Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puppy uitzet
Moderator: moderatorteam
-
sophie1
- Vaste gebruiker
Puppy uitzet
Ik wil graag jullie advies:
Tot nu heb ik gekocht voor ons puppekind; een bench met een vetbed en een reserve vetbed, etens- en waterbakje, halsbandje en riempje, speelgoed, kong, honden koekjes en botjes.
Wat heb ik nog meer nodig?
Van de fokker krijgt ze Kenner junior brokjes, we krijgen een zak mee.
Ik weet niet of ik dat wil blijven geven of overstappen op iets anders, wat zal ik doen?
We gaan haar zaterdag halen, het is ruim een uur rijden, moeten we onderweg stoppen om haar te laten plassen? Zal ik in de auto dan een halsbandje omdoen, anders zijn we haar kwijt natuurlijk.
Ik heb er zo'n zin in!!
Ik heb al contact gemaakt met de plaatselijke hondenschool, daar hebben ze puppy opvanglessen in februari, de echte puppenlessen beginnen in maart.
Bedankt voor het meedenken!
sophie
Tot nu heb ik gekocht voor ons puppekind; een bench met een vetbed en een reserve vetbed, etens- en waterbakje, halsbandje en riempje, speelgoed, kong, honden koekjes en botjes.
Wat heb ik nog meer nodig?
Van de fokker krijgt ze Kenner junior brokjes, we krijgen een zak mee.
Ik weet niet of ik dat wil blijven geven of overstappen op iets anders, wat zal ik doen?
We gaan haar zaterdag halen, het is ruim een uur rijden, moeten we onderweg stoppen om haar te laten plassen? Zal ik in de auto dan een halsbandje omdoen, anders zijn we haar kwijt natuurlijk.
Ik heb er zo'n zin in!!
Ik heb al contact gemaakt met de plaatselijke hondenschool, daar hebben ze puppy opvanglessen in februari, de echte puppenlessen beginnen in maart.
Bedankt voor het meedenken!
sophie
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 2
Re: Puppy uitzet
fototoestel
Owh en heel veel keukenrollen, dweilen e.d.
Makkelijke kleding en schoenen om 's nachts naar buiten te kunnen met de plasjes
flos (om te kunnen ruilen tijdens het bijten)
borsteltje (om alvast te oefenen)
iets met de nestgeur eraan (doekje ofzo mee naar de fokker nemen en meteen in het nest gooien zodat de geur erin zit)
Owh en heel veel keukenrollen, dweilen e.d.
Makkelijke kleding en schoenen om 's nachts naar buiten te kunnen met de plasjes
borsteltje (om alvast te oefenen)
iets met de nestgeur eraan (doekje ofzo mee naar de fokker nemen en meteen in het nest gooien zodat de geur erin zit)
En de groeten van de mannen 

- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Oordoppen
Paraplu/regenpak
Spannend he?
Veel plezier met de voorpret enne vergeet geen foto's te maken en hier te plaatsen.
Paraplu/regenpak
Spannend he?
Veel plezier met de voorpret enne vergeet geen foto's te maken en hier te plaatsen.

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
-
sophie1
- Vaste gebruiker
Zeg dat wel, ik werd met een knallende hoofdpijn wakker.Mary schreef: Spannend he?
Haha, ik moest googelen om te zien wat een floss is, ga het straks kopen. en een borsteltje.Reny schreef:fototoestel![]()
Doekje krijgen we van de fokker mee
-
sophie1
- Vaste gebruiker
Wat vinden jullie hiervan, kan zo'n kleine al een halsbandje aan?sophie1 schreef:We gaan haar zaterdag halen, het is ruim een uur rijden, moeten we onderweg stoppen om haar te laten plassen? Zal ik in de auto dan een halsbandje omdoen, anders zijn we haar kwijt natuurlijk.
sophie
Of is de autorit, weg van moeder en broertjes en zusjes al genoeg stress?
- Kristina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullkita "Gijs", Mopshond "Bram" en Amstaff kruising "Taiga" RIP
- Contacteer:
Spannend!
Qua voer, zou ik even blijven geven wat de fokker ook gaf. Er zijn al zoveel nieuwe indrukken voor de pup. Wisselen van voer kan een paar weken later ook.
Halsbandje zou ik inderdaad om doen. Zo kan de pup ook al gaan wennen aan een halsbandje.
Veel plezier!
Qua voer, zou ik even blijven geven wat de fokker ook gaf. Er zijn al zoveel nieuwe indrukken voor de pup. Wisselen van voer kan een paar weken later ook.
Halsbandje zou ik inderdaad om doen. Zo kan de pup ook al gaan wennen aan een halsbandje.
Veel plezier!
Rust zacht lieve Taiga. 14-11-1998 - 04-11-2011

-
sophie1
- Vaste gebruiker
@ mary; Wat een super leuke foto!!
- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Dank je wel.sophie1 schreef:@ mary; Wat een super leuke foto!!

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
-
Cindy1
- Actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso Chihuahua
- Contacteer:
Wat spannend! Met een beetje mazzel gaat ze onderweg slapen, dan zou ik haar mooi laten slapen en vooral niet wakker maken om een plasje te laten doen. Ik zou altijd eerst het voer blijven geven dat de fokker nu ook geeft, zo'n verhuizing geeft al stress genoegd, dat het eten dan nog gewoon vertrouwd is, is dan wel zo fijn (bovendien hebben pups gevoelige darmen). Je kunt dan altijd later - wanneer ze goed gewend is - geleidelijk overstappen op ander voer, bijv. een puppyvoer van Royal Canin. Via de site van Royal Canin kun je ook een gratis puppypakket aanvragen!
Veel plezier van je pup!
Veel plezier van je pup!
-
mum
wormenmiddel en vlooiendruppels