-Gaby- schreef:
Nee, Rhodin doet niets met pups. Maar ik heb Taro gezien en dat is al een hele vent, niet echt een pup meer en hij leek geïnteresseerd in Rhodin. Maar als Sandra zegt dat ze Taro onder controle heeft dan geloof ik haar wel hoor! Dan zal het goed gaan.

Taro is bijna 9 maanden, maar snap niet zo goed wat je bedoelt met interesse hebben in Rhodin. En dat als ik hem maar onder controle heb ... dat het dan goed is. Taro doet geen vlieg kwaad (oke, hij vind zichzelf soms al een hele grote man... maar in groepen wandelen is me nog nooit raar gelopen... sowieso heeft die nog nooit iets gedaan), klinkt me nu eerder in de oren dat je Rhodin zelf niet vertrouwd met hem?
edit: wat ik dus een beetje bedoel is dat ik het idee krijg dat je het op Taro schuift (dat hij geïnteresseerd leek in Rhodin???) en dat zolang ik hem onder controle heb het goed is... terwijl jij zelf geen prettig idee hebt bij dit duo samen.... en weet dus niet waar dat uit voort komt... snap je het nog?

Maar we gaan al niet meer mee... dan kunnen jullie relaxed lopen. Alleen vind ik het jammer dat Taro nu wordt buitengesloten omdat die een puberende pup is (die met andere honden wil spelen en vechten niet eens kent).
Hopelijk is het een beetje duidelijk...

ben niet zo goed in omschrijven