Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fay loops
Moderator: moderatorteam
-
Ήυs
Re: Fay loops
Ik mis Fay 
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
- Marina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
kan ik me goed voorstellen dat je Fay mist.
hoe lang blijft ze weg??
hoe lang blijft ze weg??

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
-
Ήυs
2 weken 
Fodor krijgt volop aandacht!
- EschaenStefanie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
- Contacteer:
Als je haar nu al mist zou ik echt heel hard gaan nadenken of je het straks wel aankan om haar dik 10 weken kwijt te zijn met een nestje..djow schreef:2 weken
niet dat ik het niet heel natuurlijk vind dat je haar mist hoor

-
Ήυs
EschaenStefanie schreef:Als je haar nu al mist zou ik echt heel hard gaan nadenken of je het straks wel aankan om haar dik 10 weken kwijt te zijn met een nestje..djow schreef:2 weken
Ja ik twijfel ook heel erg. Maar ook meer om de manier hoe het ging.
Laatst gewijzigd door Ήυs op 30 nov 2010 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
PattyB
Kan ik me wel voorstellen 
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
tja maar dat zijn fokkersvoorwaarden... dat moet je vooraf heel goed afspreken... is al genoeg ellende mee.djow schreef:EschaenStefanie schreef:Als je haar nu al mist zou ik echt heel hard gaan nadenken of je het straks wel aankan om haar dik 10 weken kwijt te zijn met een nestje..djow schreef:2 weken
Ja ik twijfel ook heel erg. Maar ook meer om de manier hoe het ging. Heb er geen vrede mee.
Ik zou nooit een hond op fokkersvoorwaarden nemen of het moet van een hele goede vriend zijn.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Ήυs
Ja inderdaad
hoor er steeds meer over. Ik ga er eens even heel goed over nadenken..
Tips zijn dus welkom, verhalen, ervaringen, belangrijke dingen waar ik op moet letten.
Tips zijn dus welkom, verhalen, ervaringen, belangrijke dingen waar ik op moet letten.
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Ik zou zeggen, ga eens in gesprek met de fokker en kijk verder dan 'ik wil een tweede hond'
Want in feite is ze helemaal niet van jou. Waarschijnlijk gaat ze lekker terug naar de fokker als je niet akkoord gaat met de fokkersvoorwaarden
Want in feite is ze helemaal niet van jou. Waarschijnlijk gaat ze lekker terug naar de fokker als je niet akkoord gaat met de fokkersvoorwaarden
-
Ήυs
Nee, het was of kopen, of gratis onder fokkersvoorwaarde.Maeve schreef:Ik zou zeggen, ga eens in gesprek met de fokker en kijk verder dan 'ik wil een tweede hond'
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
-
Ήυs
Ja graag!Valerie schreef:Ik kan je wel wat informatie mailen als je wilt?
- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
Als ze niet van gedachten zijn veranderd zou ik dan toch serieus overwegen om alsnog te kopendjow schreef:Nee, het was of kopen, of gratis onder fokkersvoorwaarde.Maeve schreef:Ik zou zeggen, ga eens in gesprek met de fokker en kijk verder dan 'ik wil een tweede hond'
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
- Mekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
-
Angelique.
KOPEN !!! echt op alle fronten beter....(vind ik persoonlijk) 
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Nou probleem opgelost, kopen dus....djow schreef:Nee, het was of kopen, of gratis onder fokkersvoorwaarde.Maeve schreef:Ik zou zeggen, ga eens in gesprek met de fokker en kijk verder dan 'ik wil een tweede hond'
Het gaat goed met Fodor volgens jou dus wat let je om haar te kopen?
Ik heb Xena ook gewoon gekocht en het nest toch samen met haar fokker gedaan, daar heeft ze dus ook gelegen om te bevallen omdat ik dat liever had.
Xena kwam dan wel als pup, maar met een jaar wilde de fokker haar al terugkopen, dat heb ik dus niet gedaan en overlegd dat als alles goed was met haar qua gezondheid, ze haar certificaten had, wedstrijden had gelopen, dat ik dan eventueel wel een nestje wilde doen. Maar nu kom ik bijna wekelijks bij mijn fokker over de vloer dus dat is wel anders dan bij jou.
Al mijn honden komen er vandaan behalve Xavi.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Marina
- Zeer actief
wat ik me afvroeg is Fay inmiddels al weer terug?? En hoe gaat het met haar

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.