Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandeling langeveldseslag 23 Januari
Moderator: moderatorteam
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Re: Wandeling langeveldseslag 23 Januari
Ja volgende keer wil ik wel mee, heb wel zin in een strandwandeling. 

- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
- Aantal honden: 1
-
bianca83
- Zeer actief
Sorry wij gaan het ook niet redden, was vergeten dat we morgen nog 2 verjaardagen hebben en dan wordt het wat te druk allemaal op 1 dag 

-
Saba
- Zeer actief
Jammer dat een hoop mensen niet kunnen.
Ik ben er morgen wel. Als je met de auto komt is 't trouwens wel slim om wat kleingeld mee te nemen, parkeren op de grote parkeerplaats kost een euro of twee voor de hele dag in het weekend. Zo lullig als je alleen je pinpas bij je hebt of zo.
Ik ben er morgen wel. Als je met de auto komt is 't trouwens wel slim om wat kleingeld mee te nemen, parkeren op de grote parkeerplaats kost een euro of twee voor de hele dag in het weekend. Zo lullig als je alleen je pinpas bij je hebt of zo.
-
PattyB
Veel plezier morgen allemaal.

Beterschap meisbekooij schreef:Even een berichtje van mij. Helaas moet ik zo als het er nu naar uitziet afzeggen. Ik ben goed ziek en mag niet naar buiten ivm met een longonsteking in een beginnent stadium. Ik hoop dat het uiteindelijk mee valt maar niet verstandig om nu te gaan wandelen.
IK vind het ontzettend jammer want was graag mee gegaan maar zit er helaas dus niet in.
- Rahne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tamaskan
- Contacteer:
Ik moet helaas ook afzeggen 
Konah is al een paar dagen aan het manken
Konah is al een paar dagen aan het manken
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Ook ik moet helaas afmelden. Voorheen trainde ik op zaterdag, maar ben vandaag overgestapt op andere vereniging en die trainen op zondag. Dus morgen ga ik trainen met Noah.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Ik vind het heel erg vervelend, maar ga morgen ook niet. Vandaag is Apple flink geschrokken van een hond, die haar wat lomp benaderde, dus wil weer even zeker zijn dat ik honden tegen kom die met pups kunnen. Daarnaast denk ik dat het voor haar wat overdonderend kan zijn, ik heb niet het gevoel dat ze er al aan toe is, ook door haar reactie vanmorgen op de wat minder kalme hond. En aangezien met Diesel niet zo zeker is of hij met pups kan, en ik niet weet of de 2 windhonden die meegaan ermee kunnen, pas ik. Ik hoop echt van harte dat jullie alsnog gaan morgen! En ik hoop heel snel jullie te zien bij een andere wandeling, waar Apple meekan! Of misschien dat iemand op de korte termijn, met een hond die goed met pups kan, wil afspreken? Met een klein groepje?
- Jeannettebo
- Zeer actief
Jammer Aimee, maar ook wel begrijpelijk. Mocht je nog een keer apart willen wandelen dan kan dat prima met Bo, hij is heel rustig met pups en is er gek op.
Ik ben er nog steeds morgen

-
Brindlecardi
- Zeer actief
Dat lijkt me niet verkeerd! Dan went ze ook aan grotere hondenJeannettebo schreef:Jammer Aimee, maar ook wel begrijpelijk. Mocht je nog een keer apart willen wandelen dan kan dat prima met Bo, hij is heel rustig met pups en is er gek op.
-
Saba
- Zeer actief
Oh, sorry dat ik nog niet had vermeld dat puppen met mijn honden geen probleem zijn. Toevallig zijn hier op het veldje in de wijk sinds een week of drie regelmatig twee hele jonge dwergteckelpupjes en daar zijn ze heel braaf mee en ze laten ze eigenlijk links liggen. Ik vind het wel begrijpelijk dat je het eng vindt, zou ik zelf ook hebben. Daarnaast zijn er natuurlijk ook nog andere honden op het strand en zo. Ik hoop niet dat het mijn schuld is dat je niet meegaat. 
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Nee absoluut niet hoor, het fijn om te horen dat je honden wel met pups kunnen!Saba schreef:Oh, sorry dat ik nog niet had vermeld dat puppen met mijn honden geen probleem zijn. Toevallig zijn hier op het veldje in de wijk sinds een week of drie regelmatig twee hele jonge dwergteckelpupjes en daar zijn ze heel braaf mee en ze laten ze eigenlijk links liggen. Ik vind het wel begrijpelijk dat je het eng vindt, zou ik zelf ook hebben. Daarnaast zijn er natuurlijk ook nog andere honden op het strand en zo. Ik hoop niet dat het mijn schuld is dat je niet meegaat.
- Jeannettebo
- Zeer actief
als ik het zo zie in de gauwigheid zijn we morgen nog met 3 mensen en 4 honden...
Ach maakt niet uit het zal heus gezellig zijn.
Aimee, we spreken binnen kort nog wel een keer af.
Ach maakt niet uit het zal heus gezellig zijn.
Aimee, we spreken binnen kort nog wel een keer af.

-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Jules is ook klein, dus als je een keer wil afspreken moet je het maar laten weten Aimee. Misschien is zij niet zo "eng" voor Apple.

- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Jammer dat je niet mee kan, maar sorry ik weet gewoon niet hoe hij op hele kleine pups reageert.Aimee schreef:Ik vind het heel erg vervelend, maar ga morgen ook niet. Vandaag is Apple flink geschrokken van een hond, die haar wat lomp benaderde, dus wil weer even zeker zijn dat ik honden tegen kom die met pups kunnen. Daarnaast denk ik dat het voor haar wat overdonderend kan zijn, ik heb niet het gevoel dat ze er al aan toe is, ook door haar reactie vanmorgen op de wat minder kalme hond. En aangezien met Diesel niet zo zeker is of hij met pups kan, en ik niet weet of de 2 windhonden die meegaan ermee kunnen, pas ik. Ik hoop echt van harte dat jullie alsnog gaan morgen! En ik hoop heel snel jullie te zien bij een andere wandeling, waar Apple meekan! Of misschien dat iemand op de korte termijn, met een hond die goed met pups kan, wil afspreken? Met een klein groepje?
Vind het wel jammer, had graag kleine Apple willen zien.

- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Ik heb even een nieuw lijstje gemaakt.
Bij de mensen met vraagteken weet ik niet of die nog wel of niet mee gaan.
Jeannettebo ( 1 hond )
Judith-Diesel (1 hond )
Rebble ( 1 hond )????
Nathalie ( 2 honden )???
Saba ( 2 honden )
Moosje ( 1 hond )????
Mit + Qal ( 1 hond )????
Dus laat het nog even weten, dan zal ik morgen voordat ik om half 1 wegga nog even kijken.
Bij de mensen met vraagteken weet ik niet of die nog wel of niet mee gaan.
Jeannettebo ( 1 hond )
Judith-Diesel (1 hond )
Rebble ( 1 hond )????
Nathalie ( 2 honden )???
Saba ( 2 honden )
Moosje ( 1 hond )????
Mit + Qal ( 1 hond )????
Dus laat het nog even weten, dan zal ik morgen voordat ik om half 1 wegga nog even kijken.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Als ik geen wandeling van de rasvereniging had gehad vandaag was ik ook graag meegegaan, maar ik wens degenen die vandaag gaan wandelen veel plezier en droog weer (want dan heb ik het ook
)
- Jeannettebo
- Zeer actief
Jij ook veel plezier vandaag Suzanne
Voor de rest: ik zie dat er toch nog wat mensen mee gaan, leuk
Ik ben erg nieuwsgierig naar de whippetjes, volgens mij ben ik die nog nooit in het wild tegen gekomen 
Voor de rest: ik zie dat er toch nog wat mensen mee gaan, leuk

- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Rebble
- Zeer actief
Ah jammer, wat een hoop afzeggingen! Ik heb het helaas ook niet gehaald. Vrienden waren wel weg maar ik was een beetje brak van gisteravond
Uiteindelijk zijn wij aan het eind van de middag nog naar het Kralingsebos geweest en dat was ook erg lekker.
Met z'n hoevelen waren jullie en was het gezellig?
Uiteindelijk zijn wij aan het eind van de middag nog naar het Kralingsebos geweest en dat was ook erg lekker.
Met z'n hoevelen waren jullie en was het gezellig?

- Jeannettebo
- Zeer actief
we waren met 4 honden en drie mensen, Judith met Diesel, Sabrina met Faya en Indy en ik met Bo.
het was gezellig en ben nu bezig met mn foto's
het was gezellig en ben nu bezig met mn foto's

-
Saba
- Zeer actief
Ondanks dat ik een beetje verlegen was vond ik het ook gezellig! Ik ben erg (positief natuurlijk
) onder de indruk van Bo en Diesel is ook superlief en fijn in de omgang met andere honden. Vond het een heel geslaagde wandeling en de hondjes volgens mij ook, ze zijn nadat ze thuis kwamen de bank eigenlijk niet meer afgeweest. 
- Jeannettebo
- Zeer actief
http://www.hondenforum.nl/plaza/wandele ... 06140.html" onclick="window.open(this.href);return false;