Dat klopt helemaal.Hanneke2 schreef:Maar er zijn toch grenzen, Wil? Er zijn toch gevallen waarbij je met een goeie DA en een goeie opvang en daarna een goeie eigen baas hartstikke blij kan zijn, en er zijn toch ook gevallen die je met een laatste aai over de kop gewoon moet laten gaan?
Echter, één ding is zeggen wat jij denkt dat je gedaan zou hebben en een ander ding is iemand anders afbranden die anders gehandeld heeft.
Ikzelf weet niet wat ik gedaan zou hebben, elke situatie, elke hond is anders.
Zoals het er nu voor staat met Faith zie ik niets verkeerds, als zij door iemand anders gevonden zou zij die niet de mogelijkheden had gehad haar te helpen zoals dat nu gedaan wordt en haar af had laten spuiten dan had ik daar ook niets verkeerds in gezien.
Ik wordt er een beetje moe van, van dat ge- en veroordeel vanachter een schermpje.
Nou, het lijkt me heel stug dat toen Faith gevonden werd, of toen besloten werd haar te helpen, zij gezien werd als een leuk reklame-artikel.Hanneke2 schreef:Tsja, dan wordt het een marketingkwestie, en dat heb ik vaker gezien, dat er 10.000 euri binnenkwam vanwege een stikzielig halfdood hondje, medische behandeling kostte uiteindelijk 4000 euro en toen ging het hondje toch dood.
Ik gun zo'n asiel bergen geld hoor, maar krijg dan toch een beetje last van kromme tenen.
Er zullen mensen zijn die juist omdat Faith niet afgespoten is geen geld (meer) geven en anderen die juist doordat zij zien dat deze hond wel geholpen wordt geld geven.
Maar wat maakt het ook allemaal uit, ik hoop dat Faith gezond en blij door kan huppelen na haar herstel, dat de daken van het asiel gerepareerd worden, enz, enz...