Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelen omgeving Dieren
Moderator: moderatorteam
-
Brigitte
- Zeer actief
Wandelen omgeving Dieren
De 20ste deze maand moet ik mijzelf een paar uurtjes vermaken en ben ik in Dieren. Ik neem Buffel en Elektra mee en ben op zoek naar een mooi (en liefst rustig) uitlaat gebied in Dieren om in de nabije omgeving. Wie weet een mooi stuk waar ik me iig een uurtje of 2 zou kunnen vermaken? Het mag ook een aanlijngebied zijn.
- Annette1986
- Actief
- Mijn ras(sen): beauceron
- Aantal honden: 3
Re: Wandelen omgeving Dieren
Ik geloof dat je daar op meerdere plaatsen lekker met je hond het bos in kan. Er zijn zowel losloop gebieden als aanlijngedeeltes. Maar de bossen zijn daar erg mooi!

Many people will walk in and out of your life, but only few will leave footprints in your heart
-
Boukje
Ik kom er vaak. Bij het Gelders hof is een losloopgebied, maar dit is niet echt heel rustig.
Als je bij het Gelders hof begint kun je ook zo het aanlijngebied inlopen en dan ben je zo uren zoet hoor, kun je de hele veluwe overlopen als je wilt. Bij de Carolinahoeve kun je wat eten en drinken.
Veel plezier
Mooi bos daar.
Als je bij het Gelders hof begint kun je ook zo het aanlijngebied inlopen en dan ben je zo uren zoet hoor, kun je de hele veluwe overlopen als je wilt. Bij de Carolinahoeve kun je wat eten en drinken.
Veel plezier
-
Brigitte
- Zeer actief
Oh dat is toevallig, het Gelders hof verzorgingsthuis zit nl mijn oma
en daar gaan we weer heen, aan de overkant ben ik idd eens ingelopen maar dat was echt een hel met honden die niet luisterde en Elektra lastig vielen
maar klopt het dat je dan in het bos over de wildroosters moet? want voor zover ik had gekeken zag ik alleen maar losloopgebied wat het was. Maakt op zich nog niet uit maar ik wist niet dat dat bos zo groot was.
-
Marion.
Joh, je kunt tot Apeldoorn en Arnhem lopen als je wiltBrigitte schreef:Oh dat is toevallig, het Gelders hof verzorgingsthuis zit nl mijn omaen daar gaan we weer heen, aan de overkant ben ik idd eens ingelopen maar dat was echt een hel met honden die niet luisterde en Elektra lastig vielen
![]()
maar klopt het dat je dan in het bos over de wildroosters moet? want voor zover ik had gekeken zag ik alleen maar losloopgebied wat het was. Maakt op zich nog niet uit maar ik wist niet dat dat bos zo groot was.
- Annette1986
- Actief
- Mijn ras(sen): beauceron
- Aantal honden: 3
ik geloof dat er in de gedeelten voor de honden geen wildroosters zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Weet wel dat je voor en na zonsondergang het bos niet meer in mag vanwege het wild.
Lopen er veel zwijnen en herten
Weet wel dat je voor en na zonsondergang het bos niet meer in mag vanwege het wild.
Lopen er veel zwijnen en herten

Many people will walk in and out of your life, but only few will leave footprints in your heart
-
Boukje
Ja, je loopt zo bij het Gelders hof het bos in naar het aanlijngebied.
Zitten inderdaad wildroosters, maar voor mensen met honden zit naast het wildrooster een hekje (zonder rooster uiteraard) waar je dus door kunt het bos in.
En je kunt inderdaad helemaal tot Arnhem of Apeldoorn lopen.
IK heb wel eens een kris kras wandeling vanaf het Gelders hof naar Velp gedaan en daar 4 uur over gelopen.
Maar je kunt het dus nog langer maken.
Zitten inderdaad wildroosters, maar voor mensen met honden zit naast het wildrooster een hekje (zonder rooster uiteraard) waar je dus door kunt het bos in.
En je kunt inderdaad helemaal tot Arnhem of Apeldoorn lopen.
IK heb wel eens een kris kras wandeling vanaf het Gelders hof naar Velp gedaan en daar 4 uur over gelopen.
- tervueren milo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 newfoundlander en 1 tervuerense herder
- Aantal honden: 2
http://www.omroepgelderland.nl/web/Prog ... en-aan.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Casper 29-05-2002 - † 09-03-2012
-
Boukje
Lekker verhaal van die zwijnen.
Moet zeggen dat ik ze ook wel eens tegen ben gekomen en dat niet prettig vond (vind ze eng), maar dit is helemaal eng.
Domme mensen ook altijd met dat bijvoeren.
Moet zeggen dat ik ze ook wel eens tegen ben gekomen en dat niet prettig vond (vind ze eng), maar dit is helemaal eng.
Domme mensen ook altijd met dat bijvoeren.
- tervueren milo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 newfoundlander en 1 tervuerense herder
- Aantal honden: 2
Ik zou er ook niet graag tussen lopen met mijn honden
Casper 29-05-2002 - † 09-03-2012
-
Brigitte
- Zeer actief
Oh die zwijnen enz maak ik me niet druk om, we gaan dus lekker het bos verkennen. Bedankt voor de reactie's