Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandel maatje gezocht voor mij en Bumper...(in Zoetermeer)

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Cyn76
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Ban dog, goldon retriever, old englisch mastiff

Wandel maatje gezocht voor mij en Bumper...(in Zoetermeer)

Ongelezen bericht door Cyn76 »

Hoi allemaal , even een vraagje , ik ben pas in Zoetermeer komen wonen en ben opzoek naar een wandel maatje voor mij en voor Bumper (mijn hond)!!! Aangezien ik nog niet echt de weg weet , en het leuk vind om met mensen te wandelen en Bumper het ook erg gezellig vind om soort genootjes om haar heen te hebben , is mijn vraag vind iemand of meerdere mensen (hoe meer ziel hoe meer vreugde) het leuk om dagelijks of om de dag te wandelen in een los loop gebied!!!
Kijk graag naar jullie reacties uit!!!
Zal even wat over mezelf en Bumper vertellen , ik ben bijna 34 jaar jong , en woon sinds kort samen met me vriend in Zoetermeer ...En Bumper is een kruising van een boerboel , mastino , cane corso , en bordeaux dog....ze noemen het ook wel een bandog, ze is bijna 2 jaar en geholpen...maar ze is erg lief en sociaal met andere honden , groot en of klein zolang het met haar wil spelen vind ze het al erg leuk!!! Het is een lieve lobbes!!!
Als je van dieren gaat houden leer de mensen kennen!!!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”