Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

teddy of bontmandje goede kwaliteit?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Aantal honden: 1

teddy of bontmandje goede kwaliteit?

Ongelezen bericht door AnneMarie »

Mijn hond heeft een kussen, de bank etc maar toen hij bij een kennis was dook ie meteen in zo'n teddymandje. Heerlijk omsloten door bont en het geeft mee!

Dus ik ook zo'n ding gekocht, past ie precies in :ok:

Nu heb ik deze een paar keer gewassen, de hoes, en het is niet meer helemaal wat het was. Hij vindt het niet erg maar ik kijk nu uit naar een nieuwe. Deze was voordelig dwz iets van 15 euro voor 50 cm.
Er zijn er ook veel duurdere.
Bij deze moest ik de hoes lostrekken om te kunnen wassen en nu is de bodem en zijkant uitelkaar gevallen alhoewel je dat niet meer echt ziet als ie staat met de hoes erom.

Hij heeft er ook in zitten graven dus er zitten wat gaatjes in.

Hebben jullie ervaring met een teddymand die lang goed blijft? Of kun je net zo goed een goedkoop ding halen.
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Re: teddy of bontmandje goede kwaliteit?

Ongelezen bericht door Pemba »

Ik heb op de Winner teddy manden van het merk Yap gekocht van 40 euro per stuk. Ze mogen zo in de wasmachine en zien er heel degelijk uit. Gewassen heb ik ze nog niet dus weet niet hoe ze dan blijven.
Afbeelding
Jacintha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kruising Teckel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jacintha »

Anouk heeft zo'n bontmand (zo'n hele ouderwetse ronde) en dat ding is oerlelijk geworden nadat de hoes een paar keer gewassen is. Die mand was wel heel goedkoop, heb er €35,- voor betaald in maatje Golden Retriever.
Yoda heeft zo'n klein kattenmandje, heerlijk zacht een vrij dik. Die is 1 keer gewassen en heel mooi gebleven in de was. Het hele mandje moest in de was want die heeft dus geen hoesje.

Het ligt er ook aan hoe vaak je de mand wilt wassen. Hier hoeft de mand eigenlijk nooit gewassen te worden, die van Anouk moest een paar keer gewassen omdat Yoda erin geplast had (gevalletje "ikke wil de baas zijn") en die van Yoda moest 1 keer in de was omdat Anouk er in had overgegeven.
Afbeelding
Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door AnneMarie »

http://www.diervoordeel.nl/hond/hondenm ... Fcat%3D309" onclick="window.open(this.href);return false;

Een Yap mand, die ziet er wel erg comfortabel uit :I:
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”