Ja alles gaat goed met meneer, hij is echt zichzelf weer geworden... toen we hem kregen was die echt heel bang je hoefde maar te snel je arm te bewegen of hij dook al in elkaar, zo zielig. Hij wilde ook totaal niets met je te maken hebben, mensen waren maar eng... voorwaarde dat hij mocht blijven was dat hij lief deed naar mijn oudste zoontje en dat deed die gelukkig. Mannen in huis dat was wel heel spannend voor hem en daar heeft hij het langste moeite mee gehad (volwassen mannen dan he, kinderen geen probleem) Als je nu kijkt is die af en toe iets te sociaal naar mensen

hij wil namelijk van iedereen aandacht en als die die niet krijgt dan neemt die het gewoon (is zijn motto dan he

). Honden gaat redelijk, kleinere honden gaat altijd goed en grote honden vaak niet aangezien die er al te vaak door gegrepen is... ik had hem eerst over zijn angst voor grote honden heen en hij kon er weer los mee spelen totdat die afgelopen kerst is gebeten door een gordon setter, de wond op zijn lijf zie je nog steeds maar helaas ook de nog grotere angst voor grote honden. Nu zit er ook een mega groot vooroordeel op bullterriers dus als ik ermee buiten loop en er komt een grote hond los op hem afzetten en hij geeft een snauw dan heb ik natuurlijk mijn hond vals gemaakt. Ach in die 2 jaar al een hoop meegemaakt, hij is zowat door alles gebeten voornamelijk allemaal 'lieve' hondenrassen en nou ik vind het niet gek dat die het nu zat is, ik ben het op het moment ook zat, ik weet dat ik een schat van een hond heb en ik zou hem voor geen milimeter willen missen... hij mag blijven tot zijn lichaam op is, hij heeft artrose in zijn achterpoten daar zijn we vorig jaar achter gekomen na een bullterrier wandeling en hij staat op speciaal voer ervoor.
Hiervoor heb ik een dalmatier en 2 bouviers gehad (los van elkaar, de eerste is maar 5 maanden geworden, die sprong voor een auto terwijl die aan de lijn zat)
De keuze bullterrier kwam door mijn vriend, die zijn opa was een goede bullterrier fokker dus mijn vriend is tussen de bullterriers opgegroeid.

recente foto van yuki met mijn oudste zoon