Hallo allemaal,
Wij hebben sinds enkele maanden een hele lieve herplaats labrador in huis. Het is echt een pracht van een beest. Ze heet Shanty en is een zwarte labrador. Ze heeft, zover we weten, geen stamboom. Ze was van een vrouw die in een rolstoel is gekomen en niet meer voor haar kon zorgen. Ze hadden wel al veel trainingen met haar gedaan dus Shanty luisterd heel goed. Zelf hebben we ook een cursus gehoorzaamheid met haar gedaan om op die manier ook de band sterker te maken.
Het lijkt me leuk eens naar een wandeling te komen en om gezellig mee te lezen op het forum. Tevens wil ik wat tips en ervaringen uitwisselen over het krijgen van een nestje. Momenteel is Shanty loops en we hebben in de planning om haar te laten dekken mits we een geschikte dekreu vinden.
Tot ziens in 1 van de topics.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Meet onze labrador
Moderator: moderatorteam
-
Sweetgirl
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Labrador
-
mum
Re: Meet onze labrador
Hallo
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Welkom op het forum 
Zoek maar vast dekking
O jee :N:Sweetgirl schreef:Ze heeft, zover we weten, geen stamboom. ......Tevens wil ik wat tips en ervaringen uitwisselen over het krijgen van een nestje. Momenteel is Shanty loops en we hebben in de planning om haar te laten dekken mits we een geschikte dekreu vinden.
Zoek maar vast dekking
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Irene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher - Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Marina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
welkom 

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
-
chaos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
- Aantal honden: 3
Een nestje is leuk, vergis je niet in het werk wat er bij komt kijken.
Ik zou je hondje eerst even na laten kijken door de dierenarts, zowiezo heupen en ellebogen zijn een zwak punt binnen het ras.
En ik neem aan dat jullie gezonde hondjes willen?, hou daar bij het uitzoeken van een dekreu ook rekening mee.
Veel plezier.
Ik zou je hondje eerst even na laten kijken door de dierenarts, zowiezo heupen en ellebogen zijn een zwak punt binnen het ras.
En ik neem aan dat jullie gezonde hondjes willen?, hou daar bij het uitzoeken van een dekreu ook rekening mee.
Veel plezier.