Dat is mooi! Dan ga ik hier wel even naar kijken!Angel schreef:als het goed is zitten er openingen in waar de gordel doorheen kan.Yai schreef: Die autodeken ziet er inderdaad wel fijn uit!
Maar wat ik me afvraag, kan je je hond dan nog wel vastzetten in zo'n honden autogordel?
tenminste dat heeft de mijne wel
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bij de Lidl
Moderator: moderatorteam
- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
- Aantal honden: 1
Re: Bij de Lidl

- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Je hebt gelijk maar over die biefstukken denk ik toch anders hoor :N: zo'n taaie lappen zijn dat.Nanna schreef:Ik wel, voel me daar niks te goed voor. Hun biefstukjes, hun salades, het fruit, ik vind het allemaal veel lekkerder dan bij andere supermarkten.Ariane schreef:Ik ben nog nooit bij een Lidl binnen geweest
En heerlijke stroopwafels
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Mooi, ga ik volgende week eens kijken voor die autodeken
Ik heb de achterbank leuning uit de auto gesloopt, dan heeft Baco wat meer ruimte.
Ik heb de achterbank leuning uit de auto gesloopt, dan heeft Baco wat meer ruimte.
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
En de brieNanna schreef:Ik wel, voel me daar niks te goed voor. Hun biefstukjes, hun salades, het fruit, ik vind het allemaal veel lekkerder dan bij andere supermarkten.Ariane schreef:Ik ben nog nooit bij een Lidl binnen geweest
En heerlijke stroopwafels
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
-
bullebetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse buldog .
Die auto deken ziet er inderdaad wel fijn uit!
Maar wat ik me afvraag, kan je je hond dan nog wel vastzetten in zo'n honden autogordel?[/quote]
Ik heb ook wel zin in die deken maar dat vraag ik me dus ook af kunnen ze nog in de gordel ?
Maar wat ik me afvraag, kan je je hond dan nog wel vastzetten in zo'n honden autogordel?[/quote]
Ik heb ook wel zin in die deken maar dat vraag ik me dus ook af kunnen ze nog in de gordel ?
Groetjes Bettina .
-
*Jolanda*
Die van mij heeft dat niet hoor.Angel schreef:als het goed is zitten er openingen in waar de gordel doorheen kan.Yai schreef: Die autodeken ziet er inderdaad wel fijn uit!
Maar wat ik me afvraag, kan je je hond dan nog wel vastzetten in zo'n honden autogordel?
tenminste dat heeft de mijne wel
Dat duo van mij zat gewoon los op de achterbank. Maar wat wel mogelijk is om de rits die aan een kant zit een stukje open te doen zodat je daar de gordel in kan klikken.
Maar ik kreeg geen twee honden vast op de achterbank.
(dus heb maar een andere auto gekocht
-
bellabeest
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje - Aantal honden: 5
wij hadden een zwaar verwaarloosde pers die als de dood was voor mensen dus de trimster was geen optie dus toen dat ding snel ff gehaald om hem te scheren is uiteindelijk wel gelukt maar met een andere is het daarna toch wel een stuk sneller gegaan->Chanty<- schreef:Het zou ook te mooi om waar te zijnbellabeest schreef:ik had hem de vorige keer gekocht maar ik vind hem niet fijn. hij doet niet goed scheren en je bent er veel langer mee bezig dan met een goeie
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Ja, er zit er eentje in Soest, aan die lange winkelstraat op een hoek. Ben ik weleens geweest.thom schreef:Hebben jullie er wel een eigenlijk..Ariane schreef:Ik ben nog nooit bij een Lidl binnen geweest
Ik ga voor het hondenmandje
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
bullebetje schreef:Die auto deken ziet er inderdaad wel fijn uit!
Ik heb ook wel zin in die deken maar dat vraag ik me dus ook af kunnen ze nog in de gordel ?[/quote]
Er horen echt gaten in te zitten voor de gordels.

- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Sinds begin december hebben we er zelfs 2tekkel schreef:Ja, er zit er eentje in Soest, aan die lange winkelstraat op een hoek. Ben ik weleens geweest.thom schreef:
Hebben jullie er wel een eigenlijk..
Ik ga voor het hondenmandje
@Nanna: het gaat er niet om dat ik me te goed voel voor een Lidl, maar het is daar zo verdomd moeilijk parkeren.
De nieuwe zit hier vlakbij en heeft een eigen pakeergebeuren, dus ga ik binnenkort daar even loeren.
O ja, en stroopwafels lusiknie
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Die van de Liedul welAriane schreef:O ja, en stroopwafels lusiknie
Net als de chocolat-chip-cookies
En die lekkere zachte gevulde chocoladedingen en die en die en die en die...... :lol:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
@ Yaira
Ja, er zitten op de plekken waar die klikdingen zitten gaten
Beau zit ook altijd vast.
Ja, er zitten op de plekken waar die klikdingen zitten gaten

- Ariane
- Erelid
Helemaal niets, maar het is geen parkeerplaatsInge O schreef:
parkeergebeuren?
wat is er mis met parkeerplaats?
- Ariane
- Erelid
Ik hou nou eenmaal niet van zoettekkel schreef:Die van de Liedul welAriane schreef:O ja, en stroopwafels lusiknie![]()
Net als de chocolat-chip-cookies![]()
En die lekkere zachte gevulde chocoladedingen en die en die en die en die...... :lol:
Dus nee, voor mij geen stroopwafels, chocolat-chip-cookies of gevulde chocoladedingen
-
bianca83
- Zeer actief
Hier ligt ook altijd zat van alles wat in de folder staat
Ik ga maar nog een nieuwe deken halen voor in de auto.

- suzan25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog
Ik ga ook voor de hondendekens voor in de auto. Volgende week krijgen we onze nieuwe auto dus daar moeten ook nieuwe dekens in natuurlijk 
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Wij proberen steeds weer dingen van lidl, maar valt toch bijna altijd weer tegen helaas, want de prijs is wel erg aantrekkelijk.

-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Ik vind de Lidl wel leuk, toen ik in Arnhem woonde ging ik er ook vaak heen. Maar in mijn woonplaats nu is er geen Lidl 

- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
- Contacteer:
Nou er lag genoeg! dus ik heb de autodeken gehaald!!
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Ik koop ook graag bij de Lidl en ga deze deken ook halen (ervan uitgaande dat die er morgen nog wel ligt 
Ook "dat zwarte ding" ga ik halen. Ik heb iets soortgelijks; maar dat is aan vervanging toe.
In combinatie met elkaar lijken ze me ideaal!
Ook andere dingen koop ik er graag; niet alles is even lekker, maar goed, dat vind ik van A-merken ook niet
Suzanne
Ook "dat zwarte ding" ga ik halen. Ik heb iets soortgelijks; maar dat is aan vervanging toe.
In combinatie met elkaar lijken ze me ideaal!
Ook andere dingen koop ik er graag; niet alles is even lekker, maar goed, dat vind ik van A-merken ook niet
Suzanne
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Hier sinds een paar maanden ook een Lidl en ik kom er toch regelmatig hoor. Het is even zoeken wat echt lekker is, en dat is volgens ons héél veel. Ook de aanbiedingen liggen er altijd wel.
Heb nu de grootste maat hondenmand gehaald, voor de katten. Ze liggen namelijk graag saampjes. Had een kussen op de eettafel, nu dus die mand.
Heb nu de grootste maat hondenmand gehaald, voor de katten. Ze liggen namelijk graag saampjes. Had een kussen op de eettafel, nu dus die mand.
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Ik heb gister weer even 3 autodekens gehaald, heb ik weer even genoeg 
- Drazic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale
Boris is ook gelukkig met zijn bont mandje hij ging erin liggen en hij verdween zowat in het kussentje en dat is wat hij graag heeft.
Bigboy heeft een nek rol gekregen om lekker tegenaan te hangen en die is ook goed gekeurd.
Kortom weer twee gelukkige hondjes hier.
Bigboy heeft een nek rol gekregen om lekker tegenaan te hangen en die is ook goed gekeurd.
Kortom weer twee gelukkige hondjes hier.
-
Marion.
Echt? Meestal kom ik ergens in de loop van de dag, en ik kan nog altijd de aanbiedingen kopen.thom schreef:Hier gaan we ook niet meer op superaanbiedingen af, meestal hebben ze er hier een stuk of 3, dus dat schiet echt niet op..
Dit laat ik voorbij gaan trouwens. Want hier liggen ze niet in de manden (alleen maar in veul te kleine puppenmandjes)
- Inge2104
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vuilnisbakkie!
Nou ik had zo'n autodeken gehaald maar dat werkt dus niet bij een 3 deurs...
Als je dan de stoel naar voren doet om de hond erin te laten gaat die hele deken omhoog en Luna kroop er lekker onder!
Dus weer terug gebracht, helaas! Ze ligt lekker in de kofferbak met een kleedje!
Als je dan de stoel naar voren doet om de hond erin te laten gaat die hele deken omhoog en Luna kroop er lekker onder!
Dus weer terug gebracht, helaas! Ze ligt lekker in de kofferbak met een kleedje!

- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
- Contacteer:
Wij hebben ook een 3 deurs, en ook nog eens geen hoofdsteunen op de achterbank! Heb het opgelost door het om wat anders te doen wat veilig is! (kan het even niet benoemen)
En als ik de hond in of uit de auto wil halen klik in van 1 kant het ophang ding los van de voorstoel. (snap je het nog?)
Alleen Haddock vind het VERSCHRIKKELIJK!!! op de achterbank. Hij flipte helemaal! *Is gewend op de bijrijdersstoel te zitten)
Dus wil dit nog even goed gaan aanleren door er naast te gaan zitten. Maar kan het niet echt goed gaan oefenen aangezien ik doordeweeks geen auto heb, grrr...
Iemand tips??
En als ik de hond in of uit de auto wil halen klik in van 1 kant het ophang ding los van de voorstoel. (snap je het nog?)
Alleen Haddock vind het VERSCHRIKKELIJK!!! op de achterbank. Hij flipte helemaal! *Is gewend op de bijrijdersstoel te zitten)
Dus wil dit nog even goed gaan aanleren door er naast te gaan zitten. Maar kan het niet echt goed gaan oefenen aangezien ik doordeweeks geen auto heb, grrr...
Iemand tips??
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Neuh, valt best mee:Jeannettebo schreef:die deken lijkt me wel ideaal, het hondenbed is wat klein gok ik

Gr. Aniek

- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Inge2104 - Oeps!
Ik vond de kleuren heel erg tegenvallen van de manden dus ik heb niks genomen. Helaas. (en ik heb nog geen werkende auto, of een rijbewijs, dus aan die had ik ook niet veel
)
Ik vond de kleuren heel erg tegenvallen van de manden dus ik heb niks genomen. Helaas. (en ik heb nog geen werkende auto, of een rijbewijs, dus aan die had ik ook niet veel