De reden dat ik hier gekomen ben is wat minder want medisch maar daar zal ik ook mijn vraag stellen. Ik hoop nog lang schrijfplezier met jullie te hebben!
Groetjes, Shelly
Moderator: moderatorteam

Ook honden zonder stamboom zijn leuk enkanuk schreef:Ook ik kom me even voorstellen! Mijn naam is Shelly, ben moeder van 2 geweldige kindjes, heb 2 katten en heb nog een kind, mijn prachtige hond Kanuk! Kanuk is een kruising Rottweiler/Labrador, wordt dit jaar 9 en is mijn grote trots. Ik weet dat er mensen zijn die honden zonder stamboom niet mee vinden tellen (dit werd me ooit ongevraagd medegedeeld tijdens een wandeling) maar daar trek ik me lekker niets van aan! Kanuk is voor mij de liefste, mooiste en fijnste hond van allemaal!![]()
![]()
![]()
De reden dat ik hier gekomen ben is wat minder want medisch maar daar zal ik ook mijn vraag stellen. Ik hoop nog lang schrijfplezier met jullie te hebben!
Groetjes, Shelly
kanuk schreef:Dank je wel Marina, die van jou zijn minstens net zo mooi haha. Ik houd gewoon van zwarte honden! Ik had al een foto van je honden zien staan en vroeg me af wat dat rode plekje betekende maar dat weet ik nu. Jee, zat je niet vol met stress in die periode? Is het al lang geleden?
Ik vraag het omdat ik nu met Kanuk ook erg in onzekerheid zit. Ik denk niet dat ik mijn verhaal hier moet zetten maar dat ik moet wachten tot ik op het medisch forum mag maar ik ben erg bang momenteel. Je hoort het nog wel, ik hoop dat ik snel mijn bericht mag plaatsen!
O ja, als ik het forum allemaal wat beter begrijp zal ik ook een foto proberen te plaatsen!Groetjes, Shelly