Nee, gelukkig niet
Het hele verhaal :
De eerste hond die we kochten was een pup van 8 week oud. Deze hebben we 1,5 jaar gehad en daarna verkocht aan een opleidingscentrum in Duitsland. (voor politie en bewakingshonden).
De 2de hond kwam een maand na aanschaf van de pup. Deze kwam uit het asiel en hebben we een maand lang gehad. Hij had helaas verlatingsangst en na problemen met de buren hebben we moeten besluiten deze weer terug te doen naar het asiel. Achteraf hebben we geluk gehad met deze hond, want hij is nog 2 keer weer terug gebracht naar het asiel omdat hij vals bleek te zijn.
Dezelfde dag dat die hond weg ging hebben we er een 2de pup bijgekocht. Deze is nu nog steeds in mijn bezit.
Toen deze teefjes iets ouder waren is er een derde hond bij gekomen. Een reutje. Deze hebben we 3 maand gehad en is naar mensen heen gegaan (gratis) als hond om mee te gaan werken (KNPV). Deze hond bezat ook goede bloedlijnen

. Wel onder voorwaarde dat wij met deze hond mochten fokken. Hier is helaas nooit wat van gekomen door omstandigheden thuis.
Na dat deze hond vertrokken is, is ook vrij snel de eerste teef vertrokken. Helaas was deze niet geschikt als huishond en werd mijn vader helemaal gek van deze hond. (Als een hond ADHD kan hebben, had deze hond dat zeker weten.) Voornamelijk om die reden is de hond toen weggegaan. Ik had namelijk niet genoeg tijd dagelijks om met deze hond te kunnen werken.
Toen was de andere teef ineens alleen. In eerste instantie vond ik dit zo sneu (de hond had hier in het begin echt last van), waardoor ik ben gaan zeuren om een tweede hond. Die zou er in eerste instantie niet komen. Op een gegeven moment was de hond er eindelijk aan gewend om alleen te zijn

. Toen besloot mijn vader er toch ineens weer een hond bij te kopen. Deze kwam ook uit het asiel. Toen hij in het begin bij ons kwam was het geen lieve hond. (Hij greep als hij het ergens niet mee eens was). Om een lang verhaal kort te maken over deze hond hebben wij hem uiteindelijk 2 maanden gehad ongeveer. In die tijd is hij compleet heropgevoed Het enige wat bij hem nog wel zo was, was dat je heel duidelijk moest zijn dat jij de baas was. Vooral als het over zijn voerbak ging.
Helaas ging het toen thuis helemaal mis en is deze hond helaas weer terug gegaan naar het asiel. Deze heeft daar toen 5 dagen gezeten en is toen naar een ander gezin verhuisd. Waar hij als het goed is nog steeds zit

.