Macho heeft zijn zooltjes kapot en loopt dus mank
Ik ga dus even een tijdje rustig aan doen zodat het even goed kan helen.
Moderator: moderatorteam
samantha! schreef:Ik moet helaas afzeggen.
Macho heeft zijn zooltjes kapot en loopt dus mank![]()
Ik ga dus even een tijdje rustig aan doen zodat het even goed kan helen.
Graagdancer_joey schreef:Volgens mij hebben wij ook nog ergens thermosflessen ik zal even opzoek gaan dan kan ik ook warme dranken mee nemen. Ik laat nog even weten hoeveel ik er en of ik ze kan vinden.

Leuk Liesbeth, vindt Beau ook leuk als Luuk er isLiesbeth schreef:Als ik me niet verslaap, kom ik ook. Ik moet donderdagmiddag, -avond(nacht) werken en ben dan pas rond 01.00 uur thuis. Voor ik in mijn bed lig is het wel wat later (zoals nu bv).
Maar het moet lukken.

Hartstikke fijn Natasja!dancer_joey schreef:Ik heb er maar 1, zal deze meenemen met heet water en dan theezakjes en chocolademelk poeder meenemen.
Groetjes

Mmm jammer, had kleine Semmy graag eens gezien!Lin-C schreef:Ik had ook graag een keer mee gewild...Moet helaas werken![]()
Ook is het voor ons best ver vermoed ik!

Hilde schreef:Mmm jammer, had kleine Semmy graag eens gezien!Lin-C schreef:Ik had ook graag een keer mee gewild...Moet helaas werken![]()
Ook is het voor ons best ver vermoed ik!
Oh dat zou wel heel leuk zijn Bri!Brigitte schreef:Nou, wij komen mss ook met Buffel en Elektra maar dat kan alleen als ik Tank bij mijn ouders al kan brengen dus dat moet ik nog even afwachten.

Jasses, heel erg veel sterkte.Belle schreef:Wij kunnen niet mee vrijdag, Belle wordt dan geopereerd

Zie maar hoe het komt!crutz schreef:Net gekeken of ik Umi ook mee kon nemen, maar die ziet ons Ziva vlgns mij als een pluche speelbal dus das geen succes, hou t voorlopig bij Zpades & Ziva, mss Guna, maar morgen ff kijken hoe dat gaat met die 2

ach, ik kom met een terrier en een pup, denk je dat die luisterenHilde schreef: En niet gaan lachen als Beau niet luistert
Okok, ik zeg al niks meercrutz schreef:ach, ik kom met een terrier en een pup, denk je dat die luisteren

Oké Kiki, jammer! Succes met Dieber morgen!kiki78 schreef:ik kom definitief niet. Had nog geen vervoer geregeld maar Dieber vind het vuurwerk echt niks en ik zie het daarom niet zitten om te gaan treinen of wat dan ook. We gaan hier lang en ver het bos in.

Ik hoop jullie morgen te zien...!BellaDonna schreef:Bella is niet meer loopsDus wij kunnen ook naar de oudejaarswandeling! Ik heb alleen geen vervoer
Zal eens even Liesbeth pb-en of ik met haar mee kan rijden als ze gaat.

Omdat Bussloo niet bij jou in de buurt ligtDenise. schreef:Waarom is het nou zo ver weg
crutz schreef:hier dus nog steeds 1 zitplaats en 2 autokennels over om iemand mee te nemen....regio Oss.

Jammer! Sterkte met de loopsheid.senna240709 schreef:Wij kunnen helaas toch niet mee:(
Senna moet binnenkort loops worden, gok op volgende week,
en heeft nu de mannetjes al achter zich aan lopen.
Ik weet dat er nog niets kan gebeuren nu, maar Senna heeft een hekel
aan dat gesnuffel, dus wij zeggen helaas af, vind het echt super jammer!
Maar als Senna de hele wandeling aan het snauwen is word het dr niet gezelliger op natuurlijk.
Volgende keer zijn wij er zeker bij(Y)
Heel veel wandel plezier morgen!

Jammer! Maar beter om niet te komen dan, sterkte morgen.wenche schreef:Hier ook een definitieve nee... DeeJay (de hond die niet mee zou gaan) flipt nu al de pan uit met de knallen (ze stoppen steeds strijkers en astronauten in de put naast ons huis) dat we besloten hebben om ze beiden vanavond al naar het pension te brengen...
Leuk Inge, ik ben benieuwd of ik je morgen zal zien verschijnen!Inge schreef:Er is een heeeeeeeeeeeeeel klein kansje dat ik mee ga. Moet morgen onverrwacht even werken maar als ik op tijd klaar ben rij ik naar Carmen en kom ik ook mee. Biène blijft dan gewoon in de auto, Marouck zou dan eventueel meelopen.