Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoi hoi

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
kanuk
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): De allerleukste, kruising rottweiler/labrador ;-)

Hoi hoi

Ongelezen bericht door kanuk »

Ook ik kom me even voorstellen! Mijn naam is Shelly, ben moeder van 2 geweldige kindjes, heb 2 katten en heb nog een kind, mijn prachtige hond Kanuk! Kanuk is een kruising Rottweiler/Labrador, wordt dit jaar 9 en is mijn grote trots. Ik weet dat er mensen zijn die honden zonder stamboom niet mee vinden tellen (dit werd me ooit ongevraagd medegedeeld tijdens een wandeling) maar daar trek ik me lekker niets van aan! Kanuk is voor mij de liefste, mooiste en fijnste hond van allemaal! :lekkerpuh: :wink: :I:
De reden dat ik hier gekomen ben is wat minder want medisch maar daar zal ik ook mijn vraag stellen. Ik hoop nog lang schrijfplezier met jullie te hebben!
Groetjes, Shelly
Marina
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Hoi hoi

Ongelezen bericht door Marina »

welkom en heel veel plezier hier

en bij mij tellen honden zonder stamboom ook.
Ik heb er zelf drie zonder stamboom. hihihi

en ik ben wel benieuwd hoe Kanuk eruit ziet.

Lijkt me een echte knapperd
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
kanuk
geregistreerd lid

Dank je wel Marina, die van jou zijn minstens net zo mooi haha. Ik houd gewoon van zwarte honden! Ik had al een foto van je honden zien staan en vroeg me af wat dat rode plekje betekende maar dat weet ik nu. Jee, zat je niet vol met stress in die periode? Is het al lang geleden?
Ik vraag het omdat ik nu met Kanuk ook erg in onzekerheid zit. Ik denk niet dat ik mijn verhaal hier moet zetten maar dat ik moet wachten tot ik op het medisch forum mag maar ik ben erg bang momenteel. Je hoort het nog wel, ik hoop dat ik snel mijn bericht mag plaatsen!
O ja, als ik het forum allemaal wat beter begrijp zal ik ook een foto proberen te plaatsen!Groetjes, Shelly
Larissa1989
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Akita!

Ongelezen bericht door Larissa1989 »

kanuk schreef:Ook ik kom me even voorstellen! Mijn naam is Shelly, ben moeder van 2 geweldige kindjes, heb 2 katten en heb nog een kind, mijn prachtige hond Kanuk! Kanuk is een kruising Rottweiler/Labrador, wordt dit jaar 9 en is mijn grote trots. Ik weet dat er mensen zijn die honden zonder stamboom niet mee vinden tellen (dit werd me ooit ongevraagd medegedeeld tijdens een wandeling) maar daar trek ik me lekker niets van aan! Kanuk is voor mij de liefste, mooiste en fijnste hond van allemaal! :lekkerpuh: :wink: :I:
De reden dat ik hier gekomen ben is wat minder want medisch maar daar zal ik ook mijn vraag stellen. Ik hoop nog lang schrijfplezier met jullie te hebben!
Groetjes, Shelly
Ook honden zonder stamboom zijn leuk en :I: !

En zal ik je dit vertellen soms zegt een stamboom niks!

Wij hadden vroeger akita's met stamboom en 1 kruizing labrador/border collie..
De hond zonder stamboom hadden we bijna nooit dierenartskosten aan en is 14 ( bijna 15) geworden..

Tuurlijk heb je met een stamboom iets minder kans op honden met erfelijke aandoeningen maar dit hoeft niet altijd!
en ja je weet dan wel dat je een raszuivere hond hebt
Yai
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder

Ongelezen bericht door Yai »

Welkom en veel plezier! :ok:
Afbeelding
Supernova
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Supernova »

Welkom! En ik heb ook niks tegen hondjes zonder stamboom hoor :mrgreen: Zijn minstens net zo leuk :pffff:
g.vercoelen
Zeer actief
Mijn ras(sen): border collie

Ongelezen bericht door g.vercoelen »

welkom op het forum
hier ook twee honden zonder stamboom een kruising en een border collie
Afbeelding
Rust zacht lieve Sammy 12-09-2002 - 15-06-2013
Rust zacht lieve Scruffie 03-01-1995 - 21-07-2014
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Welkom hier en veel lees en schrijfplezier :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
brenda1975
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): amerikaanse stafford teefje
en een maltezer

Ongelezen bericht door brenda1975 »

hoi
welkom ben vandaag ook net lid geworden heb veel info gevonden .
hoop dat je net zo veel info vind als ik

groeten brenda
kanuk
geregistreerd lid

Dank voor jullie reacties!
Ik ben inmiddels geaccepteerd als lid en heb mijn vraag bij medisch gezet. Misschien dat jullie ook even kunnen kijken en mischien reageren?

Bvd!
Marina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marina »

kanuk schreef:Dank je wel Marina, die van jou zijn minstens net zo mooi haha. Ik houd gewoon van zwarte honden! Ik had al een foto van je honden zien staan en vroeg me af wat dat rode plekje betekende maar dat weet ik nu. Jee, zat je niet vol met stress in die periode? Is het al lang geleden?
Ik vraag het omdat ik nu met Kanuk ook erg in onzekerheid zit. Ik denk niet dat ik mijn verhaal hier moet zetten maar dat ik moet wachten tot ik op het medisch forum mag maar ik ben erg bang momenteel. Je hoort het nog wel, ik hoop dat ik snel mijn bericht mag plaatsen!
O ja, als ik het forum allemaal wat beter begrijp zal ik ook een foto proberen te plaatsen!Groetjes, Shelly

Dank je wel voor je compliment. hihi

Het is vorig jaar maart geweest. Dus nog allemaal vers in het geheugen.

ik ga snel in medisch kijken. Ik hoop in ieder geval dat alles goed komt.
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”