Ik ben een mevrouw, en in ieder geval heel wat stoerder dan zo'n zielig mannetje dat echt denkt dat het aan de pup ligt.frank7 schreef:jongen ga aub naar cursus ofzo met je achterlijke geluldagmar88 schreef:we horen je wel weer wanneer je akita reu in je bouvier reu heeft gehangen met een maand of 15 (al denk ik dat hij voor die tijd al weer wordt gedumpt/herplaatst)... Bah!
Ik heb een tosa x rottweiler met ernstige angstagressie gehad die de eerste 2 jaar van z'n leven in een bench gezeten, dus ga me alsjeblieft niet vertellen dat dit terriërtje van 5 maanden niet te handelen valt.![]()
Allemaal onzin, het was gewoon niet stoer genoeg en je hebt zaagsel in je harses.
ben jij zo een held op sokken en ga nu niet zitten janken als een zielige en ga amira halen doe dat maar eens ze zit in waregem asiel en laat jij zien en overtuig jij eens aan heel het forum dat jij amira onder de knie krijgt dan ben jij stoer![]()
je hbet wel grote praatjes maar ben je ookw el zo goed dan ?
laat maar zien en oordeel niet of amira een schoothondje is vriend
Als ik nu een jaar verder was met een stabiele roedel dan zou ik haar zo in huis halen ja.
En ik hoef niemand te overtuigen dat ik een terriërtje van twee voet hoog en een half jaar oud aan kan; dat lijkt me gezien de honden die ik heb (gehad) niet meer dan logisch...

TARAK