Ook ik kom mezelf even voorstellen als nieuw forum lid.
Ik 'Willemieke' woon op de Veluwe met man mijn en 2 jonge dochters. Wij hebben 3 jonge honden!
Omdat wij aan de rand van dorp wonen wouden wij graag waakhond die goed en graag buiten kon zijn en een een hele lieve familie hond zou zijn. Zo kwamen wij bij de Bouvier uit. Noeska is een schat van een hond, groot, lomp, zeer waaks en gek met het hele gezin. Echt een lompe schat! Noeska komt uit een werkhonden lijn en wij hopen dit ook met haar voort te zetten. Op de puppy cursus had ze al een extreem hoge score gehaald! Ze werkt erg graag en leert snel.
Omdat ik ook nog 3 ochtenden werk en niet wil dat Noeska dat dan eenzaam is hebben we een vriendinnetje voor haar gezocht. En toen kwam Skye, een Cairn terrier. Ik vind het een prachtig ras, heerlijk eigenwijs maar zo mooi
Amber is op 1,5 jarige leeftijd bij ons komen wonen omdat haar eigenaar per direct niet meer voor haar kon zorgen. Het is een kruising tussen een labrabador en een poedel, ofwel een F1 labradoodle. Zij is abrikoos kleurig.
Gelukkig hebben wij een mega grote tuin waarin de honden heerlijk kunnen spelen en wonen wij 100m van het bos af waar ze lekker los kunnen rennen, dus hebben ze een heerlijk leven. Want drie van die jonge honden is soms best druk maar wel erg leuk.