten van Wolder ;)
Misschien leuk om eens een keer te wandelen?
Afbeelding
Giving up isn't always a sign of being to weak to go on, sometimes it means you're strong enough to let it go.
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
www.woofatwork.nl
Contacteer:

Ja hoor gezellig :) ik wandel wel eens bij wolder...mijn tante woont er ...heeft ook een hondje een tibetaanse terrier sasja genaamd misschien ken je haar :).
Afbeelding

Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Welkom op het forum! je hebt al een warm welkom gekregen :ok:
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”