Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik vroeg me af of er mensen zijn met puppyproof honden die zin hebben om te wandelen? Of iemand met een puppy natuurlijk
Ze is nu nog heel erg klein en net bij ons, maar over een paar weken lijkt het me wel leuk om haar met wat verschillende honden kennis te laten maken. Ik ken zelf niet veel honden waar ik haar bij wil zetten.
Ik woon zelf in Naarden en moet alles met ov doen, dus een beetje in de buurt zou fijn zijn. Kasteel Groeneveld ofzo
Laatst gewijzigd door Supernova op 11 jan 2011 19:04, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik wil wel een keertje wandelen bij Groeneveld. Sita is heel lief voor pups, Taro negeert ze, maar laat voor de rest alles toe en Rowan vindt alles prachtig.
Sita schreef:Ik wil wel een keertje wandelen bij Groeneveld. Sita is heel lief voor pups, Taro negeert ze, maar laat voor de rest alles toe en Rowan vindt alles prachtig.
Leuk Yvette! Dat moet wel goed komen met jouw stel
Wij willen ook wel hoor, met Stellar. Die kan best ruig zijn maar volgens mij is ze heel zacht met pups. En als dat niet zo is dan lopen wij gewoon iets harder door
Tsuk komt mee, afhankelijk van of er nog sneeuw ofzo ligt.
@Jinx het zou voor Nova ook wel fijn zijn als er geen sneeuw ligt, ze is nogal laag bij de grond net als Tsuki
Nu kan ik haar wel tillen, maar stukjes lopen is natuurlijk wel de bedoeling.
@Yai Kasteel Groeneveld is goed bereikbaar met ov, vanaf station Baarn kun je de bus pakken en dan ben je er met een kwartiertje.
@Jinx het zou voor Nova ook wel fijn zijn als er geen sneeuw ligt, ze is nogal laag bij de grond net als Tsuki
@Yai Kasteel Groeneveld is goed bereikbaar met ov, vanaf station Baarn kun je de bus pakken en dan ben je er met een kwartiertje.
Leuk! Ik heb net even op 9292ov gekeken en volgens mij is het inderdaad prima te doen!
Leuk! Ik heb net even op 9292ov gekeken en volgens mij is het inderdaad prima te doen!
Ja is goed te doen hoor Daarom ga ik daar ook vaak wandelen Normaal zonder hond, maar nu ik Nova heb met hond.
Yai schreef:Ik vind het een goed plan! Roep maar wat, ik ben redelijk flexibel.
Een doordeweekse dag is denk ik het handigst? Dan is het wat rustiger en dat vind ik wel prettig
Ik kan alleen dinsdagen en donderdagen echt niet, de rest moet lukken.
Ik denk inderdaad dat doordeweekse dagen wel handig zijn.
Tot de week van 1 februari heb ik geen vast rooster en weet ik pas vrij laat hoe laat ik waar verwacht wordt.
Daarna komt maandag mij het beste uit, maar kan ik op andere dagen ook wel (alleen dan weer vrij wisselend qua tijden).
Dat wordt dan voor Boris wel een lekker intensieve dag. In de avond heeft hij ook nog behendigheid (voor het eerst op een andere locatie). Dus ik denk dat hij wel lekker moe gaat zijn in de avond.
Dat wordt dan voor Boris wel een lekker intensieve dag. In de avond heeft hij ook nog behendigheid (voor het eerst op een andere locatie). Dus ik denk dat hij wel lekker moe gaat zijn in de avond.
Die Boris heeft maar mazzel Nog even afwachten wie er nog meer kan, mocht er niemand kunnen gaan we gewoon met zijn tweeën
Er staat voorlopig niks ingeroosterd voor school. Nu is het eind van het 1e jaar dus er is een kleine kans dat ze alsnog ineens iets plannen dan. Maar vooralsnog: Wij gaan ook mee
Jinx schreef:Er staat voorlopig niks ingeroosterd voor school. Nu is het eind van het 1e jaar dus er is een kleine kans dat ze alsnog ineens iets plannen dan. Maar vooralsnog: Wij gaan ook mee
Leuk Merit Wie neem je mee?
Sita schreef:Doordeweeks kan ik alleen op dinsdag. In het weekend kan ik ook.
Op dinsdag kan ik weer niet Maar een keertje in het weekend moet wel lukken, dan plannen we binnenkort gewoon nog een datum.
Sita schreef:Doordeweeks kan ik alleen op dinsdag. In het weekend kan ik ook.
Op dinsdag kan ik weer niet Maar een keertje in het weekend moet wel lukken, dan plannen we binnenkort gewoon nog een datum.
In het weekend kan ik ook, heb alleen op zondagochtend met Boris jachttraining. Dus mocht er nog eens in het weekend gewandeld worden, Boris en ik kunnen.
oe, 28 januari is voor mij net te vroeg, maar een volgende keer ben ik er graag bij met mijn gbgv pup .
Vanaf de 28este mogen ze hier uit vliegen, dus de kans is best groot dat die dag pupkopers op de stoep staan.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.