Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo nieuwe forumvrienden..
Moderator: moderatorteam
- Shamaria
- Actief
- Mijn ras(sen): gastgezin, wisselend..
Hallo nieuwe forumvrienden..
Hallo,
Mijn naam is Marieke, moeder van een dochter van acht, Shannah, wonend op de Zuidhollandse eilanden..
Ik ben geen hondeneigenaar, voor zover je eigenaar kunt zijn van een levend wezen, maar vang hondjes op voor rescuedogseurope. Tevens heb ik een weekend en vakantie logeetje, een heerlijke stafford pup van 10 weken. Momenteel heb ik voor de stichting twee kruisingen zitten, een teef en een reu, Tamya en Falco. Twee geweldig lieve bijzondere honden die intens genieten van eindelijk een knus gezinsleventje..
Naast de honden hebben we twee poezen en een kat.
Ik lees zo nu en dan mee op het forum maar van aanmelden was het nog niet gekomen.
Anyway, ik zie een gezellige forumtijd tegemoet en hoop op veel leuke, pittige discussies..
Mijn naam is Marieke, moeder van een dochter van acht, Shannah, wonend op de Zuidhollandse eilanden..
Ik ben geen hondeneigenaar, voor zover je eigenaar kunt zijn van een levend wezen, maar vang hondjes op voor rescuedogseurope. Tevens heb ik een weekend en vakantie logeetje, een heerlijke stafford pup van 10 weken. Momenteel heb ik voor de stichting twee kruisingen zitten, een teef en een reu, Tamya en Falco. Twee geweldig lieve bijzondere honden die intens genieten van eindelijk een knus gezinsleventje..
Naast de honden hebben we twee poezen en een kat.
Ik lees zo nu en dan mee op het forum maar van aanmelden was het nog niet gekomen.
Anyway, ik zie een gezellige forumtijd tegemoet en hoop op veel leuke, pittige discussies..
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
- Shamaria
- Actief
Re: Hallo nieuwe forumvrienden..
Thanks, wij genieten ook enorm van haar.. Voorlopig is het baasje nog niet helemaal de oude en is ze lekker nog wat weekjes bij ons.. Daarna zal ze nog voor een hoop fijne weekenden zorgen..Lellibel schreef:Wat een schatje dat logeetjeWelkom hier!!
Die dame mag er anders ook wezen, mooi beest zeg..
Of vergis ik me en is het een reutje..
- Marina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
welkom 

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
- Aantal honden: 1
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
- Shamaria
- Actief
Bedankt voor het vriendelijke welkom..
- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
Nee het is een echte dameShamaria schreef:Thanks, wij genieten ook enorm van haar.. Voorlopig is het baasje nog niet helemaal de oude en is ze lekker nog wat weekjes bij ons.. Daarna zal ze nog voor een hoop fijne weekenden zorgen..Lellibel schreef:Wat een schatje dat logeetjeWelkom hier!!
Die dame mag er anders ook wezen, mooi beest zeg..
Of vergis ik me en is het een reutje..