Jammer, ik was bezig de woonkamer te face-liftenforestmeisje schreef:Iemand zin om zondag in Lelystad te wandelen?
Deze vrijdag misschien??
Moderator: moderatorteam
Jammer, ik was bezig de woonkamer te face-liftenforestmeisje schreef:Iemand zin om zondag in Lelystad te wandelen?

Ik kan je wel even oppikken hoor! Zullen we 's ochtends een rondje doen? Kunnen we eens kijken of de heren het met elkaar kunnen vinden. Boyke kan het meestal met jonge reuen nog prima vinden, zeker van bepaalde rassen en hoewel hij nooit een mops tegen is gekomen, heb ik het idee dat dit een ras is dat hem wel ligt (weinig bedreigend zeg maarforestmeisje schreef:Heej,
Haha geeft niet, uiteindelijk alsnog heeeerlijk gewandeld!!
Ik kan deze vrijdag wel, alleen heb geen auto.......
Ik ga even kijken!forestmeisje schreef:In Lelystad, vlakbij lelystad haven. Strandje heet het bovenwater geloof ik.
bij surfschool naast de kindereboederij de huif... heet uilenwegDenise. schreef:Ik ga even kijken!forestmeisje schreef:In Lelystad, vlakbij lelystad haven. Strandje heet het bovenwater geloof ik.

Ja, zal wel kwart over 10 worden! Ik ga Amy om 10 uur ophalen en dan zijn we er zo. Leuk als je ook komtBrowny schreef:ik kom op voorbehouden dan is het 10:15 a 10:30 op parkeerplaats van het strand??
Doe niet zo gek, dat is toch geen moeiteforestmeisje schreef:Oh meiden, ik vind het zo lief he dat jullie mij willen ophalen!!!
Vind het zo vreselijk om afhankelijk van andere te zijn, maar ben hier echt dankbaar voor
haha ja Nederland is ook nog eens de beste delta werkerFlevo Bordertje schreef:Doe niet zo gek, dat is toch geen moeiteforestmeisje schreef:Oh meiden, ik vind het zo lief he dat jullie mij willen ophalen!!!
Vind het zo vreselijk om afhankelijk van andere te zijn, maar ben hier echt dankbaar voorIk heb ook wel eens geen auto en altijd alles maar fietsen is hier in Lelystad niet echt lekker te doen, dan fiets je je een breuk
![]()
Gezellig toch, tot morgen

ow hahaha dacht al...forestmeisje schreef:En mijn conditie is door de operaties nogal slecht en door het ziek zijn.
Kan ook niet ver fietsen met mijn heup nogal klote maar goed.
Morgen avond hebben we les op de hondenschoolFlevobordertje heeft agility voor/tijdens mijn les en ik jonge honden cursus Tijdens/na haar les haha.
Wandelen is vrijdag

Ja, ik kom er zo aan hoorforestmeisje schreef:Jeeej zometeen wandelen!!!!
Op het mopsenforum net een datum geprikt. Mochten er mensen mee willen, je bent welkom!
Zondag 13 februari om 13.00 op de parkeerplaats van zuigerplasbos verzamelen.
We maken de ronde om het meer.
Tot nu toe maar 2 mensen die toegezegd hebben te komen.

Ik vond het ook heel gezelligBrowny schreef:was erg gezellig dames!!![]()
we hebben weer genoten, Browny is zich weer lekker aan het wassen haha hij kan er niet tegen als hij vies thuis komtwel handig want ik hoef niks te doen haha
op naar de volgende wandeling, en dan gaat het heus beter met de heren![]()
was prachtig om te zien hoe Boyke en Browny samen op jacht gingen, wat een team