Welke maat bench is goed voor een volwassen labrador?
Die van 92 x 63 x 71 of die van 107 x 73 x 78?
En als je een bench hebt, is het dan nog handig om ook een hondenmand te kopen? En zijn daar nog voorkeuren in? Ik hoorde van iemand dat je nooit een rieten mand moet nemen, omdat ze die stuk kunnen bijten en dat gevaarlijk voor de hond kan zijn??
Groeten
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
welke maat??
Moderator: moderatorteam
-
AmvS&J
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): labrador
- Aantal honden: 2
-
Muk
Re: welke maat??
Als je een bench in huis wilt halen (je kunt een hond ook zonder bench opvoeden) dan zou ik de grootste maat nemen.
Een rieten mand zou ik inderdaad niet nemen, maar verder maakt het niet zoveel uit.
Een rieten mand zou ik inderdaad niet nemen, maar verder maakt het niet zoveel uit.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
de grootste maat sowieso
En ja ik zou er zeker een mand bijnemen, dan kan je hond kiezen waar hij wil liggen
riet weet ik niet, ik heb honden gehad die hun hele leven lang op de mand bleven knagen en ook honden die dat zelfs als pup niet deden
En ja ik zou er zeker een mand bijnemen, dan kan je hond kiezen waar hij wil liggen
riet weet ik niet, ik heb honden gehad die hun hele leven lang op de mand bleven knagen en ook honden die dat zelfs als pup niet deden

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
AmvS&J
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): labrador
- Aantal honden: 2
ok, bedankt voor het advies!!
- Loontje
- Actief
- Mijn ras(sen): Kruising witte herder met labrador/samojeed
Inderdaad de grootste maat... mbt een hondenmand heb ik een hond die niets moet weten van kleedjes, kussentjes en mandjes. Hij slaapt dus gewoon op de ijzeren bodem van de bench of op de plavuizen 

- christina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.
- Aantal honden: 1
Er is ook een bench van 1.20 mtr. Die zou ik nemen.
Daar heeft mijn hond, iets kleiner dan een labrador, voldoende plek gehad om rechtop te kunnen zitten en zich om te draaien.
Daar heeft mijn hond, iets kleiner dan een labrador, voldoende plek gehad om rechtop te kunnen zitten en zich om te draaien.