Ik heb een redelijk klein huis, met een niet al te grote woonkamer dus. Aangezien hier best wat meubilair staat en omdat mijn man als hobby met muziek bezig is en er dus ook 2 speakers in de woonkamer staan. Wordt de plek van waar de bench kan staan wat ingeperkt.
Vlak bij een speaker lijkt me niet verstandig, dus moet zover mogelijk daarvandaan.
Wil haar ook niet in een hoekje stoppen, bench is al gesloten genoeg, ze moet wel de kamer in kunnen kijken.
Nu vroeg ik me af... zou het kwaad kunnen om de bench bij de verwarming te zetten? (C.V.) Dat is wel bij het raam, maar komt dan nog onder een soort van keukentafel te staan, die voor wat beschutting zorg van het raam en wel hooggenoeg is waardoor er zeker nog een halve meter ruimte zit tussen bench en tafelblad.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
plaatsen van (nylon) bench
Moderator: moderatorteam
- sterredag
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): jack russell x boerenfox
- Aantal honden: 1
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: plaatsen van (nylon) bench
Ik zou de bench juist wel in een hoekje zetten, zodat zij zich daar lekker terug kan trekken als ze moe is en niet gestoord wil worden. Bij de cv zou ik dan een lekker mandje neerzetten, zodat ze kan kiezen.
Heb je op de gang geen ruimte voor een bench?
Heb je op de gang geen ruimte voor een bench?

Iedere dag feest!
- Melissa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
- Aantal honden: 4
Hier staan ze gewoon naast de verwarming, en bij t raam. Zou hem idd wel in een hoekje zetten, zodat het een eigen plekje is.

- sterredag
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): jack russell x boerenfox
- Aantal honden: 1
Hmm ik had juist begrepen dat je een bench zo moest plaatsen dat het de ruimte kan overzien. Met in een hoekje dan bedoel ik dus idd ergens waarbij het tussen 2 dingen in komt te staan. (Muur en zijkant salontafel).
De gang is hier geen optie, dit ivm kou, tocht, keukendeur grenst aan gang, deur kinderkamer grenst aan gang en dat zou dus betekenen dat ik de kind/hond combinatie niet goed in gaten kan houden.
En de gang is ook een speelplek voor hem, hier mag hij wel met een bal spelen bijvoorbeeld.
bij de verwarming staat hij ook apart, ik maak me dus vooral druk of dat niet te heet wordt ofzo.
De gang is hier geen optie, dit ivm kou, tocht, keukendeur grenst aan gang, deur kinderkamer grenst aan gang en dat zou dus betekenen dat ik de kind/hond combinatie niet goed in gaten kan houden.
En de gang is ook een speelplek voor hem, hier mag hij wel met een bal spelen bijvoorbeeld.
bij de verwarming staat hij ook apart, ik maak me dus vooral druk of dat niet te heet wordt ofzo.