Eén of andere dronken aap zit niet op te letten, hij kan zelf op tijd wegspringen, de hond helaas niet.
Volgens mij zie je ook nog een stukje van die hond vliegen.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1299591 ... deerd.html
Moderator: moderatorteam

Geen idee, ik ga daar echt niet naar kijkenGollum schreef:Waarom kijken en plaatsen mensen dit soort filmpjes eigenlijk?
Nee ik ook niet, ik schrok al van de titel. Ik was wel benieuwd of mensen ook echt dat filmpje kijken en wat ze dan antwoorden. Ik ben serieus benieuwd waarom mensen daar de behoefte aan hebben. Soort persoonlijk psychologisch onderzoekje ofzoLillith schreef:Geen idee, ik ga daar echt niet naar kijkenGollum schreef:Waarom kijken en plaatsen mensen dit soort filmpjes eigenlijk?![]()
Heb die elders ook al zien staan en daar kwamen er ook vragen over waarom deze beelden.Gollum schreef:Nee ik ook niet, ik schrok al van de titel. Ik was wel benieuwd of mensen ook echt dat filmpje kijken en wat ze dan antwoorden. Ik ben serieus benieuwd waarom mensen daar de behoefte aan hebben. Soort persoonlijk psychologisch onderzoekje ofzoLillith schreef:Geen idee, ik ga daar echt niet naar kijkenGollum schreef:Waarom kijken en plaatsen mensen dit soort filmpjes eigenlijk?![]()
![]()
Dus mensen die dit filmpje hebben gekeken en zich geneigd voelen tot het beantwoorden van mijn vraag; graag!

Gollum schreef: Nee ik ook niet, ik schrok al van de titel. Ik was wel benieuwd of mensen ook echt dat filmpje kijken en wat ze dan antwoorden. Ik ben serieus benieuwd waarom mensen daar de behoefte aan hebben. Soort persoonlijk psychologisch onderzoekje ofzo![]()
Dus mensen die dit filmpje hebben gekeken en zich geneigd voelen tot het beantwoorden van mijn vraag; graag!
Je bent sowieso niet weldenkend als je je hond wilt vermoorden.Nanna schreef:Lijkt me redelijk nep
Geen weldenkend mens gaat om een hond te vermoorden zèlf net 2 seconden voorat die trein er is wegspringen.

Die is toch dicht?Char7 schreef:waarom gaat die boom niet dicht als de trein eraan komt?

Klopt, ik keek niet goednathalie schreef:Die is toch dicht?Char7 schreef:waarom gaat die boom niet dicht als de trein eraan komt?
Nou inderdaad! Maar ik heb het filmpje niet gezien hoor. Ik kan dat niet aanzien. Maar ik stel mezelf maar gerust dat de hond in een klap gedood moet zijn geweest.Rea schreef:Baas was net een paar seconde te vroeg.
Ik ook nietLillith schreef:Geen idee, ik ga daar echt niet naar kijkenGollum schreef:Waarom kijken en plaatsen mensen dit soort filmpjes eigenlijk?![]()

dat filmpje is gewoon gemaakt door de bewakingscameras lijkt mijnathalie schreef:Die is toch dicht?Char7 schreef:waarom gaat die boom niet dicht als de trein eraan komt?
Marc zegt gelijk dat het nep is. Ik weet het niet. Vind het ziek als je zoiets doet, maar ook als je zo'n filmpje "maakt"..
Podenji schreef:dat filmpje is gewoon gemaakt door de bewakingscameras lijkt mijnathalie schreef:Die is toch dicht?Char7 schreef:waarom gaat die boom niet dicht als de trein eraan komt?
Marc zegt gelijk dat het nep is. Ik weet het niet. Vind het ziek als je zoiets doet, maar ook als je zo'n filmpje "maakt"..![]()
er vanuitgaande dat het echt is dan,
en dan vraag ik me meteen af, wat die vent in vredesnaam aan het doen is op die rails, want dat ziet er een partij wazig uit, en waarom die automobilist er ook niets aan doet, hij ziet toch ook iemand op de rails staan

Nou dat gedeelte in de hersens van de mens snap ik dus ook niet ... waar is het voor nodig om onnodig leed te gaan zitten bekijkenGollum schreef:Waarom kijken en plaatsen mensen dit soort filmpjes eigenlijk?

precies, al met al genomen denk ik dat het filmpje gewoon dikke nep is.wenmart20 schreef:
Juist dat vroeg ik me ook af.
waarom stapt die automobilist niet uit om er wat tegen te doen ?