Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Jasje Nova

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Supernova
Zeer actief
Aantal honden: 2

Jasje Nova

Ongelezen bericht door Supernova »

Ik heb een jasje voor Nova gekocht, maar ik twijfel of ik hem zal ruilen voor een grotere maat.
Wat vinden jullie?

Afbeelding
signmodel
Actief
Mijn ras(sen): max en job, geweldige vullusbakkuh

Re: Jasje Nova

Ongelezen bericht door signmodel »

volgens mij zit ie goed, qua lengte, zit ie niet te strak bij zn okkies??
ik wil er ook zo 1 voor maxje, zd zijn zo cool maar zo duur.
Afbeelding

groetjes van ons.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Ik denk dat ze er snel uit groeit..
Supernova
Zeer actief

signmodel schreef:volgens mij zit ie goed, qua lengte, zit ie niet te strak bij zn okkies??
ik wil er ook zo 1 voor maxje, zd zijn zo cool maar zo duur.
Okkies? Oksels? Nee daar zit het niet te strak :D Het zit sowieso overal wel goed, maar ze gaat natuurlijk nog groeien :denken: Bij de buik heeft ze nog wel aardig wat ruimte en bij haar nekje ook maar ik twijfel nogal. Zijn inderdaad dure jasjes en zou zonde zijn als ze er na een maand uit gegroeid is.
Supernova
Zeer actief

Valerie schreef:Ik denk dat ze er snel uit groeit..
Hmm ja dat denk ik ook :oeps: Maar welke maat ik dan moet nemen :roll:
HaddockandFriends
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
Contacteer:

Ongelezen bericht door HaddockandFriends »

Gaat ze snel uitgroeien hoor, ik zou een maatje groter kopen. Hij past nu, zo te zien, perfect. Zou dan liever nu nog iets te groot hebben.
Had voor Haddock ook een jasje die perfect paste, past ie nu dus niet meer :(!
*ook niet meer nodig gelukkig haha*
Supernova
Zeer actief

forestmeisje schreef:Gaat ze snel uitgroeien hoor, ik zou een maatje groter kopen. Hij past nu, zo te zien, perfect. Zou dan liever nu nog iets te groot hebben.
Ja ik denk dat jullie wel gelijk hebben :mrgreen: morgenochtend toch maar even ruilen :ok: Ben jij er morgen weer?
Supernova
Zeer actief

Ik denk dat voor maat 36 ga, dit is 27.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Misschien even haar moeder opmeten? Of de fokker vragen welke maat haar moeder zou moeten hebben?
In verhouding zou ze nou ook weer niet 10 maten groter moeten :mrgreen: (niet dat ik denk dat jouw maat fout is hoor ik weet niet hoe de maten lopen)
EschaenStefanie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door EschaenStefanie »

heeft ze het zo koud dan? :roos: ik dacht dat poedels wel tegen een beetje weer/wind konden.
Ik zou weer niet voor een te groot maatje gaan anders flubbert het.
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

Valerie schreef:Misschien even haar moeder opmeten? Of de fokker vragen welke maat haar moeder zou moeten hebben?
In verhouding zou ze nou ook weer niet 10 maten groter moeten :mrgreen: (niet dat ik denk dat jouw maat fout is hoor ik weet niet hoe de maten lopen)
Mams zou wel 36 moeten hebben, die heb ik vorige week nog gezien :mrgreen: En de maten staan voor de ruglengte.
Dus ik denk dat 36 wel goed zou moeten zijn :idea:
Supernova
Zeer actief

EschaenStefanie schreef:heeft ze het zo koud dan? :roos: ik dacht dat poedels wel tegen een beetje weer/wind konden.
Ze heeft het inderdaad koud ja, anders koop ik geen jas :mrgreen: Poedels kunnen ook best tegen kou, maar ik heb haar helemaal kort geschoren en als ik dan door het bos loop met regen en wind dan is ze helemaal nat en koud. Dan moeten we ook een aardig stukje naar huis met bus/trein, dus dan is een jasje wel prettig.
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Wat een gaaf jasje, maar als ze inderdaad nog niet uitgegroeid is dan zou ik ook ruilen voor een maatje groter :wink:
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

->Chanty<- schreef:Wat een gaaf jasje, maar als ze inderdaad nog niet uitgegroeid is dan zou ik ook ruilen voor een maatje groter :wink:
Jij hebt toch ook een dwergpoedel? Is ze al volgroeid? En wat is haar ruglengte? :mrgreen:
Lizzie.
Zeer actief

Ze word Maandag 22 weken en haar rug lengte ongeveer 30 cm.
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

->Chanty<- schreef:Ze word Maandag 22 weken en haar rug lengte ongeveer 30 cm.
Oh nog piepjong dus :mrgreen: Dan denk ik dat 36 wel goed zal zijn :ok:
EschaenStefanie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door EschaenStefanie »

Denise. schreef:
EschaenStefanie schreef:heeft ze het zo koud dan? :roos: ik dacht dat poedels wel tegen een beetje weer/wind konden.
Ze heeft het inderdaad koud ja, anders koop ik geen jas :mrgreen: Poedels kunnen ook best tegen kou, maar ik heb haar helemaal kort geschoren en als ik dan door het bos loop met regen en wind dan is ze helemaal nat en koud. Dan moeten we ook een aardig stukje naar huis met bus/trein, dus dan is een jasje wel prettig.
je moet haar ook niet scheren dan krijgt ze koude billen :smile: nee hoor ik ben niet tegen jasjes..
Maar toch zou ik geen 36 kopen.. eerder een 30 of 32 want dan zit het echt voor geen meter.
Dan maar 2 of 3x een jasje kopen en die andere 2e hands verkopen desnoods?

edit typo
Laatst gewijzigd door EschaenStefanie op 11 feb 2011 19:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Lizzie.
Zeer actief

Hoe oud is Nova en hoe groot is nu dan, die van mij is nu bijna 30 cm hoog en weegt ongeveer 4 kilo :mrgreen:
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

EschaenStefanie schreef:
Denise. schreef:
je moet haar ook niet scheren dan krijgt ze koude billen :smile: nee hoor ik ben niet tegen jasjes..
Maar toch zou ik geen 36 kopen.. eerder een 30 of 32 want dan zit het echt voor geen meter.
Dan maar 2 of 3x een jasje kopen en die andere 2e hands verkopen desnoods?

edit typo
Ja ik had haar liever niet geschoren, ze was zo lief en fluffig :I: Maar helaas, het moet toch :mrgreen:
En de volgende maat is 33, en daarna 36. 33 gaat ze dan ook uitgroeien, 36 lijkt me beter. En om dan 2 jasjes te kopen a 60 euro gaat mij iets te ver :Q: Dan loopt ze maar even in een slobberjas :mrgreen:
En ik kan die ene natuurlijk tweedehands verkopen, maar dan nog kost het me meer geld dan nodig.
Supernova
Zeer actief

->Chanty<- schreef:Hoe oud is Nova en hoe groot is nu dan, die van mij is nu bijna 30 cm hoog en weegt ongeveer 4 kilo :mrgreen:
Ze is nu 14 weken, en ongeveer 3,5 kilo. En ze is 26 cm hoog :mrgreen:
Lizzie.
Zeer actief

achhhhhhh, ook nog zo jong ''guppie'', is ze ook zo stuiterbal
Chanty springt meer dan ze loopt en dat is met trainen een extra handicap :smile:
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

->Chanty<- schreef:achhhhhhh, ook nog zo jong ''guppie'', is ze ook zo stuiterbal
Chanty springt meer dan ze loopt en dat is met trainen een extra handicap :smile:
Ja het is een echte stuiterbal! Ze loopt ook niet normaal, alleen maar gehuppel en gespring :smile: Echt heel grappig om te zien :lol1: Ze is ook altijd vrolijk en heel ondeugend. En ze kijkt heel slim uit haar oogjes :D
HaddockandFriends
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
Contacteer:

Ongelezen bericht door HaddockandFriends »

Denise. schreef:
forestmeisje schreef:Gaat ze snel uitgroeien hoor, ik zou een maatje groter kopen. Hij past nu, zo te zien, perfect. Zou dan liever nu nog iets te groot hebben.
Ja ik denk dat jullie wel gelijk hebben :mrgreen: morgenochtend toch maar even ruilen :ok: Ben jij er morgen weer?
Ik ben er morgen weer!! :) (Vorige week werd een beetje te druk voor me, moesten ook nog naar Velp en uiteten, pff).
Ik kan Haddock zijn jasje morgen wel meenemen? Dat is als het goed is een 36, wel niet van dat merk, dit was gewoon een goedkoop ding van internet. Roept u maar!! :P

Ik twijfel nog of Haddock morgen meegaat. Hij vind de bench vreselijk en hij zou toch in een bench moeten als ik les geef. Ik kan natuurlijk aan Jaap vragen of hij af en toe bij Haddock wilt kijken, maar goed ik vind het lastig haha.
Lizzie.
Zeer actief

Die rooie rat van mij kijkt ook heel slim uit der oogjes en is vreselijk ondeugend :D
Maar met 1 ding is ze alles behalve slim, je wil niet weten hoe vaak ik al op der pootjes heb getrapt :(
En ze leert er niks van :ugh: en daardoor loop ik vreselijk ongemakkelijk ben bang dat ik steeds met mn lompe voeten op haar kleine voetjes trapt, dus lekker relax wandelen is er nog niet bij :mrgreen:
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

forestmeisje schreef:
Denise. schreef:
Ik ben er morgen weer!! :) (Vorige week werd een beetje te druk voor me, moesten ook nog naar Velp en uiteten, pff).
Ik kan Haddock zijn jasje morgen wel meenemen? Dat is als het goed is een 36, wel niet van dat merk, dit was gewoon een goedkoop ding van internet. Roept u maar!! :P

Ik twijfel nog of Haddock morgen meegaat. Hij vind de bench vreselijk en hij zou toch in een bench moeten als ik les geef. Ik kan natuurlijk aan Jaap vragen of hij af en toe bij Haddock wilt kijken, maar goed ik vind het lastig haha.
Ik bedenk me net dat wij morgenmiddag iets anders hebben :oohja: Was ik helemaal vergeten. Morgen ben ik er dus niet!
En als je echt twijfelt zou ik hem niet mee nemen, dan kan hij beter thuis op de bank liggen :mrgreen:
Supernova
Zeer actief

->Chanty<- schreef:Die rooie rat van mij kijkt ook heel slim uit der oogjes en is vreselijk ondeugend :D
Maar met 1 ding is ze alles behalve slim, je wil niet weten hoe vaak ik al op der pootjes heb getrapt :(
En ze leert er niks van :ugh: en daardoor loop ik vreselijk ongemakkelijk ben bang dat ik steeds met mn lompe voeten op haar kleine voetjes trapt, dus lekker relax wandelen is er nog niet bij :mrgreen:
Dat is inderdaad niet zo slim :oeps: Ik ben een paar keer op nova haar pootjes gaan staan en toen voelde ik me ook zo lomp. Ik schuifelde dus echt over de vloer, en met buiten wandelen liep ik heeeel voorzichtig. Maar zij heeft er wel van geleerd en loopt me nu niet meer zo voor de voeten. Nu moet Chanty dat nog leren :mrgreen:
Lizzie.
Zeer actief

Zullen we ff ruilen dan, dan mag jij het Chanty aan leren :mrgreen:
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

->Chanty<- schreef:Zullen we ff ruilen dan, dan mag jij het Chanty aan leren :mrgreen:
Nee echt niet, ben allang blij dat ik weer normaal door het huis kan lopen :mrgreen:
Lizzie.
Zeer actief

ttss....... flauw hoor :jank:
Afbeelding
ramoon
Zeer actief
Mijn ras(sen): jack hussel en poedel

Ongelezen bericht door ramoon »