Ik ben Marina ben 27 jaartjes en komt uit het Branbantse Bergen op Zoom.
Heb me hele leven al hondjes gehad. Dus toen ik samen ging wonen, zat ik ff zonder hondje. Na een tijdje kregen we na omstandigheden het hondje van schoonmams. Toen deze overleed en wij niet lang daarna een anders huisje kregen, werd het tijd om over een hond na te denken en info te zoeken. We kwamen al snel uit bij de cane corso. Na kennis gemaakt te hebben met dit ras, was het voor ons zeker er komt zo'n heerlijk bakbeessie bij ons wonen. We gingen voor een reutje, tijdens het bezoek aan de fokker was er toevallig een dekking aan de gang waar ze al ff op zaten te wachten. Dit was ons teken, hier willen wij een pupje uit
Nadat ik na omstandigheden in december alleen halve dagen kon werken, kregen wij warme gevoelens voor een pupje dat bij de zelfde fokker zat. we zijn kennis gaan maken met haar . En nog een paar dagen goed nadenken thuis, zijn we haar op proef gaan ophalen. Ook dit ging goed naar een duidelijke correctie van Sophia is het tussen de dames vanaf dag 3 ook dikkemik. En Dries ja die vind alles en iedereen leuk en goed.. ook van deze meid zijn we gastouder geworden. Ze gaat door het leven met de naam Yura..
Zie dat dit al een heel verhaal is, dus ga er nu maar ff een eindje aan maken.