Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Loopsheid broekje
Moderator: moderatorteam
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Loopsheid broekje
Normaal zou ik die dingen onzin hebben gevonden. Ware het niet dat we nu een lichte stoffen bank hebben en een Welsh die haar naam eer aan doet en vrolijk de bank op en af hopt met haar loopse pruim.
Verder komt kerst eraan en willen we haar toch wel graag meenemen naar mijn ouders, met een smetteloos kleed enzo...Nouja, je snap het wel.
Is zo'n loopsheid broekje handig? En wat voor soort kan ik het best aanschaffen?
Verder komt kerst eraan en willen we haar toch wel graag meenemen naar mijn ouders, met een smetteloos kleed enzo...Nouja, je snap het wel.
Is zo'n loopsheid broekje handig? En wat voor soort kan ik het best aanschaffen?
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Loopsheid broekje
Jeda vond het drie keer niks, die wilde zichzelf schoonhouden en dan zat dat ding in de weg. Ook de inlegkruisjes werden er door haar of Beau uit gesloopt. Als ik op visite ging, en ze was loops, nam ik een oude deken mee en daar ging ze dan op.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Ik vond het heel fijn, zo kon Kyra ook gewoon op onze (stoffen) bank. Weet zo niet meer welk merk we hebben. Weet wel dat we eerst een merk hadden maar ik die niet zo fijn vond (had een heel dun bandje) en daarna een andere variant gekocht hebben. Kan wel even kijken als je wil, dat ding moet hier nog ergens in de kast liggen.
Hij zag er in ieder geval zo uit:

In het begin wilde ze dat ding ook wel eens afdoen, maar na een halve dag was ze er aan gewend. Ze heeft alleen een paar keer geprobeerd de inlegkruisjes op te eten
Hij zag er in ieder geval zo uit:

In het begin wilde ze dat ding ook wel eens afdoen, maar na een halve dag was ze er aan gewend. Ze heeft alleen een paar keer geprobeerd de inlegkruisjes op te eten
-
yvonne dl
- Zeer actief
Ik vind die broekjes niks,ze worden zelf uitgetrokken.
Ik gebruik een rompertje,moet wel goed afsluiten omdat anders wimpie de weg wel weet haha.
Maar als het alleen om de loopsheid gaat dan is een rompertje voldoende,wel een paar nemen dan.
Ik weet niet wat voor maat hond je hebt,ik heb kleine,dan past het makkelijk
Ik gebruik een rompertje,moet wel goed afsluiten omdat anders wimpie de weg wel weet haha.
Maar als het alleen om de loopsheid gaat dan is een rompertje voldoende,wel een paar nemen dan.
Ik weet niet wat voor maat hond je hebt,ik heb kleine,dan past het makkelijk
Wanneer je RESPECT hebt voor je dier zal deze ook RESPECT hebben voor zijn baasje,
want LIEFDE geven is Liefde ontvangen
- Mit
- Zeer actief
Een rompertje gaat niet werken, dat wordt dan een catsuit
Misschien moet ik anders eerst eens proberen met een zeeman kinderonderbroekje met een inlegkruisje erin ofzo. Dat zou wel kunnen werken.
Veronique, als je kijken wilt? Of zijn de bandjes echt heel oncomfortabel?
Misschien moet ik anders eerst eens proberen met een zeeman kinderonderbroekje met een inlegkruisje erin ofzo. Dat zou wel kunnen werken.
Veronique, als je kijken wilt? Of zijn de bandjes echt heel oncomfortabel?
- Rebble
- Zeer actief
Ik heb er voor Izzy ook 1 en ik vond het ideaal! Hij lijkt op die van de foto hierboven maar dan zit het inlegkruisje iets beter verpakt. Nadeel was wel dat het klikding vrij slap plastic is en ik denk dat ik daardoor iedere loopsheid een nieuwe moet kopen maar die dingen kosten geen drol.

- Joera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
Ik heb ook bijna zo'n zelfde als de afbeelding. Hier nooit problemen gehad. Wij hebben ook een stoffen bank waar ze altijd op wil liggen, dus de enige optie was een broekje, anders moest ik haar de bank verbieden.
Hier accepteerd ze het prima. Ze heeft hem nooit proberen uit te trekken.
Hier accepteerd ze het prima. Ze heeft hem nooit proberen uit te trekken.

- Renee1966
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Staande Langhaar - Labrador
X Border Terriër - Jack Hussel - Aantal honden: 2
Gewoon één uit de dierenwinkel, inlegkruisje erin, klaar.
- BellaDonna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mixje Bella en Chihuahua Donna
Bella heeft ze ook, eerst een oude onderbroek van mij, zijkanten doorgeknipt, gat voor haar staart en dan de zijkanten om de hond weer aan elkaar strikken. Als een soort ouderwetse 'strikslip' voor baby's. Ging prima!
Nu heeft ze ook een paar echte loopsheidbroekjes van Liefies &bad, ze zijn leuk en niet duur €5,00 per stuk, brievenbusverzending.
http://www.liefiesbaddoggiefashion.com/ ... ekjes.html
Bella laat ze prima zitten, ik heb er een gewoon Albert Heijn inlegkruisje in en die laat ze ook zitten. Ze heeft bij mij alleen een broekje aan als we ergens gaan koffiedrinken bij vrienden en 's avonds, dan komt ze altijd op schoot liggen namelijk.
Nu heeft ze ook een paar echte loopsheidbroekjes van Liefies &bad, ze zijn leuk en niet duur €5,00 per stuk, brievenbusverzending.
Bella laat ze prima zitten, ik heb er een gewoon Albert Heijn inlegkruisje in en die laat ze ook zitten. Ze heeft bij mij alleen een broekje aan als we ergens gaan koffiedrinken bij vrienden en 's avonds, dan komt ze altijd op schoot liggen namelijk.
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Sorry, zie het nu pas.Jinx schreef: Veronique, als je kijken wilt? Of zijn de bandjes echt heel oncomfortabel?
Heb net even gekeken, het is dezelfde als de afbeelding (http://www.dursydog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) alleen ik heb hem hier in de dierenwinkel gekocht.
Deze bandjes vond ik erg fijn, die we daarvoor hadden waren hele dunne bandjes en een hele gekke constructie rond de staart die niet bleef zitten. Leek meer een stringetje ipv een slip
Wat ik trouwens ook veel zie is een boxershort waar ze een gat in maken voor de staart. Dan heb je geen bandjes die los kunnen, lijkt me ook wel handig.
- Rebble
- Zeer actief
Die zijn wel enorm leukBellaDonna schreef:Bella heeft ze ook, eerst een oude onderbroek van mij, zijkanten doorgeknipt, gat voor haar staart en dan de zijkanten om de hond weer aan elkaar strikken. Als een soort ouderwetse 'strikslip' voor baby's. Ging prima!

- BellaDonna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mixje Bella en Chihuahua Donna
Ja, schetig hè
Ik ben geen voorstander van honden aankleden, maar ik dacht dat als ze dan tòch een loopsheidbroekje aankreeg dit dan best een leuke mocht zijn.
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Wij hadden van deze broekjes voor Jip en Ziva (andere kleuren maar zelfde model)
http://www.hippehond.nl/i162-1888-big-h ... -blue.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ideaal
Geen harde sluitingen en omdat ze aansluiten kunnen ze die inlegkruisjes er neit uit roven. Ze hadden hem grote tijd uit zodat ze zich schoon konden houden maar als ze op de bank liggen vind ik zo'n broekje wel fris.
http://www.hippehond.nl/i162-1888-big-h ... -blue.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ideaal
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Karine
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kruizing Boomer/Golden Retriever, Golden Retriever
Wel effe wat anders dan die saaie zwarte.Lysette schreef:Wij hadden van deze broekjes voor Jip en Ziva (andere kleuren maar zelfde model)
IdeaalGeen harde sluitingen en omdat ze aansluiten kunnen ze die inlegkruisjes er neit uit roven. Ze hadden hem grote tijd uit zodat ze zich schoon konden houden maar als ze op de bank liggen vind ik zo'n broekje wel fris.
Maar effe over de vraag. Als je hond het broekje aanlaat is het handig. Bente heeft net een week met het broekje gelopen en die vindt het prima. Ze gaat netjes klaar staan als ze het broekje ziet. Dat scheelde mij weer vloer en bank schoonmaken. Onze vorige hond vond het een ramp en die had geen broekje om.
Groetjes Karine, poot van Montie en Kaya

- Mit
- Zeer actief
Was het topic helemaal vergeten :N:
Ik ga later eens even de linkjes bekijken en maar even wat bestellen of halen. Ze bloedt niet veel maar teveel om gerust mee te gaan met kerst. Bedankt voor de reacties
Ik ga later eens even de linkjes bekijken en maar even wat bestellen of halen. Ze bloedt niet veel maar teveel om gerust mee te gaan met kerst. Bedankt voor de reacties
-
dogo4ever
- Zeer actief
Ik heb voor de dames hier ook ongeveer de broekjes zoals op de afbeelding. Alleen die heeft mijn moeder gemaakt en helemaal op maat. Er zit een stevige kliksluiting op en het elastiek is ook te verstellen voor het geval de dames wat dikker zijn. Het elastiek is ook goed stevig en breed genoeg zodat er geen striemen bij de poten komen. Ik heb ze in de 2 kleuren. Een standaard zwarte en een fuchsia. Die fuchsia heeft een kanten randje. Heeeel sexy al vind mijn man het drie keer niks.
Voor onze kleine meid (patterdale) komen er ook zelf gemaakte broekjes.
Voor onze kleine meid (patterdale) komen er ook zelf gemaakte broekjes.