Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Machie schreef:Fuck, volgende week tentamens.. Weekje later kan ik wel...
Jij ook al.
Ik wil ook wel mee! Maar 16 of 17 december kan ik niet. Weekje later kan ik wel! 22 of 23 december?
Maar als veel meer op de 17e kunnen ga ik wel gewoon andere keer hoor!
PattyB schreef:Ik zit de week erna met een extra hond. Ik heb géén idee of Jara met de trein kan of niet. Dus dat moet ik dan eerst even vragen aan Bianca.
Die data zou ik eventueel ook kunnen.
Ik heb in de week van de 13e ook een tentamen, maar die heb ik 14 december al en dan pas weer 7 januari.
Dat is wel beter! Ik heb 10, 13, 14, 17 en 20 december tentamens.
Ik snap dat je even moet kijken of Jara wel met de trein mee kan of niet. Ik lees het wel!
Ik kan alleen 17 december, de 16e is eindelijk mijn P-uitreiking!
Misschien kunnen we de 17e een wandeling plannen en evt. daarna een andere datum voor een herhalingswandeling?
Zou iemand me eventueel van het station in Oss op willen pikken de 17e? (Als ik geen auto mee kan krijgen?)
En doen we dan iets later nog een wandeling?
Even afhankelijk van wat de mogelijkheden zijn met Jara zou ik die week erop ook kunnen, maar dat weet ik dus nog niet.
Irisz schreef:Ik kan alleen 17 december, de 16e is eindelijk mijn P-uitreiking!
Misschien kunnen we de 17e een wandeling plannen en evt. daarna een andere datum voor een herhalingswandeling?
Ik snap dat je de 16e naar je P-uitreiking wilt. Leuk zeg, gefeliciteerd!
Ik vind een herhalingswandeling ook wel een goed idee. Volgens mij is het daar best wel leuk wandelen.
17 december heb ik trouwens tot 11.00 uur tentamen in Amsterdam. Ik zou daarna met Boris kunnen komen. Ook al heb ik wel weer om 20.30 uur behendigheid, dus misschien dat het dan allemaal wat veel voor Boris wordt. En het hangt natuurlijk ook van het tijdstip af dat jullie gaan wandelen.
Irisz schreef:Ik kan alleen 17 december, de 16e is eindelijk mijn P-uitreiking!
Ik snap dat je de 16e naar je P-uitreiking wilt. Leuk zeg, gefeliciteerd!
Ik vind een herhalingswandeling ook wel een goed idee. Volgens mij is het daar best wel leuk wandelen.
17 december heb ik trouwens tot 11.00 uur tentamen in Amsterdam. Ik zou daarna met Boris kunnen komen. Ook al heb ik wel weer om 20.30 uur behendigheid, dus misschien dat het dan allemaal wat veel voor Boris wordt. En het hangt natuurlijk ook van het tijdstip af dat jullie gaan wandelen.
Patty ik weet net zo goed als jou hoe Jara op de trein reageerd Ik heb dus echt geen flauw idee. Doordat er hier eigelijk altijd wel een auto is heb ik haar nooit meegenomen de trein of bus in
bianca83 schreef:Patty ik weet net zo goed als jou hoe Jara op de trein reageerd Ik heb dus echt geen flauw idee. Doordat er hier eigelijk altijd wel een auto is heb ik haar nooit meegenomen de trein of bus in
Nee, maar we hebben het er nog wel over van de week Als je het niet ziet zitten, dan neem ik haar gewoon niet mee de trein in, vandaar dat ik het ook de 17e had gepland. Dan is Jara er nog niet.
Ik moet waarschijnlijk werken tot 12 uur, dus in de middag zou mij het beste uitkomen.
Maar als iedereen liever de ochtend gaat, ga ik gewoon een andere keer mee!
Zoals het er nu naar uitziet ga ik mee! Als niemad er bezwaar tegen heeft dat ik carlos mee neem. Voor de mensen die hem niet kennen het is een intact reu. wel een GVR zoals patty hem laatst noemde.
Samantha neem jij ze alle twee mee?
bekooij schreef:Zoals het er nu naar uitziet ga ik mee! Als niemad er bezwaar tegen heeft dat ik carlos mee neem. Voor de mensen die hem niet kennen het is een intact reu. wel een GVR zoals patty hem laatst noemde.
Carlos kan dus wel goed met andere reuen?
Ik neem alleen Macho mee!
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
bekooij schreef:Zoals het er nu naar uitziet ga ik mee! Als niemad er bezwaar tegen heeft dat ik carlos mee neem. Voor de mensen die hem niet kennen het is een intact reu. wel een GVR zoals patty hem laatst noemde.
Carlos kan dus wel goed met andere reuen?
Ik neem alleen Macho mee!
Ja carlos kan zeker met andere reuen. Tot nu toe nog nooit problemen gehad. Hij intresseert zich meestal niet in andere honden.
Max blijft thuis? Ik dacht anders hebben we 2 keer een GVR