Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oh en dan heb ik nog een vraag aan de mensen die met de auto zijn Zou iemand mij en Nova na de wandeling bij station Baarn af willen zetten? De bus die ik terug moet hebben gaat om het uur, en dan zul je net zien dat ik een uur moet wachten
Denise. schreef:Oh en dan heb ik nog een vraag aan de mensen die met de auto zijn Zou iemand mij en Nova na de wandeling bij station Baarn af willen zetten? De bus die ik terug moet hebben gaat om het uur, en dan zul je net zien dat ik een uur moet wachten
Als jij het adres bij je hebt/de weg weet vind ik het prima je ff af te gooien. Mits je tegen een auto kunt die ook als vuilnisbak dient (stinkt niet hoor )
Denise. schreef:Oh en dan heb ik nog een vraag aan de mensen die met de auto zijn Zou iemand mij en Nova na de wandeling bij station Baarn af willen zetten? De bus die ik terug moet hebben gaat om het uur, en dan zul je net zien dat ik een uur moet wachten
Als jij het adres bij je hebt/de weg weet vind ik het prima je ff af te gooien. Mits je tegen een auto kunt die ook als vuilnisbak dient (stinkt niet hoor )
Ik zal het adres dan wel even in mijn telefoon zetten Want ik weet vast de weg niet
En ik kan prima tegen een vuilnisbakkenauto, die heeft mijn vader namelijk ook