Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mag ik me voorstellen, huisdieren acupunctuur
Moderator: moderatorteam
-
huisdieracupunctuur
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Alle rassen
- Contacteer:
mag ik me voorstellen, huisdieren acupunctuur
Hallo allemaal,
Graag stel ik me even voor hier. Mijn naam is Brenda Ooms en ik ben dierenarts van beroep. Ik heb jaren ervaring als "normale"dierenarts in de regio Den Haag en omstreken. Sinds een jaar geef ik ook acupunctuur behandelingen aan honden en katten. Bijvoorbeeld bij aandoeningen zoals Hernia, epilepsie, allergie , chronische diarree, chronische niesziekte, rugklachten, allerlei pijnklachten etc. En dit met leuke goede resultaten. Ik ben erg benieuwd wat jullie mening en ervaring is van acupunctuur bij huisdieren?
Groet Brenda Ooms
Graag stel ik me even voor hier. Mijn naam is Brenda Ooms en ik ben dierenarts van beroep. Ik heb jaren ervaring als "normale"dierenarts in de regio Den Haag en omstreken. Sinds een jaar geef ik ook acupunctuur behandelingen aan honden en katten. Bijvoorbeeld bij aandoeningen zoals Hernia, epilepsie, allergie , chronische diarree, chronische niesziekte, rugklachten, allerlei pijnklachten etc. En dit met leuke goede resultaten. Ik ben erg benieuwd wat jullie mening en ervaring is van acupunctuur bij huisdieren?
Groet Brenda Ooms
- Triplefox
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Fox Terrier
Kerry Blue Terrier - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: mag ik me voorstellen, huisdieren acupunctuur
Hoi Brenda,huisdieracupunctuur schreef:Hallo allemaal,
Groet Brenda Ooms
Welkom hier, ik denk dat je mijn onderschrift wel kunt plaatsen
Groeten,
Ernst
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Welkom op het forum.
Een van mijn vorige collies, een herplaatser uit Polen is door een dierenarts in Duitsland behandeld met accupunctuur voor haar spondylose. Door die behandelingen (en later door accupressuur door mij) heeft ze het nog tamelijk lang pijnloos kunnen volhouden.
Een van mijn vorige collies, een herplaatser uit Polen is door een dierenarts in Duitsland behandeld met accupunctuur voor haar spondylose. Door die behandelingen (en later door accupressuur door mij) heeft ze het nog tamelijk lang pijnloos kunnen volhouden.

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Ik wilde al steeds een afspraak maken voor mijn dame met ED en artrose, en dat heb ik nu meteen gedaan
Ik vergat het steeds. Ik ga wel in Amsterdam.
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Welkom!
Mijn vorige hond heeft acupunctuurbehandelingen gehad voor zijn artrose en lage rug pijnen. Hij heeft hier zeker baat bij gehad. Ik vind het een fijne aanvulling, daar waar nodig, op de reguliere diergeneeskunde
Mijn vorige hond heeft acupunctuurbehandelingen gehad voor zijn artrose en lage rug pijnen. Hij heeft hier zeker baat bij gehad. Ik vind het een fijne aanvulling, daar waar nodig, op de reguliere diergeneeskunde

-
S@ndr@
- Zeer actief
welkom, in het verleden veel laten doen bij mijn bulldog, met wisselende resultaten
- m33rtje
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Ruwharige teckel
Hallo,
Ik heb niet ze zeer ervaring met accupunctuur bij honden, maar wel bij paarden (en bij mezelf). Ik vind het een goede aanvulling op de " normale" geneeskunde.
Ik heb niet ze zeer ervaring met accupunctuur bij honden, maar wel bij paarden (en bij mezelf). Ik vind het een goede aanvulling op de " normale" geneeskunde.
http://www.moosdeteckel.nl
"Als je het probleem kunt oplossen, hoef je niet te piekeren. Als je het probleem niet kunt oplossen, heeft piekeren geen zin. Pieker dus niet."
"Als je het probleem kunt oplossen, hoef je niet te piekeren. Als je het probleem niet kunt oplossen, heeft piekeren geen zin. Pieker dus niet."
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
ik heb supergoede ervaringen met acupunctuur bij mijn dh teef (o.a. spondylose, hd en artrose in heupen, rug en knieën)
ze moet ongeveer één keer per 5-6 maanden op herhaling, dan kan ze er weer prima tegen en ik heb dankzij de acupunctuur de dagelijkse dosis previcox met de helft kunnen verlagen.
Ik ben een fan
ze moet ongeveer één keer per 5-6 maanden op herhaling, dan kan ze er weer prima tegen en ik heb dankzij de acupunctuur de dagelijkse dosis previcox met de helft kunnen verlagen.
Ik ben een fan

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Ken ook een hond die slecht in de benen kon komen door ouderdom en door acupunctuur kon ze heel wat langer mee. Goede ervaring dus!
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Welkom op het forum
Ik heb geen ervaring met accupunctuur voor dieren, maar sta er zeker voor open.