De plank die ik had gekocht zou 85 kilo moeten kunnen houden, maar ik vond dat ding er zo krakkemikkig uit zien en heel smal dat ik mijn hond daar niet eens over heen durfde te laten lopen.
Beetje verder rond gekeken maar al die planken zijn niet breeder dan 40 cm. Ik heb een dog en die kan echt niet als een balerina
We hebben toen dus gekozen om zelf een plank te maken en dit hebben mijn man en schoonvader erg goed gedaan, hond loopt er goed op en de plank is goed breed. Ik begin er alleen een beetje van te balen dat die plank zo ontzettend zwaar is en het me best veel kracht kost om hem in en uit de auto te krijgen. Daarbij komt ook nog dat die plank de halve achterbank aan ruimte in beslag neemt. Ik zit dus nu weer te zeuren bij manlief of hij niet een andere constructie kan bedenken
Ik zat zelf dan te denken aan aluminium ipv hout, heeft iemand een idee of weet iemand waar je een brede loopplank (zeker 80 cm breed ) kan kopen? Snap niet dat al die dingen zo smal zijn, juist die grote honden hebben ze nodig met hun gewrichten en dan gaan ze die planken zo smal maken